Gjest Anonym1618 Skrevet 4. august 2023 #1 Skrevet 4. august 2023 Er det flere her som i løpet av den siste uken har fått beskjed av venner på fb messenger at du sender ut viruslinker men ikke gjør det? 😕 mye spam der om dagen ……..
Mezzosoprena Skrevet 4. august 2023 #2 Skrevet 4. august 2023 Anonym1618 skrev (9 minutter siden): Er det flere her som i løpet av den siste uken har fått beskjed av venner på fb messenger at du sender ut viruslinker men ikke gjør det? 😕 mye spam der om dagen …….. Poenget med disse viruslinkene er jo nettopp at man ikke fysisk sender dem ut selv. 1
Gjest Anonym1618 Skrevet 4. august 2023 #3 Skrevet 4. august 2023 Mezzosoprena skrev (4 minutter siden): Poenget med disse viruslinkene er jo nettopp at man ikke fysisk sender dem ut selv. Ja men vil det si at noen har tatt over messengeren til folk eller kan man fremdeles være logget inn selv uten å se hva man sender ?
Gjest Anonym1618 Skrevet 4. august 2023 #4 Skrevet 4. august 2023 Det er to stk som har skrevet til meg at jeg sender ut video scam men jeg er usikker på om det kommer fra meg eller om det er de selv som har viruset
AnonymBruker Skrevet 4. august 2023 #5 Skrevet 4. august 2023 Nei. Hvordan vet du at det ikke sendes fra din konto? Kan du få de vennene dine til å ta et skjermbilde, så du kan se? Har du prøvd å bytte passord? Anonymkode: f8b0f...aef
Gjest Anonym1618 Skrevet 4. august 2023 #6 Skrevet 4. august 2023 AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Nei. Hvordan vet du at det ikke sendes fra din konto? Kan du få de vennene dine til å ta et skjermbilde, så du kan se? Har du prøvd å bytte passord? Anonymkode: f8b0f...aef Er det jeg prøver å finne ut av 😕 begge to sa at de slettet videoen .. men hun ene sendte meg en link til et falsk antivirus program som jeg kunne laste ned for å bli kvitt det .. men hun andre som sa at jeg sendte ut viruslink har ikke gjort det, hun har ikke sagt noe mer … litt panikk for at det er meg som har virus
AnonymBruker Skrevet 5. august 2023 #7 Skrevet 5. august 2023 22 hours ago, Anonym1618 said: Er det jeg prøver å finne ut av 😕 begge to sa at de slettet videoen .. men hun ene sendte meg en link til et falsk antivirus program som jeg kunne laste ned for å bli kvitt det .. men hun andre som sa at jeg sendte ut viruslink har ikke gjort det, hun har ikke sagt noe mer … litt panikk for at det er meg som har virus Er dette faktiske venner du har i det virkelig liv? Eller er det Internett venner? Om du kjenner de på ekte, ta en telefon og snakk. Er det Internett venner... Så tror jeg enten det er scam kontoer eller at de har selv blitt hacka Anonymkode: 73d34...dc4
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå