Gå til innhold

Hindre at sæden kommer ut

Fremhevede innlegg

Skrevet

Dette høres virkelig ikke bra ut. Det kan da umulig være så mye bryderi å tørke opp sæd at du vil la det gå på helsa løs. 

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (12 timer siden):

Det kalles for retrograd ejakulasjon :) 

Anonymkode: 84faf...f91

Kan legge til at dette er en bivirkning av enkelte medisiner som får blæremuskulatur til å slappe av og ikke er farlig. Det skjer når ytre lukkemuskel er strammere enn indre, eller noe annet blokkerer urinrøret.

Så lenge indre lukkemuskel åpner seg og det havner i urinblæra går det i alle fall greit.

Anonymkode: 44a8d...fdc

AnonymBruker
Skrevet

Samboeren min gjør det av og til når vi har sex på et sted/tidspunkt hvor det passer dårlig med sædsprut. Han har aldri hatt noen problemer som følge av det.

Anonymkode: bdf9c...135

AnonymBruker
Skrevet

Sikker på at du egentlig gjør er ikke en form for edging? Liker å gjøre det slik selv,  at jeg runker innimellom uten å få noe ut men på grensen, i løpet av et par dager. Har så sex med kjerringa og får vanvittig gode orgasmer. Helt nydelig 🥰

Anonymkode: 9cdfe...f8d

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Sikker på at du egentlig gjør er ikke en form for edging? Liker å gjøre det slik selv,  at jeg runker innimellom uten å få noe ut men på grensen, i løpet av et par dager. Har så sex med kjerringa og får vanvittig gode orgasmer. Helt nydelig 🥰

Kan legge til at hvis dette er gjort 4 dager eller mer. Får jeg helt forferdelig ballespreng 🫠

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 4.8.2023 den 8.43):

I oppveksten, når jeg onanerte på gutterommet og ikke hadde noen sted å gjøre av sæden, så klemte jeg hardt rundt kuken når det gikk for meg, slik at sæden ikke fikk sprute ut. Nytelsen var fortsatt stor. I ettertid leste jeg at dette kunne være skadelig, da trykket innover ble stort, og at sæden kunne strømme til blæren og gi betennelser. 

Er det noen som praktiserer dette? Har du opplevd plager?

Det er jo praktisk da, for jeg tenker jo at jenter er heldige som kan onanere uten alt dette griseriet. 

Anonymkode: e2539...e45

tror ikke det er bra for stort trykk. Men er jenter så heldige. de kan bli veldig våte og det renner ut

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...