Gå til innhold

Vanlig med tørketrommel?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har inntrykk av at ingen unge har tørketrommel lenger..? Er det noe kun småbarnsforeldre har?

Anonymkode: fc955...99b

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er 44 og har aldri hatt tørketrommel. Hadde det heller ikke når jeg vokste opp. 

Klarer meg fint uten 😊

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Vi skaffet oss det når andremann begynte i barnehagen, så ja 😝🤣

Anonymkode: ebfe3...37a

AnonymBruker
Skrevet

Det er strengt tatt ikke nødvendig med tørketrommel...

Anonymkode: 27aae...95f

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet

Har tørketrommelog hatt det i mere enn 30 år.

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Har hatt tørketrommel siden jeg flyttet hjemmefra i 1996.

Anonymkode: e6ff0...4cb

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Alle jeg kjenner har tørketrommel 😅

Anonymkode: 00f39...435

• Liker 9
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har men vi er 5 i husholdningen. Mine søsken har ikke, de bor alene.

Anonymkode: 159a6...97b

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Kunne aldri ha klart meg uten.

Er forøvrig 30 og barnløs.

Anonymkode: bf3f1...639

• Liker 4
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Småbarnsmor her som er avhengig. Bare etter ferien hadde vi helt hinsides med skittentøy. Dessverre hender det at sko og klær blir ødelagt i den 🤪

Anonymkode: 9ebf6...276

AnonymBruker
Skrevet
10 minutter siden, AnonymBruker said:

Har inntrykk av at ingen unge har tørketrommel lenger..? Er det noe kun småbarnsforeldre har?

Anonymkode: fc955...99b

Ja og knapt nok de tror jeg, vet  faktisk ikke om noen som har tørketrommel lenger

Anonymkode: cea9f...4a5

AnonymBruker
Skrevet
Mardina skrev (9 minutter siden):

Jeg er 44 og har aldri hatt tørketrommel. Hadde det heller ikke når jeg vokste opp. 

Klarer meg fint uten 😊

Samme her. Har aldri savnet det, heller ikke i småbarnsfasen. Riktignok hadde jeg en kombinert vaskemaskin/tørketeommel en periode, fordi jeg arvet den, men jeg brukte aldri tørketeommeldelen. Synes det unødvendig både pga klima og pga slitasje på klærne. Liker ikke at de blir så varme og myke heller - føles ikke rene lenger!

Anonymkode: d062a...307

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er 45 og har aldri hatt tørketrommel. Er vokst opp med det - vi var 5 søsken hvorav en genererte mer klesvask enn normalen pga sykdom. Så tørketrommel var et must. Selv har jeg to barn og har aldri hatt behovet. 

Anonymkode: 89056...67e

AnonymBruker
Skrevet

Hadde mistrivdes sterkt uten trommel. Håndklær og mange typer plagg/stoff blir harde og håpløse med lufttørking. Med trommel blir de myke og delikate. Har hatt trommel hele livet og er nå 40 år gammel småbarnsmor.

Anonymkode: b864e...7bc

• Liker 6
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Hadde mistrivdes sterkt uten trommel. Håndklær og mange typer plagg/stoff blir harde og håpløse med lufttørking. Med trommel blir de myke og delikate. Har hatt trommel hele livet og er nå 40 år gammel småbarnsmor.

Anonymkode: b864e...7bc

Smaken er som baken. Det du opplever som mykt og delikat, opplever jeg som udelikat og litt nasty, mens jeg opplever lufttørket som friskt, rent og naturlig 🤷🏻‍♀️

Anonymkode: d062a...307

• Liker 5
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg liker ikke tørketromlede tekstiler, det er ekkelt å ta på, og det virker slitt og ute av fasong med en gang. Sengetøy og håndklær som er tromlet virker dessuten urent pga slappheten. Det beste er jo å legge seg i rent, krispt sengetøy, og tørke seg med håndklær som får litt grep på huden. Smak og behag!

Anonymkode: 1a891...09f

• Hjerte 2
AnonymBruker
Skrevet

Vi kjøpte tørketrommel ganske raskt etter vi flyttet sammen, det er 22 år siden. Har vært gull i alle år, men særlig etter vi fikk barn. Nå tørker jeg som regel håndklær, og sengetøy. Elsker fluffy håndklær. Har flere ganger prøvd å tørke håndklær på vanlig måte, men klarer ikke å like stive håndklær. 

Anonymkode: 41637...cbe

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Med unntak av da jeg var student har jeg alltid hatt tørketrommel og ser ikke for meg et liv uten. Håndklær MÅ tromles, hater dypt og inderlig håndklær som ikke er tromlet. I tillegg har jeg katt, og det er er must for å fjerne kattehår.

Anonymkode: 4d434...134

• Liker 2
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Vanlig det ja

Anonymkode: 72130...114

AnonymBruker
Skrevet

Eneste jeg kjenner som IKKE har tørketrommel, er tanten på min 78. Virkelig, alle har det, småbarn eller ei. 

Jeg har alltid hatt det, også da jeg var enslig og barnløs. Stive, harde håndklær, neitakk. Tørkestativ som står i veien og lager støv, neitakk. Vi tromler alt av sengetøy, håndklær, og undertøy, og om vi ikke hadde gjort det, hadde det stått minst to stative konstant ute. 

Anonymkode: f555a...7b1

• Liker 6

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...