Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Hvis det er antydning til strek så er du gravid. Du har naturligvis ikke graviditetshormoner i deg hvis du ikke er gravid. Strek er strek, selv om den er svak. Bare å gratulere 🤷‍♀️

Anonymkode: c26ec...cca

Er det noen jeg kunne sendt bilde til?? Jeg får ikke lagt ut her fra kamerarull😭😭

Anonymkode: a9a13...0c5

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Hvis det er antydning til strek så er du gravid. Du har naturligvis ikke graviditetshormoner i deg hvis du ikke er gravid. Strek er strek, selv om den er svak. Bare å gratulere 🤷‍♀️

Anonymkode: c26ec...cca

Men den er veldig svak?? Ahhh blir helt gæren. Kan jeg sende bilde til noen får å se, jeg får ikke lagr ut her fra kamerarullen

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Men den er veldig svak?? Ahhh blir helt gæren. Kan jeg sende bilde til noen får å se, jeg får ikke lagr ut her fra kamerarullen

Får du ikke opp "legg til filer"? Nederst i den blå boksen når du trykker for å skrive innlegg? Rett over "følg tråd" og "skriv som anonyn"

Anonymkode: edb64...12a

AnonymBruker
Skrevet

Får du ikke opp "legg til filer"? Nederst i den blå boksen når du trykker for å skrive innlegg? Rett over "følg tråd" og "skriv som anonyn"

Nei ikke i det hele tatt, bare «sett inn bilde fra URL»

AnonymBruker
Skrevet

Også lurer jeg på en ting. Hvis jeg er gravid. Og har vært det i 2+ uker og tatt cerazette mens jeg har vært gravid, har det skadet eventuelt fosteret? Uff 

AnonymBruker
Skrevet

Ahh... da vet jeg ikke. Ser sånn ut hos meg!

Screenshot_20230803_223926_Samsung Internet.jpg

Skrevet

Du kan sende bilde til meg 

AnonymBruker
Skrevet
Sydenkupp skrev (3 minutter siden):

Du kan sende bilde til meg 

Får ikke sendt over kvinneguiden for jeg får ikke opp bilde fra kamerarullen 😭

Skrevet

Jeg ble gravid på Cerazette uten å glemme noen piller. Så umulig er det ikke.

AnonymBruker
Skrevet

Leste nå at siden jeg ikke har vært medlem så lenge så kan man ikke legge til bilder dessverre 😭

AnonymBruker
Skrevet

Hva med å forsøke andre prevensjonsmiddel som du ikke trenger å huske på hver dag?

Eventuelt, om dere ønsker barn nå, så slutt helt på prevensjon? Det er best å bli gravid uten tukling med hormonene.

Anonymkode: d4340...a48

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Hva med å forsøke andre prevensjonsmiddel som du ikke trenger å huske på hver dag?

Eventuelt, om dere ønsker barn nå, så slutt helt på prevensjon? Det er best å bli gravid uten tukling med hormonene.

Anonymkode: d4340...a48

Ja helt enig. Jeg gikk på p stav som hadde gått ut til desember. Så dro til helsestasjon for å fjerne for å gå over på noe p piller i og med at vi kunne tenkt oss barn om 1-2 år. Og fordi jeg ville ha regelmessig mensen, hun ga meg cerazette. Men det stemmer jo ikke at man får regelmessig mensen. Så ble litt lurt der 😭 

AnonymBruker
Skrevet

Cerazette er noe hark, jeg var ikke nøye nok og klart å bli gravid da jeg glemte vel 2 piller fordi jeg var i lykkerus på besøk hos kjæresten, og pillene lå pent hjemme 😒 

Anonymkode: ef4fc...960

AnonymBruker
Skrevet

Cerazette er mindre trygg enn andre prevansjonsmetoder og hvis du ønsker å ha mens så er den helt feil for deg.

Anonymkode: 2d3d2...4ae

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Cerazette er mindre trygg enn andre prevansjonsmetoder og hvis du ønsker å ha mens så er den helt feil for deg.

Anonymkode: 2d3d2...4ae

Ja jeg forstår ikke hborfor hun mente det var det beste da. Men for eventuelt bare bytte :) 

AnonymBruker
Skrevet

Man får ikke eggløsning - når man bruker cerazette riktig. Noe du ikke har gjort. Så da kan du altså risikere å ha fått eggløsning. Det er jo det som er hele poenget med at det i det hele tatt er en bruksanvisning... Du må følge den for at pillene skal virke.. 

Anonymkode: 16df1...6db

AnonymBruker
Skrevet

Man får ikke eggløsning - når man bruker cerazette riktig. Noe du ikke har gjort. Så da kan du altså risikere å ha fått eggløsning. Det er jo det som er hele poenget med at det i det hele tatt er en bruksanvisning... Du må følge den for at pillene skal virke.. 

Anonymkode: 16df1...6db

Ja selvfølgelig forstår jeg det også at det en sjans for det da, heldigvis hadde det gått helt fint om jeg hadde vært gravid. Overgangen fra p stav til piller er litt uvant bare. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...