AnonymBruker Skrevet 3. august 2023 #21 Skrevet 3. august 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Hvis det er antydning til strek så er du gravid. Du har naturligvis ikke graviditetshormoner i deg hvis du ikke er gravid. Strek er strek, selv om den er svak. Bare å gratulere 🤷♀️ Anonymkode: c26ec...cca Er det noen jeg kunne sendt bilde til?? Jeg får ikke lagt ut her fra kamerarull😭😭 Anonymkode: a9a13...0c5
AnonymBruker Skrevet 3. august 2023 #22 Skrevet 3. august 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Hvis det er antydning til strek så er du gravid. Du har naturligvis ikke graviditetshormoner i deg hvis du ikke er gravid. Strek er strek, selv om den er svak. Bare å gratulere 🤷♀️ Anonymkode: c26ec...cca Men den er veldig svak?? Ahhh blir helt gæren. Kan jeg sende bilde til noen får å se, jeg får ikke lagr ut her fra kamerarullen Anonymkode: a9a13...0c5
AnonymBruker Skrevet 3. august 2023 #23 Skrevet 3. august 2023 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Men den er veldig svak?? Ahhh blir helt gæren. Kan jeg sende bilde til noen får å se, jeg får ikke lagr ut her fra kamerarullen Anonymkode: a9a13...0c5 Får du ikke opp "legg til filer"? Nederst i den blå boksen når du trykker for å skrive innlegg? Rett over "følg tråd" og "skriv som anonyn" Anonymkode: edb64...12a
AnonymBruker Skrevet 3. august 2023 #24 Skrevet 3. august 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Får du ikke opp "legg til filer"? Nederst i den blå boksen når du trykker for å skrive innlegg? Rett over "følg tråd" og "skriv som anonyn" Anonymkode: edb64...12a Nei ikke i det hele tatt, bare «sett inn bilde fra URL» Anonymkode: a9a13...0c5
AnonymBruker Skrevet 3. august 2023 #25 Skrevet 3. august 2023 Også lurer jeg på en ting. Hvis jeg er gravid. Og har vært det i 2+ uker og tatt cerazette mens jeg har vært gravid, har det skadet eventuelt fosteret? Uff Anonymkode: a9a13...0c5
AnonymBruker Skrevet 3. august 2023 #26 Skrevet 3. august 2023 Ahh... da vet jeg ikke. Ser sånn ut hos meg! Anonymkode: edb64...12a
AnonymBruker Skrevet 3. august 2023 #28 Skrevet 3. august 2023 Sydenkupp skrev (3 minutter siden): Du kan sende bilde til meg Får ikke sendt over kvinneguiden for jeg får ikke opp bilde fra kamerarullen 😭 Anonymkode: a9a13...0c5
Mordiogfardin Skrevet 3. august 2023 #29 Skrevet 3. august 2023 Jeg ble gravid på Cerazette uten å glemme noen piller. Så umulig er det ikke.
AnonymBruker Skrevet 3. august 2023 #30 Skrevet 3. august 2023 Leste nå at siden jeg ikke har vært medlem så lenge så kan man ikke legge til bilder dessverre 😭 Anonymkode: a9a13...0c5
AnonymBruker Skrevet 3. august 2023 #31 Skrevet 3. august 2023 Hva med å forsøke andre prevensjonsmiddel som du ikke trenger å huske på hver dag? Eventuelt, om dere ønsker barn nå, så slutt helt på prevensjon? Det er best å bli gravid uten tukling med hormonene. Anonymkode: d4340...a48
AnonymBruker Skrevet 3. august 2023 #32 Skrevet 3. august 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Hva med å forsøke andre prevensjonsmiddel som du ikke trenger å huske på hver dag? Eventuelt, om dere ønsker barn nå, så slutt helt på prevensjon? Det er best å bli gravid uten tukling med hormonene. Anonymkode: d4340...a48 Ja helt enig. Jeg gikk på p stav som hadde gått ut til desember. Så dro til helsestasjon for å fjerne for å gå over på noe p piller i og med at vi kunne tenkt oss barn om 1-2 år. Og fordi jeg ville ha regelmessig mensen, hun ga meg cerazette. Men det stemmer jo ikke at man får regelmessig mensen. Så ble litt lurt der 😭 Anonymkode: a9a13...0c5
AnonymBruker Skrevet 4. august 2023 #33 Skrevet 4. august 2023 Cerazette er noe hark, jeg var ikke nøye nok og klart å bli gravid da jeg glemte vel 2 piller fordi jeg var i lykkerus på besøk hos kjæresten, og pillene lå pent hjemme 😒 Anonymkode: ef4fc...960
AnonymBruker Skrevet 4. august 2023 #34 Skrevet 4. august 2023 Cerazette er mindre trygg enn andre prevansjonsmetoder og hvis du ønsker å ha mens så er den helt feil for deg. Anonymkode: 2d3d2...4ae 1
AnonymBruker Skrevet 4. august 2023 #35 Skrevet 4. august 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Cerazette er mindre trygg enn andre prevansjonsmetoder og hvis du ønsker å ha mens så er den helt feil for deg. Anonymkode: 2d3d2...4ae Ja jeg forstår ikke hborfor hun mente det var det beste da. Men for eventuelt bare bytte Anonymkode: a9a13...0c5
AnonymBruker Skrevet 4. august 2023 #36 Skrevet 4. august 2023 Man får ikke eggløsning - når man bruker cerazette riktig. Noe du ikke har gjort. Så da kan du altså risikere å ha fått eggløsning. Det er jo det som er hele poenget med at det i det hele tatt er en bruksanvisning... Du må følge den for at pillene skal virke.. Anonymkode: 16df1...6db
AnonymBruker Skrevet 4. august 2023 #37 Skrevet 4. august 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Man får ikke eggløsning - når man bruker cerazette riktig. Noe du ikke har gjort. Så da kan du altså risikere å ha fått eggløsning. Det er jo det som er hele poenget med at det i det hele tatt er en bruksanvisning... Du må følge den for at pillene skal virke.. Anonymkode: 16df1...6db Ja selvfølgelig forstår jeg det også at det en sjans for det da, heldigvis hadde det gått helt fint om jeg hadde vært gravid. Overgangen fra p stav til piller er litt uvant bare. Anonymkode: a9a13...0c5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå