Gå til innhold

Har Veet forandret bilde på pakken fordi damer har blitt tjukkere?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (14 minutter siden):

Det som shamer noen er det første bildet som viser en dame med barbielrgger. Det andre bildet er en normal kropp. Så får du mene hva du vil. 

Anonymkode: 3b46b...021

Det som for 10-30 år siden ble sett på som slanke lår og legger, blir nå sett på som Barbie eller anorektisk fordi folk har blitt tjukkere.

Jeg har vist pakkene med tegninger av lårene/leggene til to veninner og min mor (52 år og 83), og spurt de hva de tenker og de svarte:før

"Det første bildet er av en tynn/slank dame, og det andre bildet av en litt kraftigere dame".

Jeg tror også at tynne/slanke mennesker tenker sånn som jeg gjør, mens de som er lubne/ kraftige eller overvektige synes at tegningene på pakke nr 2 viser normale slanke lår og legger.

Ts

Anonymkode: 18146...717

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Det som for 10-30 år siden ble sett på som slanke lår og legger, blir nå sett på som Barbie eller anorektisk fordi folk har blitt tjukkere.

Jeg har vist pakkene med tegninger av lårene/leggene til to veninner og min mor (52 år og 83), og spurt de hva de tenker og de svarte:før

"Det første bildet er av en tynn/slank dame, og det andre bildet av en litt kraftigere dame".

Jeg tror også at tynne/slanke mennesker tenker sånn som jeg gjør, mens de som er lubne/ kraftige eller overvektige synes at tegningene på pakke nr 2 viser normale slanke lår og legger.

Ts

Ok da mener du det. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Ts

En liten ting til.. på bildet er druene nesten større enn leggen til dama, men det var vel normalt før i tiden? Store monster druer? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (26 minutter siden):

En liten ting til.. på bildet er druene nesten større enn leggen til dama, men det var vel normalt før i tiden? Store monster druer? 

Druer? De la jeg ikke merke til før nå😄

Ja helt merkelig.

Ts

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (27 minutter siden):

Druer? De la jeg ikke merke til før nå😄

Ja helt merkelig.

Ts

Så kanskje leggene er litt vel tynne på det øverste bilde ☺️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...