AnonymBruker Skrevet 3. august 2023 #1 Del Skrevet 3. august 2023 I mange år har jeg kjøpt Veet voksstrips og de har hatt det samme bildet utenpå i åresvis. I går kjøpte jeg en ny pakke og så at de hadde fått et tegning på forsiden av lubne lår/legger. Dette er nok fordi befolkningen er tjukkere enn før, og at det liksom skal normaliseres å være lubben eller tjukk. Anonymkode: 18146...717 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. august 2023 #2 Del Skrevet 3. august 2023 Har du ikke andre ting å tenke på i livet enn dette? Anonymkode: d89f0...54b 13 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. august 2023 #3 Del Skrevet 3. august 2023 Herre min skaper Anonymkode: eeb45...876 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hedda-78 Skrevet 3. august 2023 #4 Del Skrevet 3. august 2023 Ok. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. august 2023 #5 Del Skrevet 3. august 2023 Dere svarte meg ikke på det jeg spurte om. Dere ser jo at det er to forskjellige kropper på bildene, og jeg tror det er fordi det ikke skal virke støtende for lubne damer å se at det kun er bilder av slanke lår/legger på pakkene. Ts Anonymkode: 18146...717 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lurven Skrevet 3. august 2023 #6 Del Skrevet 3. august 2023 Det er samme dama, men hun har blitt tjukk av å spise druene Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. august 2023 #7 Del Skrevet 3. august 2023 Ingen som reagerer? Folk er sløve Ts Anonymkode: 18146...717 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
svartkatt Skrevet 3. august 2023 #8 Del Skrevet 3. august 2023 Latterlig. 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BobbySocks Skrevet 3. august 2023 #9 Del Skrevet 3. august 2023 Lurven skrev (1 time siden): Det er samme dama, men hun har blitt tjukk av å spise druene Tsk, tsk, hun har nok kost seg for mye i godteskuffen. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. august 2023 #10 Del Skrevet 3. august 2023 Beina som var før var ikke akkurat av en normal kvinne, mer som en barbiefigur i proposjonene. Den nye tegningen på pakken ser helt vanlig ut, med lår og legger som er trente. I tillegg er det stilisert, og har ikke en spesiell hudfarge i fokus. Anonymkode: db31d...60d 12 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cisco1 Skrevet 3. august 2023 #11 Del Skrevet 3. august 2023 Kanskje hun har hatt for mye hjemmekontor og blitt feit? 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. august 2023 #12 Del Skrevet 3. august 2023 Du får sende en epost til firmaet som produser varen, da. Ingen her vet - om de ikke jobber i det firmaet, da. Jeg ser ihvertfall at de sparer litt penger på å ikke ha så mange farger på emballasjen. Anonymkode: f524d...f8b 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bålkaffe Skrevet 3. august 2023 #13 Del Skrevet 3. august 2023 Vel, ifølge nettsidene til Veet har de fremdeles den innpakningen du viser til i første bildet: https://www.veet.no/produkter/voks-strips/ Det jeg kan se er at det er snakk om forskjellige produkter. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. august 2023 #14 Del Skrevet 3. august 2023 cisco1 skrev (11 minutter siden): Kanskje hun har hatt for mye hjemmekontor og blitt feit? Corona ass. Var ikke snill med kroppen. Anonymkode: 23976...bae Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maya39 Skrevet 3. august 2023 #15 Del Skrevet 3. august 2023 Er det der lubben 😅 uansett blir det tullete for min del. Vi har forskjellig kropper, ingen ser like ut. Og det bilde der kan du ikke bruke som argument for og normalisere det og være overvektig. Hun er jo ikke overvektig, sier litt om din holding på hva som er overvektig. 6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. august 2023 #16 Del Skrevet 3. august 2023 Jeg har en datter som er 177 høy, veier 57 kilo og selv hun har ikke i nærheten av dem beina til den første pakken. Fordi det er beina til barbie dukka mi fra barndommen. Og den andre er ikke overvektig eller promoterer noe sånt, det sier litt om synet ditt om hva som er mest normalt. 1 bilde er veldig usansynelig at så veldig mange av oss har. Anonymkode: d78df...d0f 6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. august 2023 #17 Del Skrevet 3. august 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Dere svarte meg ikke på det jeg spurte om. Dere ser jo at det er to forskjellige kropper på bildene, og jeg tror det er fordi det ikke skal virke støtende for lubne damer å se at det kun er bilder av slanke lår/legger på pakkene. Ts Anonymkode: 18146...717 Du stilte ingen spørsmål, mister. Du har gjort en relativt uinteressant observasjon og proklamert din konklusjon til forumet. Anonymkode: 87423...faf 3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Million Skrevet 3. august 2023 #18 Del Skrevet 3. august 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Du stilte ingen spørsmål, mister. Du har gjort en relativt uinteressant observasjon og proklamert din konklusjon til forumet. Anonymkode: 87423...faf Jo. Overskriften inneholder et spørsmål fra ts. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. august 2023 #19 Del Skrevet 3. august 2023 Jeg mener at pakken som har en tegning viser lubne lår Ts Anonymkode: 18146...717 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. august 2023 #20 Del Skrevet 3. august 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Dere svarte meg ikke på det jeg spurte om. Dere ser jo at det er to forskjellige kropper på bildene, og jeg tror det er fordi det ikke skal virke støtende for lubne damer å se at det kun er bilder av slanke lår/legger på pakkene. Ts Anonymkode: 18146...717 Jeg for min del tenker at det nederste bildet er en bedre framstilling av hvordan slanke/normale damelegger og lår ser ut. Anonymkode: 3b46b...021 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå