AnonymBruker Skrevet 3. august 2023 #21 Skrevet 3. august 2023 Jeg liker ikke å være dominant i senga, liker best at mannen tar kontroll på det området der. Jeg tror også han trives best med det. Anonymkode: 574f2...cb1
AnonymBruker Skrevet 3. august 2023 #22 Skrevet 3. august 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Vil det si at du f.eks. er øverst og rir han hardt? Eller hva mener du evt med å være dominant? Anonymkode: 5e560...5ba Nei, det kaller jeg å være aktiv og deltakende. Når man dominerer trenger man ikke nødvendigvis være den som gjør jobben, men man er den som har kontrollen. Jeg kan fint ri mannen samtidig som jeg er underdanig og han dominerer. Dominans handler like mye om det mentale som det fysiske. Når jeg har kontrollen kan jeg styre orgasmene hans, være den som har fullstendig kontroll, binde ham fast, ha på bind for øynene hans, la ham se på at jeg onanerer uten at han får røre meg, beordre ham om hva han skal gjøre med meg etc. Han er mer fysisk i sin dominans. Anonymkode: 93abf...016
AnonymBruker Skrevet 3. august 2023 #23 Skrevet 3. august 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Har også hatt ff, men har erfaring med at dominans/underkastelse ofte krever mer tillit og kjærlighet. Har også erfaring med at lysten utvikler seg over tid i et forhold og at preferanser dermed endres, ofte i henhold til interaksjonen. En jeg var i forhold med, trodde han var opptatt av bdsm fordi vi hadde et forhold som var sånn, men det viste seg at da han prøvde det med tilfeldige, etter avtale, var han ikke gira. Tror det er mange nyanser her. Jeg har mest lyst å dominere menn jeg er glad i i senga, hvis det overhodet gir mening. Anonymkode: 0b849...ad7 Dette gir veldig mening og jeg kjenner meg igjen i dette. Har aldri inntatt en dominant rolle i kortvarige relasjoner, kun med mannen min og dette kom noen år inn i forholdet. Det har noe med vår dynamikk å gjøre og det krever både kjærlighet og trygghet fra begge. Anonymkode: 93abf...016
AnonymBruker Skrevet 3. august 2023 #24 Skrevet 3. august 2023 Ts her, jeg tror egentlig denne råden har sporet litt av mtp det som var min opprinnelig intensjon. Det jeg mente var å dominere fysisk i den forstand at man er den aktive part . F.eks. rir han veldig hardt, holder henda hans nede, tar et struptetak osv. Jeg mente ikke bdsm med lakk og lær. Anonymkode: 5e560...5ba
AnonymBruker Skrevet 3. august 2023 #25 Skrevet 3. august 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Ts her, jeg tror egentlig denne råden har sporet litt av mtp det som var min opprinnelig intensjon. Det jeg mente var å dominere fysisk i den forstand at man er den aktive part . F.eks. rir han veldig hardt, holder henda hans nede, tar et struptetak osv. Jeg mente ikke bdsm med lakk og lær. Anonymkode: 5e560...5ba Men å «ri hardt» trenger ikke å være en dominerende handling. Det handler kun om å være en aktiv part og kanskje ta litt kontrollen. Dom/sub er en dynamikk og mannen blir ikke nødvendigvis underdanig selv om kvinnen holder hendene hans nede eller rir ham hardt. Det tenker jeg bare er intens sex. Dominanse er i bunn og grunn psykisk, men kan hi fysiske utslag. Anonymkode: 93abf...016 1
AnonymBruker Skrevet 4. august 2023 #26 Skrevet 4. august 2023 AnonymBruker skrev (19 timer siden): Men å «ri hardt» trenger ikke å være en dominerende handling. Det handler kun om å være en aktiv part og kanskje ta litt kontrollen. Dom/sub er en dynamikk og mannen blir ikke nødvendigvis underdanig selv om kvinnen holder hendene hans nede eller rir ham hardt. Det tenker jeg bare er intens sex. Dominanse er i bunn og grunn psykisk, men kan hi fysiske utslag. Anonymkode: 93abf...016 Takk for definisjonsavklaringen 🙂 Men det jeg lurte på var altså den fysiske biten... Finnes det noen damer der ute som liker å ta typen sin hardt i senga? Anonymkode: 5e560...5ba
senior Skrevet 4. august 2023 #27 Skrevet 4. august 2023 23 hours ago, AnonymBruker said: Er det mitt ansvar å få en kvinne til å blomstre seksuelt? Ubetinget JA . . . . ! Da får du det også best selv . . . 😉
AnonymBruker Skrevet 4. august 2023 #28 Skrevet 4. august 2023 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Takk for definisjonsavklaringen 🙂 Men det jeg lurte på var altså den fysiske biten... Finnes det noen damer der ute som liker å ta typen sin hardt i senga? Anonymkode: 5e560...5ba Det tror jeg det finnes mange av, spesielt med en partner man kjenner 😊 Anonymkode: 93abf...016 1
AnonymBruker Skrevet 4. august 2023 #29 Skrevet 4. august 2023 Beklager dumt spørsmål men hvordan kan man føle seg dominert av menneske som veier 2/3 av det man veier selv. Der man i teorien kan snu på det når som helst? Anonymkode: ce098...ec0 1
Sre Skrevet 8. august 2023 #30 Skrevet 8. august 2023 Er på jakt etter en. Så nå trener jeg litt med bruk av penisbur, analplugg, og munnkule Tenner ved tanken på å kunne få en mistress som kan bestemme over meg.
AnonymBruker Skrevet 8. august 2023 #31 Skrevet 8. august 2023 LukeDanes skrev (På 3.8.2023 den 13.36): De er nødvendigvis ikke i overtall, men de er heller ikke forsvinnende få heller. Så har man også switchene, men da er det som regel avhengig av hvilken dynamikk man har med partner hvilken rolle man føler passer seg selv og relasjonen å innta. Jeg er switch, men har gjennom hele mitt seksuelle liv hatt utfordringer med at menn blir veldig daffe når det går opp for dem at jeg også liker å ha kontroll. Da slipper mennene kontrollen, og vil ha meg i den styrende rollen hele tiden. Hvilket jeg går lei. Et par menn har til og med skyldt dette på at det var så deilig å endelig treffe en kvinne som tar kontrollen, så da skulle de liksom slippe. Jeg skal altså betale for andre kvinners oppførsel i livet deres tidligere? De ble ekser, og jeg søkte videre til jeg fant en mann som også er switch. Så levde vi lykkelig alle våre dager. 😊 (Vel 20 år sammen nå.) Så nei jeg tror ikke det er så mange kvinner som tar kontrollen, men finner dere en slik er det forferdelig dumt å bli egoistisk og urimelig. Egoisme og sex hører ikke sammen. Anonymkode: 579a5...45c 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå