Gå til innhold

Tips til headset?

el.

Anbefalte innlegg

Jeg er jakt etter et trådløst headset til trening, enten on-ear eller over-ear da jeg opplever at ørepropper bare faller ut 🙈 Det er hovedsakelig tenkt til bruk inne på senter, styrke og litt løping på mølle. Leser at det kan være lurt å ha noen som tåler litt svette osv, og ellers er budsjett rundt 1000. Kan være litt fleksi på pris dersom det dukker opp flere gode alternativ.

Setter pris på god lyd, samtidig er ikke super god lyd kjempeviktig. En fin balanse mellom god lyd og at musikken ikke høres så godt ut, lukket headset heter det vel :)

Tar gjerne imot tips om du har et som funker bra for deg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Må skaffe meg nye da jeg faktisk har slitt ut de gamle.Koster under 500 kr,spiller bra og du blir heller ikke svett i øra av at de er lukket.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bælfeit skrev (9 timer siden):

Må skaffe meg nye da jeg faktisk har slitt ut de gamle.Koster under 500 kr,spiller bra og du blir heller ikke svett i øra av at de er lukket.

skal sjekke ut :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Liker godt mine Sony WH1000-XM4, men synes de fort "kommer på skeiva" hvis jeg er veldig aktiv. Da liker jeg bedre mine gamle Bose QC 25 II, de sitter vesentlig bedre på mitt hode i hvert fall.

Jabra Elite 85h er et enda bedre alternativ mtp. hvordan de sitter på hodet, men de er for tette etter min smak, og de jeg har er i tøystoff og ikke PU "skinn". Jabra Evolve2 85 er også et meget godt headsett, men ikke noe jeg ville brukt til trening (og en vill pris - passer bra til jobb dog).

Anonymkode: 07123...002

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
Just now, AnonymBruker said:

Liker godt mine Sony WH1000-XM4, men synes de fort "kommer på skeiva" hvis jeg er veldig aktiv. Da liker jeg bedre mine gamle Bose QC 25 II, de sitter vesentlig bedre på mitt hode i hvert fall.

Jabra Elite 85h er et enda bedre alternativ mtp. hvordan de sitter på hodet, men de er for tette etter min smak, og de jeg har er i tøystoff og ikke PU "skinn". Jabra Evolve2 85 er også et meget godt headsett, men ikke noe jeg ville brukt til trening (og en vill pris - passer bra til jobb dog).

QC 35*

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (24 minutter siden):

Supert, tusen takk for svar :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blizz1 skrev (På 3.8.2023 den 19.06):

Urbanears Plattan 2. Nydelig lyd og demper godt lyden rundt deg. 

Takk for tips :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...