AnonymBruker Skrevet 3. august 2023 #41 Skrevet 3. august 2023 14 hours ago, Anonym1618 said: Hvordan kan man se det da tror du, at man har blitt hacket ? At meldinger du selv ikke har skrevet blir sendt ut til vennelista di? Anonymkode: 10dab...fc2
Gjest Anonym1618 Skrevet 3. august 2023 #42 Skrevet 3. august 2023 Hun sa at jeg sendte ut linker med spam … og ga meg link til et antivirus program som jeg kunne laste ned for å få det vekk .. men så kontaktet jeg Norton og de sa at den siden som ble sendt til meg ikke tilhørte dem… så da var det vel hun som sendte ut virus og ikke jeg 🙁
Jaane doe Skrevet 3. august 2023 #43 Skrevet 3. august 2023 Anonym1618 skrev (17 timer siden): Det kan vel ikke være at noen skriver det til meg siden jeg sender ut noen virus linker selv eller noe sånt ? 😕 Kan være noen som bruker ditt navn og profilbilde til å lage falske profiler. Har opplevd at jeg har fått venneforespørsler fra folk som jeg tydelig ser er falske brukere. Da bruker jeg å si ifra når jeg finner den ekte facebook profilen.
Gjest Anonym1618 Skrevet 4. august 2023 #44 Skrevet 4. august 2023 Jaane doe skrev (18 timer siden): Kan være noen som bruker ditt navn og profilbilde til å lage falske profiler. Har opplevd at jeg har fått venneforespørsler fra folk som jeg tydelig ser er falske brukere. Da bruker jeg å si ifra når jeg finner den ekte facebook profilen. Hmmmm 😕 nå fikk jeg enda en som skrev at jeg sendte ut virus .. men tror det er de selv som har virus
Gjest Anonym1618 Skrevet 4. august 2023 #45 Skrevet 4. august 2023 Er det noen her som vet om det kan bli sendt ut linker fra fb messenger profilen sin selv om man selv er innlogget som vanlig og ikke ser disse linkene man sender ut selv ? 😕 eller er det slik at hvis man sender ut linker/videoer/scam til folk på messenger så vil det si at man er hacket og ikke har tilgang ?
Viktualia Skrevet 4. august 2023 #46 Skrevet 4. august 2023 Anonym1618 skrev (13 minutter siden): Hmmmm 😕 nå fikk jeg enda en som skrev at jeg sendte ut virus .. men tror det er de selv som har virus Be dem om å sende deg et skjermbilde, siden du ikke kan se det selv.
Gjest Anonym1618 Skrevet 4. august 2023 #47 Skrevet 4. august 2023 Viktualia skrev (5 minutter siden): Be dem om å sende deg et skjermbilde, siden du ikke kan se det selv. Jeg spurte men begge skrev at de sletter sånt 😕 virker det rart ?
AnonymBruker Skrevet 4. august 2023 #48 Skrevet 4. august 2023 Det hjelper ikke med antivirus program hvis det er FB kontoen din som er komprimert, det som skjer er at det sendes lenker og spam fra din konto uten at du kan se det. Dette sendes fra messenger til personer på vennelisten din eller så er blir det laget innlegg på grupper. Du bør bytte passord på e-posten din og etterpå så må du bytte passord på FB. Anonymkode: eec83...21f
AnonymBruker Skrevet 4. august 2023 #49 Skrevet 4. august 2023 Er du gammel nok til å ha en facebook konto? Eller KG bruker? Anonymkode: 6914d...419 1
AnonymBruker Skrevet 4. august 2023 #50 Skrevet 4. august 2023 Men herregud... Kan du ikke bare spørre tilbake i chatten "Hva mener du?" Så får du svar. Bedre det enn at en gjeng på KG skal sitte å lage teorier. Anonymkode: 83a34...074 1
Gjest Anonym1618 Skrevet 4. august 2023 #51 Skrevet 4. august 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Det hjelper ikke med antivirus program hvis det er FB kontoen din som er komprimert, det som skjer er at det sendes lenker og spam fra din konto uten at du kan se det. Dette sendes fra messenger til personer på vennelisten din eller så er blir det laget innlegg på grupper. Du bør bytte passord på e-posten din og etterpå så må du bytte passord på FB. Anonymkode: eec83...21f Så det kan sendes meldinger fra min messenger selv om jeg selv er logget inn og jeg ser ikke disse meldingene «jeg» sender selv ?
Gjest Anonym1618 Skrevet 4. august 2023 #52 Skrevet 4. august 2023 AnonymBruker skrev (57 minutter siden): Men herregud... Kan du ikke bare spørre tilbake i chatten "Hva mener du?" Så får du svar. Bedre det enn at en gjeng på KG skal sitte å lage teorier. Anonymkode: 83a34...074 Jeg har gjort det ………. Begge sa at jeg sendte rare videoer
AnonymBruker Skrevet 4. august 2023 #53 Skrevet 4. august 2023 Anonym1618 skrev (43 minutter siden): Så det kan sendes meldinger fra min messenger selv om jeg selv er logget inn og jeg ser ikke disse meldingene «jeg» sender selv ? Ja og du vil ikke kunne selv se at noe har blitt sendt, dette problemet er som regel med selve kontoen din og ikke PC eller mobiltelefon. Det vanligste er at folk har gitt fra seg passordet uten å være klar over det, det kan være at de har brukt passordet på spill inne på FB eller at de har trykket på lenker som ser ut som de er fra FB og så har de logget inn med FB kontoen sin. Anonymkode: eec83...21f
Gjest Anonym1618 Skrevet 4. august 2023 #54 Skrevet 4. august 2023 AnonymBruker skrev (19 minutter siden): Ja og du vil ikke kunne selv se at noe har blitt sendt, dette problemet er som regel med selve kontoen din og ikke PC eller mobiltelefon. Det vanligste er at folk har gitt fra seg passordet uten å være klar over det, det kan være at de har brukt passordet på spill inne på FB eller at de har trykket på lenker som ser ut som de er fra FB og så har de logget inn med FB kontoen sin. Anonymkode: eec83...21f Så rart 😕 jeg har ikke klikket på noen linker eller spill eller noen ting
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå