Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg står som nr 7 på venteliste til å komme inn på UiT i Tromsø. Det står på samordna opptak at første etterfyllingsopptak er gjort 1. August, men jeg har ikke rykket meg frem en eneste plass. 

Lurer derfor på litt generelt hvor står dere på en eventuelt venteliste, hvor har dere søkt og hva tror dere sannsynligheten er for å komme inn? Vet det er 145 plasser på studie mitt. Gjerne kommenter om dere kommer inn også! Spennende og nervepirrende fremover for mange av oss :D

Startet som nr. 30 før supplering, havnet på nr 6. Etter supplering og så rykket en plass bak. 

Anonymkode: 4e154...932

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Vet ikke om dette hjelper, men jeg var på 6. plass først, deretter 3. i fjor på ventelista (tror jeg, husker ikke nøyaktig nummer), og ble ringt første dag i fadderuka og fikk plass. 70 plasser på det studiet

Året før var jeg på 9. plass først, deretter 8. plass og fikk plass noen dager før studiet begynte. 

Dette er samme studie^, jeg takket ja begge gangene men droppet ut første gangen og søkte på nytt året etter

Anonymkode: 1a6b6...da9

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er på nr 11 tiil vernepleie i Lillehammer. Ble ventelista hos deg justert i dag?
tipper det er ny etterfylling i morgen 

Anonymkode: 6779f...43f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...