AnonymBruker Skrevet 2. august 2023 #21 Skrevet 2. august 2023 Jeg har også hatt et crush på en politimann. Det ble en flørt. Han er skallet 👮♂️😍 Sier ikke mer 🙈 Anonymkode: 9d457...d76
AnonymBruker Skrevet 3. august 2023 #22 Skrevet 3. august 2023 Tror vel ofte de liker feminine damer siden politi er et macho yrke. Anonymkode: 9d457...d76
AnonymBruker Skrevet 3. august 2023 #23 Skrevet 3. august 2023 Du bør ha ting på stell, jobb, grei økonomi, fortid uten for mye støy, være noenlunde samfunnsorientert, ha gode holdninger til politi og rettsvesen, etc. Hilsen politi Anonymkode: 51b26...e94 1 1
AnonymBruker Skrevet 3. august 2023 #24 Skrevet 3. august 2023 AnonymBruker skrev (11 timer siden): Kanskje litt dumme damer, fordi de er dumme selv? Lav IQ, men veldig ordinær og gjennomsnittlig ellers kanskje? En som ikke tenker så mye selv eller stiller spørsmål eller krav til systemene rundt oss. Vil tro de fleste vil ha noen som er noe lik som seg selv, i alle fall sosialt og intelligens-messig. Det er jo så lavt snitt på Politihøgskolen og de med for høyt snitt blir avvist. Anonymkode: 8223f...0f2 😂 Anonymkode: 3ca58...547 1
AnonymBruker Skrevet 3. august 2023 #25 Skrevet 3. august 2023 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Du bør ha ting på stell, jobb, grei økonomi, fortid uten for mye støy, være noenlunde samfunnsorientert, ha gode holdninger til politi og rettsvesen, etc. Hilsen politi Anonymkode: 51b26...e94 Hvis man kunne tenke seg å date en politimann, er det noen utesteder man kan møte på noen i Oslo? Rart spørsmål, ja. Eller kanskje Tinder er eneste mulighet. Har vært betatt av en politimann før, det er noe trygt og godt med politiet 🥰 Men vet at man ikke kan date noen basert på yrket, så forstår at det høres litt feil ut. Anonymkode: 9d457...d76
AnonymBruker Skrevet 3. august 2023 #26 Skrevet 3. august 2023 AnonymBruker skrev (27 minutter siden): Hvis man kunne tenke seg å date en politimann, er det noen utesteder man kan møte på noen i Oslo? Rart spørsmål, ja. Eller kanskje Tinder er eneste mulighet. Har vært betatt av en politimann før, det er noe trygt og godt med politiet 🥰 Men vet at man ikke kan date noen basert på yrket, så forstår at det høres litt feil ut. Anonymkode: 9d457...d76 Jeg datet en politimann før jeg traff mannen min, og på den tiden hadde de noe som het blålyspils eller noe liknende, med de fra ambulanse og muligens brannvesen som også var det. Dette var Oslo ca 2005-2006 så mulig det ikke er sånn lenger. Den ene kompisen til mannen er politi, og jeg har møtt veldig mange politifolk gjennom han i bryllup, på fester og liknende og jeg må si det virker som der er litt 50/50 om de er ordentlige folk tvers igjennom eller om de er ordentlige kun på overflaten og du lurer på hvordan de i det hele tatt kan regnes som egnet for yrket de har. Anonymkode: 36bd3...344
Antiviruset Skrevet 3. august 2023 #27 Skrevet 3. august 2023 AnonymBruker skrev (21 timer siden): Hvilke typer damer er det politimenn foretrekker? Har en crush på en nå som er alene, men som er 15 år eldre enn meg. Han aner ikke at jeg eksisterer da. Jeg er ikke en typisk a4 dame og har en del tatoveringer. Føler kanskje jeg er ei han aldri ville sett 2 ganger på en gang, selv om mange kaller meg pen. Anonymkode: 7a1d7...e96 Politimenn og kvinner er vel gjennomsnittet av befolkningen stort sett. Så her vil du finne typer mennesker som i alle andre yrker. Så sorteres det ut i opptak og på høyskolen, men ikke på "forhold" Så at det her er et stort spenn angående drittsekker og stødige mennesker er jo soleklart! Så hvilke damer er det politimenn foretrekker ? Like stor forskjell som i alle andre deler av befolkningen er mitt svar. Så er det nok mange politimenn som foretrekker damer innenfor samme yrke! Fordi de har samme interesse, samme arbeidsturnus, men her er det nok også store forskjeller innad i yrket. Helt grunnleggende er nok politimenn bare et snitt av befolkingen! Og ikke noe mer en det.
Antiviruset Skrevet 3. august 2023 #28 Skrevet 3. august 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Hvis man kunne tenke seg å date en politimann, er det noen utesteder man kan møte på noen i Oslo? Rart spørsmål, ja. Eller kanskje Tinder er eneste mulighet. Har vært betatt av en politimann før, det er noe trygt og godt med politiet 🥰 Men vet at man ikke kan date noen basert på yrket, så forstår at det høres litt feil ut. Anonymkode: 9d457...d76 Trygt og godt ? Du har jo her helt misforstått! En politimann av yrke kan være 100% profesjonell i yrket sitt, men i forholdet med deg ha samme svakheter som alle andre menn. Om han er en god politimann betyr ikke at han er en god partner for deg. Du misforstår jo dette helt totalt. En god politimann kan på fritiden være en "fuck boy" og drite i deg og dine interesser, utnytte deg og forkaste deg. Uten at det har noe med arbeidet hans å gjøre i det hele tatt. Det er deg det er noe grunnleggende galt med når du tror at yrkesvalget og selve yrket er noe garanti for at du får et godt forhold med et "yrke". Når denne politimannen går av vakt, skifter klær så er han akkurat som meg og deg stort sett. Joda de kan privat gripe inn om de ser ting skje, men de kan også gi faen. Og de kan i alle fall ikke blande privatliv og jobb slik du later til å tro. Da ender de fort opp med å miste jobben sin på dagen. 1
AnonymBruker Skrevet 3. august 2023 #29 Skrevet 3. august 2023 Antiviruset skrev (6 minutter siden): Trygt og godt ? Du har jo her helt misforstått! En politimann av yrke kan være 100% profesjonell i yrket sitt, men i forholdet med deg ha samme svakheter som alle andre menn. Om han er en god politimann betyr ikke at han er en god partner for deg. Du misforstår jo dette helt totalt. En god politimann kan på fritiden være en "fuck boy" og drite i deg og dine interesser, utnytte deg og forkaste deg. Uten at det har noe med arbeidet hans å gjøre i det hele tatt. Det er deg det er noe grunnleggende galt med når du tror at yrkesvalget og selve yrket er noe garanti for at du får et godt forhold med et "yrke". Når denne politimannen går av vakt, skifter klær så er han akkurat som meg og deg stort sett. Joda de kan privat gripe inn om de ser ting skje, men de kan også gi faen. Og de kan i alle fall ikke blande privatliv og jobb slik du later til å tro. Da ender de fort opp med å miste jobben sin på dagen. Ja, nå har jo jeg datet en politimann da, så jeg er klar over det. Men kanskje jeg generaliserer pga. at han var snill, god og virket «beskyttende» ovenfor meg. Han var mye høyere og større enn meg i tillegg, så dette gjorde noe med tiltrekningen i tillegg til at han hadde varm og empatisk personlighet. Men riktig det at man aldri skal dømme etter yrket, så legger meg flat her. Anonymkode: 9d457...d76 1
Antiviruset Skrevet 3. august 2023 #30 Skrevet 3. august 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Ja, nå har jo jeg datet en politimann da, så jeg er klar over det. Men kanskje jeg generaliserer pga. at han var snill, god og virket «beskyttende» ovenfor meg. Han var mye høyere og større enn meg i tillegg, så dette gjorde noe med tiltrekningen i tillegg til at han hadde varm og empatisk personlighet. Men riktig det at man aldri skal dømme etter yrket, så legger meg flat her. Anonymkode: 9d457...d76 Og det er jo helt greit, men forså en ting! Han kan ikke bruke sin jobb for å "beskytte" deg noe mer en en vanlig man kan. Gjør han det ? Da tar han en stor risiko for å miste jobben sin. Rent formelt skal det ikke bety en dritt egentlig. Så du må forholde deg til han som et menneske som er genuint interessert i deg, helt uavhengig av yrket. Har du et problem privat, og han går inn for å sjekke opp i dette i registre eller lignende uten en spesifikk grunn til det, er han ute å kjøre så det holder. Da er det andre i etaten som må ta den jobben og han er inhabil.
AnonymBruker Skrevet 3. august 2023 #31 Skrevet 3. august 2023 Antiviruset skrev (18 minutter siden): Og det er jo helt greit, men forså en ting! Han kan ikke bruke sin jobb for å "beskytte" deg noe mer en en vanlig man kan. Gjør han det ? Da tar han en stor risiko for å miste jobben sin. Rent formelt skal det ikke bety en dritt egentlig. Så du må forholde deg til han som et menneske som er genuint interessert i deg, helt uavhengig av yrket. Har du et problem privat, og han går inn for å sjekke opp i dette i registre eller lignende uten en spesifikk grunn til det, er han ute å kjøre så det holder. Da er det andre i etaten som må ta den jobben og han er inhabil. "Beskyttende" kan bety mye. Følge henne hjem ifra byen, tilby å kjøre henne hjem. Politifolk har høy terskel for å miste jobben. Har vært tilfelle hvor de har snoket som faen og delt info men fortsatt beholdt jobben. Anonymkode: dfaf0...20e
AnonymBruker Skrevet 3. august 2023 #32 Skrevet 3. august 2023 AnonymBruker skrev (21 timer siden): Haha! Var ikke slik jeg mente da. Jeg er 1.60 høy da🤣 Tenkte mer at de gjerne var ute etter noen mer ordentlig Anonymkode: 7a1d7...e96 Få av deg tatoveringen. Da har du rykket et par plasser frem i køen.. Anonymkode: a8069...b90
Antiviruset Skrevet 3. august 2023 #33 Skrevet 3. august 2023 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): "Beskyttende" kan bety mye. Følge henne hjem ifra byen, tilby å kjøre henne hjem. Politifolk har høy terskel for å miste jobben. Har vært tilfelle hvor de har snoket som faen og delt info men fortsatt beholdt jobben. Anonymkode: dfaf0...20e Det kan jo det fleste menn gjøre Så er det slik at om man snoker i denne jobben utsetter man seg for stor risiko, ja noen har fått beholde jobben uansett, men de tåler ikke et tilfelle nr.2. En anstendig politimann gjør ikke noe slikt. Om han gjør det så er han etisk så ute å kjøre som man kan få blitt.
AnonymBruker Skrevet 3. august 2023 #34 Skrevet 3. august 2023 Antiviruset skrev (32 minutter siden): Det kan jo det fleste menn gjøre Så er det slik at om man snoker i denne jobben utsetter man seg for stor risiko, ja noen har fått beholde jobben uansett, men de tåler ikke et tilfelle nr.2. En anstendig politimann gjør ikke noe slikt. Om han gjør det så er han etisk så ute å kjøre som man kan få blitt. Forstår hvor viktig etikken er. Jobber du i etaten selv? (Hvis ikke for privat spørsmål). Anonymkode: 9d457...d76
AnonymBruker Skrevet 3. august 2023 #35 Skrevet 3. august 2023 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Jeg datet en politimann før jeg traff mannen min, og på den tiden hadde de noe som het blålyspils eller noe liknende, med de fra ambulanse og muligens brannvesen som også var det. Dette var Oslo ca 2005-2006 så mulig det ikke er sånn lenger. Den ene kompisen til mannen er politi, og jeg har møtt veldig mange politifolk gjennom han i bryllup, på fester og liknende og jeg må si det virker som der er litt 50/50 om de er ordentlige folk tvers igjennom eller om de er ordentlige kun på overflaten og du lurer på hvordan de i det hele tatt kan regnes som egnet for yrket de har. Anonymkode: 36bd3...344 Blålys er fortsatt en fredag i måneden det 😅 Anonymkode: 88b5c...d8d 1
AnonymBruker Skrevet 3. august 2023 #36 Skrevet 3. august 2023 Antiviruset skrev (2 timer siden): Og det er jo helt greit, men forså en ting! Han kan ikke bruke sin jobb for å "beskytte" deg noe mer en en vanlig man kan. Gjør han det ? Da tar han en stor risiko for å miste jobben sin. Rent formelt skal det ikke bety en dritt egentlig. Så du må forholde deg til han som et menneske som er genuint interessert i deg, helt uavhengig av yrket. Har du et problem privat, og han går inn for å sjekke opp i dette i registre eller lignende uten en spesifikk grunn til det, er han ute å kjøre så det holder. Da er det andre i etaten som må ta den jobben og han er inhabil. Oi, her er en som er misunnelig, eller har {dårlig} erfaring med politiet. Som politi har du kompetanse innen f.eks. situasjonsforståelse og risikoanalyse som ikke alle har, og kan beskytte eller avverge en mulig situasjon. De er også vant til å håndtere kriser og verbale konflikter og må ofte ta raske avgjørelser. Ikke minst er de også opplært i selvforsvar, som de selvfølgelig får benytte privat. De er også beskyttet som offentlig tjenestemann dersom noe kriminelt oppstår på fritiden, og de må ty til tjenesteplikten sin. Anonymkode: 51b26...e94
AnonymBruker Skrevet 4. august 2023 #37 Skrevet 4. august 2023 Jeg blir oppriktig flau på vegne av mitt eget kjønn av denne tråden. Unnskyld meg, men ta dere sammen, damer. Anonymkode: f0edb...01e 1
AnonymBruker Skrevet 5. august 2023 #38 Skrevet 5. august 2023 AnonymBruker skrev (På 4.8.2023 den 6.37): Jeg blir oppriktig flau på vegne av mitt eget kjønn av denne tråden. Unnskyld meg, men ta dere sammen, damer. Anonymkode: f0edb...01e Flau, hva er grunnen til det? Anonymkode: 9d457...d76
Aoo19 Skrevet 5. august 2023 #39 Skrevet 5. august 2023 (endret) Hehe 😄 Endret 14. oktober 2024 av Aoo19
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå