Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hvilke typer damer er det politimenn foretrekker? Har en crush på en nå som er alene, men som er 15 år eldre enn meg. Han aner ikke at jeg eksisterer da. Jeg er ikke en typisk a4 dame og har en del tatoveringer. Føler kanskje jeg er ei han aldri ville sett 2 ganger på en gang, selv om mange kaller meg pen. 

Anonymkode: 7a1d7...e96

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

De foretrekker utelukkende damer som er 1.60 høye og rødt hår. ALLE POLITIMENN HAR SAMME SMAK!!!!

Anonymkode: d10dd...d43

• Liker 11
  • Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet

Hvordan vet du at han ikke vet at du eksisterer? Hvor har du sett ham?

Anonymkode: dfaf0...20e

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

De foretrekker utelukkende damer som er 1.60 høye og rødt hår. ALLE POLITIMENN HAR SAMME SMAK!!!!

Anonymkode: d10dd...d43

Haha! Var ikke slik jeg mente da. Jeg er 1.60 høy da🤣 

Tenkte mer at de gjerne var ute etter noen mer ordentlig 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Hvordan vet du at han ikke vet at du eksisterer? Hvor har du sett ham?

Facebook. Så ja, han vet ikke at jeg eksisterer 

Skrevet

Ordentlig er vel stikk imot hva politimenn er :P 

AnonymBruker
Skrevet
Skjold skrev (Akkurat nå):

Ordentlig er vel stikk imot hva politimenn er :P 

Ja, kanskje, men de er vel litt opptatt av hvordan ting oppfattes av andre. 

Skrevet

Ja, kanskje, men de er vel litt opptatt av hvordan ting oppfattes av andre. 

Folk har vel forskjellige inntrykk, etter hva jeg har hørt så er politiskolen ett stort guttekollektiv full av fyllesex og orgier etc. og de aller fleste politimenn jeg har møtt er rasshøl delux, og jeg har pratet mye med 50+ stk. glatt pga. yrket mitt. Aldri møtt på noen i mitt yrke som respekterer politiet, rasister og bøller med guttehjerner hele gjengen, har møtt på 2 ordentlige så langt i en 15 års karriere.

• Liker 1
  • Hjerte 2
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Nå bor jeg i distriktet da, men her ser det ut til at de fleste politimenn foretrekker politidamer😂 de fleste politimennene jeg vet om i 5-6mils omkrets er sammen med politi daner, unntatt en. Han er sammen med en lege. 

Anonymkode: 313a7...769

AnonymBruker
Skrevet
6 minutter siden, Skjold said:

Folk har vel forskjellige inntrykk, etter hva jeg har hørt så er politiskolen ett stort guttekollektiv full av fyllesex og orgier etc. og de aller fleste politimenn jeg har møtt er rasshøl delux, og jeg har pratet mye med 50+ stk. glatt pga. yrket mitt. Aldri møtt på noen i mitt yrke som respekterer politiet, rasister og bøller med guttehjerner hele gjengen, har møtt på 2 ordentlige så langt i en 15 års karriere.

Hva jobber du med?

Anonymkode: 211d7...a3b

AnonymBruker
Skrevet

Nå bor jeg i distriktet da, men her ser det ut til at de fleste politimenn foretrekker politidamer😂 de fleste politimennene jeg vet om i 5-6mils omkrets er sammen med politi daner, unntatt en. Han er sammen med en lege. 

Anonymkode: 313a7...769

Im jeaulous🥹

AnonymBruker
Skrevet

Er du hun som liker litt eldre menn og  politifolk?

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Er du hun som liker litt eldre menn og  politifolk?

Nei? 🤔 Jeg har aldri tatt opp dette temaet før.

AnonymBruker
Skrevet

Kanskje litt dumme damer, fordi de er dumme selv? Lav IQ, men veldig ordinær og gjennomsnittlig ellers kanskje? En som ikke tenker så mye selv eller stiller spørsmål eller krav til systemene rundt oss. Vil tro de fleste vil ha noen som er noe lik som seg selv, i alle fall sosialt og intelligens-messig. Det er jo så lavt snitt på Politihøgskolen og de med for høyt snitt blir avvist.

Anonymkode: 8223f...0f2

AnonymBruker
Skrevet

Altså nå er det ikke slik at jeg liker denne mannen fordi han jobber som politi. Det er rett og slett fordi han er sykt kjekk! 🤤 uten utdanning og alenemor så kan jeg vel se langt etter en mann som han.

Ts

AnonymBruker
Skrevet

Han er ikke bare politi, men også lensmann. Jaja, det får bli med tanken. Blir glad av å tenke på han i det minste.

Ts

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (17 minutter siden):

Nei? 🤔 Jeg har aldri tatt opp dette temaet før.

Åja oki, var noen andre.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Han er ikke bare politi, men også lensmann. Jaja, det får bli med tanken. Blir glad av å tenke på han i det minste.

Ts

Kjør på og ta kontakt. Du har ingenting å tape. Noen må ta første steget. De er vandt til å bli sjekket opp uansett😅

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (36 minutter siden):

Kjør på og ta kontakt. Du har ingenting å tape. Noen må ta første steget. De er vandt til å bli sjekket opp uansett😅

Aldri tatt kontakt med en mann før så det tror jeg er for skummelt 😱😅 snoker litt på profilen hans så kanskje jeg dukker opp som et forslag for han. Jeg er for pysete slik og venter alltid til menn tar kontakt med meg. Problemet er bare at jeg sjeldent er interessert i de som kontakter meg.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Aldri tatt kontakt med en mann før så det tror jeg er for skummelt 😱😅 snoker litt på profilen hans så kanskje jeg dukker opp som et forslag for han. Jeg er for pysete slik og venter alltid til menn tar kontakt med meg. Problemet er bare at jeg sjeldent er interessert i de som kontakter meg.

Jeg er heller ikke 100% sikker på at han er singel, men det ser slik ut på profilen hans 😊

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...