Janzypants Skrevet 17. oktober 2023 #221 Del Skrevet 17. oktober 2023 LullaSkrulla skrev (19 minutter siden): Synes det var rimelig drøyt av hun ene dommeren og si at Aslaks dans var mer som en parodi. Hadde hun sagt det samme til en med en mer synlig funksjonsvariasjon, f.eks en i rullestol, ville hun blitt helt slakta. Jeg syns det virka som at de glemte hva slags utfordringer han faktisk har! Utifra de forutsetningene han har, syns jeg han gjør det dødsbra!! 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LullaSkrulla Skrevet 18. oktober 2023 #222 Del Skrevet 18. oktober 2023 Janzypants skrev (På 17.10.2023 den 12.13): Jeg syns det virka som at de glemte hva slags utfordringer han faktisk har! Utifra de forutsetningene han har, syns jeg han gjør det dødsbra!! Enig i at han gjør det kjempebra! Jeg er skikkelig imponert! - - - - Angående Morten som dommer, så synes jeg han er skikkelig herlig! Synes det er befriende med en såpass fri "figur", at han gir av seg selv og snakker med følelsene. Synes det er greit med en som ser mer på wow-faktoren (eller show-faktoren) enn de to andre😊 3 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LullaSkrulla Skrevet 18. oktober 2023 #223 Del Skrevet 18. oktober 2023 Leste denne nå: https://www.tv2.no/underholdning/skal-vi-danse/forklarer-uvanlig-protest-mot-dommerne-jeg-ble-sa-irritert/16134797/?fbclid=IwAR19DTv1SmkhFYdrNCdnmaYyCWVBjgkZokTqzw4OIczi56DjBEhx5NBGJ8U_aem_AZukeKyA_YBmDdnYm27UVOgfTHAiwUXrn76YRaemVRQYDGyiMCNYSgi-LbuwMsw-L-g Synes Marianne har noen gode poenger! 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
brukereneranonym Skrevet 21. oktober 2023 #224 Del Skrevet 21. oktober 2023 Blåttvann skrev (På 15.10.2023 den 10.22): Begynte å lure på hvem som var kjendisen uten dansetrening av de to. 😅 Og hvis disse to er gift kan de ha øvd på akkurat denne dansen lengre enn ei litta uke. Det var en råkul dans! 😊 Den er helt rå! De deltok ikke i DWTS sammen, var et underholdningsbidrag. Hun har vært med i DWTS som proffdanser i «the troupe», som er dansere som ikke har partner, men deltar i åpningsnummer og diverse 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rusten~sjel Skrevet 21. oktober 2023 #225 Del Skrevet 21. oktober 2023 Jeg synes helene virker som hun er misfornøyd eller kjeder seg i jobben som programleder?. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Justlooking Skrevet 21. oktober 2023 #226 Del Skrevet 21. oktober 2023 Rusten~sjel skrev (8 minutter siden): Jeg synes helene virker som hun er misfornøyd eller kjeder seg i jobben som programleder?. Syns hun er flink 😊 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arne Tiholt Skrevet 21. oktober 2023 #227 Del Skrevet 21. oktober 2023 On 10/17/2023 at 12:13 PM, Janzypants said: Jeg syns det virka som at de glemte hva slags utfordringer han faktisk har! Utifra de forutsetningene han har, syns jeg han gjør det dødsbra!! Hva slags utfordringer er det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amber Skrevet 21. oktober 2023 #228 Del Skrevet 21. oktober 2023 Kan ikke Alexandra snakke vanlig i ETT intervju😫😫😫 Blir sprø av å høre på henne! Nydelige Helene har en udugelig stylist og sminkør stakkar☹️☹️☹️ 11 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tough cookie Skrevet 21. oktober 2023 #229 Del Skrevet 21. oktober 2023 Arne Tiholt skrev (10 minutter siden): Hva slags utfordringer er det? Bechterews 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ordsmed Skrevet 21. oktober 2023 #230 Del Skrevet 21. oktober 2023 Amber skrev (12 minutter siden): Nydelige Helene har en udugelig stylist og sminkør stakkar Hun sminker seg vel vanligvis selv? I alle fall i følge Dansebobla. Men vet ikke om noen andre har sminket henne i kveld. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snowflakes Skrevet 21. oktober 2023 #231 Del Skrevet 21. oktober 2023 Det gjør vondt å høre skryten Aleksandra får. Danseteknikk er helt på jordet. Og hun ser ut som om hoftepartiet hennes er avstivet. I førsten gikk armer og bein overalt og hun fikk skryt. avtalt spill 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Naapo920 Skrevet 21. oktober 2023 #232 Del Skrevet 21. oktober 2023 Stakkars Tarjei, ser at han har vondt i ryggen😟 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
L0lip0p Skrevet 22. oktober 2023 #233 Del Skrevet 22. oktober 2023 Synes det ser ut som at Helene har gitt litt opp, hvis dere skjønner hva jeg mener. Hun er vant til å være best, men nå er jo Alexandra og Ole Thomas definitivt det beste danseparet. Jeg vet ikke hva det er, men innbiller meg at det kan være en årsak. Vanligvis har hun vært ekstremt "på" hele veien. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
makkapakka Skrevet 22. oktober 2023 #234 Del Skrevet 22. oktober 2023 Samme hvor mye Helene kjemper, Alexandra blir likevel prioritert av dommerene. Et lite skjevt ord til Alexandra og hun ville skreket urettferdighet i media, det virker som det er livsviktig for Alexandra å vinne siden en av dommerene var urettferdig mot henne når hun var 16. Trist å se på 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arne Tiholt Skrevet 22. oktober 2023 #235 Del Skrevet 22. oktober 2023 (endret) Var ikke Alexandra med i Grease? Tv show konkurransen Endret 22. oktober 2023 av Arne Tiholt 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snowflakes Skrevet 22. oktober 2023 #236 Del Skrevet 22. oktober 2023 L0lip0p skrev (1 time siden): Synes det ser ut som at Helene har gitt litt opp, hvis dere skjønner hva jeg mener. Hun er vant til å være best, men nå er jo Alexandra og Ole Thomas definitivt det beste danseparet. Jeg vet ikke hva det er, men innbiller meg at det kan være en årsak. Vanligvis har hun vært ekstremt "på" hele veien. De skjønner jo at det ikke nytter, og at dommerne har bestemt hvem som skal vinne. Aleksandra er den absolutt dårligste danseren, og den med minst progresjon. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mollebolle Skrevet 23. oktober 2023 #237 Del Skrevet 23. oktober 2023 (endret) 17 hours ago, Snowflakes said: De skjønner jo at det ikke nytter, og at dommerne har bestemt hvem som skal vinne. Aleksandra er den absolutt dårligste danseren, og den med minst progresjon. Nei, nå må du gi deg. Uahengig av om du eller jeg heier på Aleksandra eller ikke, hun er definitivt den beste danseren pr. nå. Endret 23. oktober 2023 av Mollebolle 9 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snowbrigade Skrevet 23. oktober 2023 #238 Del Skrevet 23. oktober 2023 Snowflakes skrev (16 timer siden): De skjønner jo at det ikke nytter, og at dommerne har bestemt hvem som skal vinne. Aleksandra er den absolutt dårligste danseren, og den med minst progresjon. Den absolutt dårligste danseren, ser vi på samme program? Hun danser fantastisk, dommerne synes det, seerne synes det (ellers hadde hun ikke vært sikret hver gang), de andre proffdanserne synes det (både hun som anmelder det for en av nettavisene, og de som er tilstede - se gjerne episoden igjen for å se ansiktsuttrykket til Norunn på slutten av dansen til Alexandra, føler det sier alt, hun er sjokkert og imponert.) Hun var jo ok fra start, så andre har kanskje vist mer progresjon, men programmet handler jo om hvem som danser best til slutt, ikke om hvem som utvikler seg mest. Og hun har definitivt utviklet seg masse siden start, så på et av de første programmene igår, og hun har blitt enormt mye bedre siden da! 13 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Marsh Skrevet 28. oktober 2023 #239 Del Skrevet 28. oktober 2023 Snowbrigade skrev (På 23.10.2023 den 7.30): Den absolutt dårligste danseren, ser vi på samme program? Hun danser fantastisk, dommerne synes det, seerne synes det (ellers hadde hun ikke vært sikret hver gang), de andre proffdanserne synes det (både hun som anmelder det for en av nettavisene, og de som er tilstede - se gjerne episoden igjen for å se ansiktsuttrykket til Norunn på slutten av dansen til Alexandra, føler det sier alt, hun er sjokkert og imponert.) Hun var jo ok fra start, så andre har kanskje vist mer progresjon, men programmet handler jo om hvem som danser best til slutt, ikke om hvem som utvikler seg mest. Og hun har definitivt utviklet seg masse siden start, så på et av de første programmene igår, og hun har blitt enormt mye bedre siden da! For meg handler det ikke om hvem som danser best, jeg stemmer på den som underholder meg og samtidig utvikler seg som danser underveis. For meg er årets vinner Aslak, og jeg håper folket stemmer ham frem. Ja, Alexandra er flink, men det er mindre imponerende i og med at hun er danser og har rytme og holdning i bunn, samme med Harlem. 9 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snowbrigade Skrevet 28. oktober 2023 #240 Del Skrevet 28. oktober 2023 Marsh skrev (10 minutter siden): For meg handler det ikke om hvem som danser best, jeg stemmer på den som underholder meg og samtidig utvikler seg som danser underveis. For meg er årets vinner Aslak, og jeg håper folket stemmer ham frem. Ja, Alexandra er flink, men det er mindre imponerende i og med at hun er danser og har rytme og holdning i bunn, samme med Harlem. Ja, og det er jo helt lov, å foretrekke den som underholder mest og med mest progresjon. Jeg liker Aslak selv. Når det er sagt - Alexandra var absolutt ingen ballroom danser, så hun har jo absolutt hatt store fremskritt. Man kan jo si at Aslak har musikk og underholdning i blodet han også, ingen stiller opp på helt bar bakke sånn sett. Men det er jo det som er spennende med programmet, man har favoritter på ulikt grunnlag. Mitt tilsvar var mer ment mot de som mener Alexandra er den dårligste danseren der inne, og at hun ikke fortjener å vinne fordi hun ikke har best progresjon. Det er for meg noe helt annet å si at man foretrekker en med mer underholdningsverdi og progresjon, som du gjør og som er helt fair, enn å si at Alexandra bare gjør det bra fordi dommerne har bestemt seg på forhånd (som den jeg svarte skrev). 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå