Løkbolle Skrevet 30. oktober 2023 #261 Del Skrevet 30. oktober 2023 Centimeteren skrev (13 timer siden): Jeg håper det blir endring i dommerpanelet neste år. Morten er homo så han kan dans, og Trine er en gammel bestemor som har vært med siden starten. Hun Merete må byttes ut. Kan heller bytte ut Morten med Igor. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Janzypants Skrevet 31. oktober 2023 #262 Del Skrevet 31. oktober 2023 Er det noen som vet (eller har oversikt) over hvilke danser de forskjellige har vært gjennom? F.eks Harlem, hadde han noen gang jive? Annet enn den jive-a-thon. Jeg savner at det er to og to danser i løpet av kvelden! Én latin og én standard! Lurer nemlig på om noen får danse samme dansestil flere ggr! 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Noramor Skrevet 1. november 2023 #263 Del Skrevet 1. november 2023 Blir lei meg over Alexander Harlem sin exit. Han har tatt med følgere igjennom hele høsten fra morgen til kveld på Instagram. Fått oss til å stemme å tryglet om hjelp til å komme videre. Som Trude Drævland sier, hun har stemt bort halve pensjon, hun er ikke alene 🤭 Hvorfor takker han ikke og legger ut et innlegg om dette? Kunder, venner, bekjente har stemt til krampa har tatt oss. Han var ikke best på Lørdag, ei heller forrige Lørdag. Det er vi som publikum som bestemmer i denne konkurransen og i andre realityprogram. Jeg tror at Alexander vil tape på dette i lengden. Om han blir med i et nytt realityprogram får han ikke så lett publikum sine stemmer. Flott at Helene la ut et fint innlegg etter exit. Hun virker som en oppegående, hardtarbeidende dame med bein i nesa. 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mollebolle Skrevet 1. november 2023 #264 Del Skrevet 1. november 2023 1 minutt siden, Noramor said: Blir lei meg over Alexander Harlem sin exit. Han har tatt med følgere igjennom hele høsten fra morgen til kveld på Instagram. Fått oss til å stemme å tryglet om hjelp til å komme videre. Som Trude Drævland sier, hun har stemt bort halve pensjon, hun er ikke alene 🤭 Hvorfor takker han ikke og legger ut et innlegg om dette? Kunder, venner, bekjente har stemt til krampa har tatt oss. Han var ikke best på Lørdag, ei heller forrige Lørdag. Det er vi som publikum som bestemmer i denne konkurransen og i andre realityprogram. Jeg tror at Alexander vil tape på dette i lengden. Om han blir med i et nytt realityprogram får han ikke så lett publikum sine stemmer. Flott at Helene la ut et fint innlegg etter exit. Hun virker som en oppegående, hardtarbeidende dame med bein i nesa. Jeg tror han tenker at han er bedre enn han faktisk er. Ja, han er flink, men det er de tre gjenværende også. Det har blitt hauset opp altfor mye mtp "sjokk exit"....det er ikke noe mer sjokk enn hvis noen av de andre tre hadde røket nå. Sorry Harlem, du var flink, men rett å slett ikke god nok denne gangen. 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Noramor Skrevet 1. november 2023 #265 Del Skrevet 1. november 2023 Mollebolle skrev (26 minutter siden): Jeg tror han tenker at han er bedre enn han faktisk er. Ja, han er flink, men det er de tre gjenværende også. Det har blitt hauset opp altfor mye mtp "sjokk exit"....det er ikke noe mer sjokk enn hvis noen av de andre tre hadde røket nå. Sorry Harlem, du var flink, men rett å slett ikke god nok denne gangen. Jeg tror og han hadde høyere tanker om egen prestasjon. Leser nå at han ble deprimert og Jan forteller at han ikke røk ut grunnet dansepresentasjoner. Synes det er "utakknemlig" ovenfor alle som har støttet han igjennom høsten. Alle som står blant de 3 siste har jo fortjent plassen. Blir så skuffet.. Dette fikk meg rett å slett til å se på han med nye øyne. Dårlig taper. 9 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Centimeteren Skrevet 1. november 2023 #266 Del Skrevet 1. november 2023 Harlem og Helene er så arrogante! 7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Løkbolle Skrevet 1. november 2023 #267 Del Skrevet 1. november 2023 Noramor skrev (2 timer siden): Blir lei meg over Alexander Harlem sin exit. Han har tatt med følgere igjennom hele høsten fra morgen til kveld på Instagram. Fått oss til å stemme å tryglet om hjelp til å komme videre. Som Trude Drævland sier, hun har stemt bort halve pensjon, hun er ikke alene 🤭 Hvorfor takker han ikke og legger ut et innlegg om dette? Kunder, venner, bekjente har stemt til krampa har tatt oss. Han var ikke best på Lørdag, ei heller forrige Lørdag. Det er vi som publikum som bestemmer i denne konkurransen og i andre realityprogram. Jeg tror at Alexander vil tape på dette i lengden. Om han blir med i et nytt realityprogram får han ikke så lett publikum sine stemmer. Flott at Helene la ut et fint innlegg etter exit. Hun virker som en oppegående, hardtarbeidende dame med bein i nesa. Ser han la ut innlegg for en drøy time siden.. mulig han er her inne og leser kommentarene 🤔 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Janzypants Skrevet 1. november 2023 #268 Del Skrevet 1. november 2023 Centimeteren skrev (2 timer siden): Harlem og Helene er så arrogante! Jeg hadde skikkelig sansen for Helene i hennes to første sesonger, men jeg syns hun har blitt en totalt annen etter at hun ble kjæreste med Martin Ødegaard 🤔 😢 Det virker nesten som om hun har mistet fotfestet bittelitt.. Jeg forstår at det kan være irriterende at pressen er ute etter kommentar på kommentar, men de legger vel litt opp til det selv, også? Jeg mener, det er ikke alt som trenger å postes på sosiale medier heller. Ønsker man seg et mer privat liv - ja, da kan man gjøre kontoen privat, og så heller ha en "bedriftskonto" e.l, hvor man legger ut de bildene som det ikke gjør noe at evnt havner på forsiden av se&hør. 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cerruti Skrevet 1. november 2023 #269 Del Skrevet 1. november 2023 Janzypants skrev (3 timer siden): Jeg hadde skikkelig sansen for Helene i hennes to første sesonger, men jeg syns hun har blitt en totalt annen etter at hun ble kjæreste med Martin Ødegaard 🤔 😢 Det virker nesten som om hun har mistet fotfestet bittelitt.. Jeg forstår at det kan være irriterende at pressen er ute etter kommentar på kommentar, men de legger vel litt opp til det selv, også? Jeg mener, det er ikke alt som trenger å postes på sosiale medier heller. Ønsker man seg et mer privat liv - ja, da kan man gjøre kontoen privat, og så heller ha en "bedriftskonto" e.l, hvor man legger ut de bildene som det ikke gjør noe at evnt havner på forsiden av se&hør. Word. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zenhouse Skrevet 2. november 2023 #270 Del Skrevet 2. november 2023 Janzypants skrev (22 timer siden): Jeg hadde skikkelig sansen for Helene i hennes to første sesonger, men jeg syns hun har blitt en totalt annen etter at hun ble kjæreste med Martin Ødegaard 🤔 😢 Det virker nesten som om hun har mistet fotfestet bittelitt.. Jeg forstår at det kan være irriterende at pressen er ute etter kommentar på kommentar, men de legger vel litt opp til det selv, også? Jeg mener, det er ikke alt som trenger å postes på sosiale medier heller. Ønsker man seg et mer privat liv - ja, da kan man gjøre kontoen privat, og så heller ha en "bedriftskonto" e.l, hvor man legger ut de bildene som det ikke gjør noe at evnt havner på forsiden av se&hør. Det er vel det som skjer når man bli «kjendis». Hun er mer Se og Hør-stoff nå enn en av proff-danserne i SVD. Jeg likte Harlem godt i serien det han møtte Jan Thomas. Men har lagt merke til at han er veldig aktiv i alle kommentar felt til influencere med flammer og hjerter, så han er nok veldig inne i denne «kjendis-bobla» han også nå. 8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SilinkoMilinko Skrevet 4. november 2023 #271 Del Skrevet 4. november 2023 Heia Aslak! 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
O Rakel Skrevet 4. november 2023 #272 Del Skrevet 4. november 2023 (endret) Hvem ryker i kveld? Selv om Alexandra og Ulrikke er bedre dansere enn Aslak, som jo er noe begrenset av revmatisme, så synes jeg Aslak har en sjelden positiv utstråling som gjør at jeg bare vil ha ham med videre hver gang… Endret 4. november 2023 av O Rakel 19 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LullaSkrulla Skrevet 4. november 2023 #273 Del Skrevet 4. november 2023 Heier også på Aslak! Han har en så god utstråling, synes jeg, og virker å være en skikkelig bra person. Synes det er noe eget genuint i dansene hans. Ikke noe polert eller påtatt. 12 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SilinkoMilinko Skrevet 4. november 2023 #274 Del Skrevet 4. november 2023 Amatariel skrev (På 15.10.2023 den 20.36): Nja, ikke helt enig. Alexandra er jo ikke en danser da. Hun danset litt i tenårene som en hobby liksom... Nå er dama godt over 30 år, så er jo en stund siden dèt. Ble stresset da hun måtte ha noe koreografi og lære seg litt trinn til MGP-bidraget sitt i fjor liksom. Så syns ikke man kan kalle henne en danser før dette programmet egentlig. Men nå derimot 😍 Så flink hun har blitt! Ifølge interweben : Hun har tidligere medvirket som danser og skuespiller i musikkvideoer med artister som Madcon, Justin Bieber, Drake og Quincy Jones. Så hun har jo erfaring som danser. 6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LullaSkrulla Skrevet 4. november 2023 #275 Del Skrevet 4. november 2023 Hm, så merkelig at Ulrikke fikk tips og råd fra dommer og ikke Aslak. 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blåttvann Skrevet 4. november 2023 #276 Del Skrevet 4. november 2023 Hm... Ole Thomas; "Alexandra var allerede en god danser før Skal vi danse men hun har utviklet seg enormt". Hehe, litt forsnakkelse der ja? Hvis hun allerede var en god danser før programmet så er det vel ikke helt greit at hun deltar? Blir litt som Cengiz, kjedelig å vite hvem som vinner fra start. 7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Smurfii Skrevet 4. november 2023 #277 Del Skrevet 4. november 2023 Håper Ulrikke ryker i kveld..sorry not sorry.. Alexandra er uansett hakke over Ulrikke og Aslak er umulig å ikke like!!🥹🫶🏻🥰 9 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ordsmed Skrevet 4. november 2023 #278 Del Skrevet 4. november 2023 Jeg tror Helene er som meg - veldig lettrørt. Hun hadde tydeligvis grått en skvett da Ulrikke fikk tre tiere. ❤️ Jeg håper Alexandra og Aslak går videre. Ga alle mine tre stemmer til Alexandra, men kommer til å stemme på Aslak dersom han havner i duell. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Freyja Valkyrie Skrevet 4. november 2023 #279 Del Skrevet 4. november 2023 Drømmefinalen er Aslak og Ulrikke. Men blir nok Ulrikke og Alexandra. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kvenna Skrevet 4. november 2023 #280 Del Skrevet 4. november 2023 Alexandra Joner!!! Griner av det paret der-hver gang😅 hun har aldeles ikke erfaring med sånn dans. Vært gjennom et samlivsbrudd, og presterer med HARDT arbeid!! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå