Gå til innhold

Skal vi danse - 2023 🥰


Tradegy

Anbefalte innlegg

Marsh skrev (3 timer siden):

For meg handler det ikke om hvem som danser best, jeg stemmer på den som underholder meg og samtidig utvikler seg som danser underveis. For meg er årets vinner Aslak, og jeg håper folket stemmer ham frem. Ja, Alexandra er flink, men det er mindre imponerende i og med at hun er danser og har rytme og holdning i bunn, samme med Harlem. 

Enig! Viktig med utvikling. I starten hadde jeg ikke noe sans for Stig-André, men stor fan av Ulrikke. Overrasket derfor meg selv ved å heie på førstnevnte under duellen forrige uke. Men syns han har utviklet seg sååå bra, mens Ulrikke var mer... platt.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg synes Alexandra er den beste danseren og gleder meg alltid til å se dansene hennes. Og jeg digger Aslak, han bringer mye personlighet og sjarm til dansegulvet. Jeg håper de to går videre til semifinalen. 

  • Liker 5
  • Hjerte 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rusten~sjel skrev (På 21.10.2023 den 21.52):

Jeg synes helene virker som hun er misfornøyd eller kjeder seg i jobben som programleder?. 

Jeg synes også det. Men blir gaaal av all "shhhh" lydene hun lager når hun ler (hun drar luft inn mellom tenna baki munn) og det høres såå godt når hun går med mic. Fy fasikken kan ikke noen fortelle henne at hun kan slutte a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ordsmed skrev (9 minutter siden):

Jeg synes Alexandra er den beste danseren og gleder meg alltid til å se dansene hennes. Og jeg digger Aslak, han bringer mye personlighet og sjarm til dansegulvet. Jeg håper de to går videre til semifinalen. 

Veldig enig i dette 😊

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så utrolig kjipt at scenen ble stormet av demonstranter under Aslak og Alex sin dans! Må ha vært forvirrende og utrolig distraherende! 

Spent på hvem som må i duell i dag, og på hvem som ryker🫣

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Magdaolga skrev (9 minutter siden):

Så utrolig kjipt at scenen ble stormet av demonstranter under Aslak og Alex sin dans! Må ha vært forvirrende og utrolig distraherende! 

Spent på hvem som må i duell i dag, og på hvem som ryker🫣

Jeg håper Alexandra går videre. 🤞🏻

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Stemmer Harlem i dag fordi jeg vil at Aslak skal vinne. Dette er et underholdningsprogram, og han er den som uten tvil bringer mest underholdning til folket. I tillegg blir det mer spenning opp mot finalen om Alex ryker.

Endret av solskinn_
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ordsmed skrev (11 minutter siden):

Jeg håper Alexandra går videre. 🤞🏻

Jeg også!️ Syns hun er best all over!

Endret av Magdaolga
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

En skandale at Alexandra og Harlem er i duell i kveld. De er jo to av de aller beste danserne den her sesongen.

  • Liker 6
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Celestia skrev (19 minutter siden):

Fordi folket stemmer.

Var det fordi det var en demonstrasjon for de to andre eller fordi Alexandra og Harlem har dansebakgrunn? De er jo bedre enn de to som gjensto?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Justlooking skrev (1 minutt siden):

Var det fordi det var en demonstrasjon for de to andre eller fordi Alexandra og Harlem har dansebakgrunn? De er jo bedre enn de to som gjensto?

Det vet jeg ikke, gitt. Jeg ser også at Alexandra og Harlem helt klart er bedre i dans enn Ulrikke og Aslak. Men jeg har mine mistanker om at Ulrikke og Aslak er langt, langt mer populære blant folket. Og siden det er folket som bestemmer, så havnet de beste i duell denne gang.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Celestia skrev (1 time siden):

Det vet jeg ikke, gitt. Jeg ser også at Alexandra og Harlem helt klart er bedre i dans enn Ulrikke og Aslak. Men jeg har mine mistanker om at Ulrikke og Aslak er langt, langt mer populære blant folket. Og siden det er folket som bestemmer, så havnet de beste i duell denne gang.

Ja, Aslak er populær fordi han er morsom og har en sykdom. Men hva med ulrikke. Hun er god men likevel langt fra best.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sjokk exit ja, men Alexandra var den beste. Nå er det bare å håpe på jentefinale mellom henne og Ulrikke. Hvis Aslak tar seg til finalen så skjønner jeg ingenting. Forstår ikke hvordan han gang på gang klatrer fra bunn 2-3 med de poengforskjellene. Her er det tydelig sympatistemmer fra folket som rår. Det gjelder vel også Ulrikke. De to beste gjennom sesongen havna i duell liksom🙄Dommerstemmer burde virkelig telle mer. Nå stemmes det på hvem man liker og ikke utifra prestasjoner. Fremstår som en bingo og ikke en reell konkurranse. Idag burde Aslak gått og ikke Harlem.

Heia Alexandra💃

  • Liker 3
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

JA til Aslak og Alexandra i finalen!! :nordvesta:
Var helt riktig at Harlem gikk ut i går, og mener at neste helg er det Ulrikkes tur. De er flinke ja, men finalen må bli A&A. For en underholdning!

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg håper det blir endring i dommerpanelet neste år. Morten er homo så han kan dans, og Trine er en gammel bestemor som har vært med siden starten. Hun Merete må byttes ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 hours ago, Centimeteren said:

Jeg håper det blir endring i dommerpanelet neste år. Morten er homo så han kan dans, og Trine er en gammel bestemor som har vært med siden starten. Hun Merete må byttes ut.

Unnskyld!!??

  • Liker 5
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Centimeteren skrev (6 timer siden):

Jeg håper det blir endring i dommerpanelet neste år. Morten er homo så han kan dans, og Trine er en gammel bestemor som har vært med siden starten. Hun Merete må byttes ut.

Du synes de to i Norge som virkelig har peiling på dans skal byttes ut? Smarting du 😂

Endret av mammamia1
  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...