Gå til innhold

Skal vi danse - 2023 🥰

Tradegy

Anbefalte innlegg

Naapo920 skrev (Akkurat nå):

Alexandra var on fire i kveld🔥Men det burde egentlig ikke være lov for folk som har danset proff før å være med, veldig urettferdig. 

Hun har ikke danset selskapsdans før.? Er vel kun hip hop hun har fokuset på. Hun har en fordel med at hun har rytme i kroppen. 

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg stemte på Alexandra, Aslak og Myra i kveld. Jeg tror dessverre at Myra havner i duell selv om hun ikke er blant de to nederste på dommernes poengliste.

Enig i at det antakeligvis blir Alexandra og Harlem i finalen. De er begge dyktige og sympatiske, så det er et bra utfall tenker jeg. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Valyria83 skrev (Akkurat nå):

Hun har ikke danset selskapsdans før.? Er vel kun hip hop hun har fokuset på. Hun har en fordel med at hun har rytme i kroppen. 

Fokusert 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Athena Freyja skrev (5 minutter siden):

Nå ble jeg sjokkert. Tarjei og Ulrikke, liksom :sjokkblå:

Jeg tror det er fordi Aslak havnest nederst, og den som ligger der blir ofte reddet av seerstemmene fordi folk forstår at de må stemme. Og så er det nok mange som digger ham, selv om han ikke er best til å danse (meg inkludert). Og Stig-André er det også mange som liker (selv om jeg ikke forstår det like godt). 

Så derfor havnet Ulrikke plutselig i duell. Hun går garantert videre, og slipper sikkert duell i neste uke pga. det. 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ser på skal vi danse fordi jeg liker å se bra dans. Hadde aldri giddet å se på det viss det kun var dårlig til middels gode danse prestasjoner. 

Jeg likte utvikling til Helene Olafsen den sesongen hun vant. Cengiz var bedre danser enn henne, men hun vant mye på skjarm og utvikling. 

Sesongen Einar Nilsson vant var den kjedeligste. 

Gav Ulrikke en stemme nå i duellen. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ice-91 skrev (47 minutter siden):

Nei nei nei Alexandra. 
Ikke helt likt men allikevel

Det er helt vanlig at de «stjeler» litt - det kom også frem en gang egor vant at det var en kopi …. Litt synd selvfølgelig men de finner vel inspirasjon i andre danser …

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er litt irriterende når jeg hadde oppe siden vi kan stemme gratis på tv2 samtidig som de skulle annonsere hvem som måtte i duell. Og jeg får svaret først på tv 2 sin side på internett før de sier det i studio.

Da har jeg lært til neste uke å ikke se på den siden før de har sagt hvem som må i duell på tv.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skulle se det når jeg kom hjem ikveld… men fikk ikke sett det da jeg ikke har tv2pluss?? Jeg får jo sett andre programmer i ettertid (Altibox) - hvorfor ikke skal vi danse?? Noe sleipt opplegg fra tv2 eller?

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

har de dansa 6 danser?  Jeg klarer bare å telle 5? :P  3 danser forrige lørdag og 2 denne?  Helt sikkert jeg som tar feil! 

Men "vanlig" dans, så salsa-konkurranse og så gruppedans. Det er 3? 

I kveld var det "vanlig" dans og jive-aton. Det er 2? Ergo 5. 

Hvilken dans har jeg glemt??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ice-91 skrev (9 timer siden):

Nei nei nei Alexandra. 
Ikke helt likt men allikevel

Er de begge proffdansere eller? 😱 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blåttvann skrev (2 timer siden):

Er de begge proffdansere eller? 😱 

Hun er danser. Hun var med i so you think you can dance. Hun er gift med Derek Hough i virkeligheten. Er usikker på om hun er proff i selskapsdans. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Valyria83 skrev (43 minutter siden):

Hun er danser. Hun var med i so you think you can dance. Hun er gift med Derek Hough i virkeligheten. Er usikker på om hun er proff i selskapsdans. 

Begynte å lure på hvem som var kjendisen uten dansetrening av de to. 😅

Og hvis disse to er gift kan de ha øvd på akkurat denne dansen lengre enn ei litta uke. Det var en råkul dans! 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sen ve ben skrev (2 timer siden):

Alexandra var helt rå 😍😍!!! Jeg koste meg skikkelig med dansen🤩 Wow og Wow !!

Jeg også 😍 og Ulrikke imponerte i jive maratonen. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

SilinkoMilinko skrev (22 timer siden):

Det er jo så kjedelig at Alexandra, som er danser, er med! Mye gøyere å se utviklinga til de andre. 

Nja, ikke helt enig. Alexandra er jo ikke en danser da. Hun danset litt i tenårene som en hobby liksom... Nå er dama godt over 30 år, så er jo en stund siden dèt. Ble stresset da hun måtte ha noe koreografi og lære seg litt trinn til MGP-bidraget sitt i fjor liksom. Så syns ikke man kan kalle henne en danser før dette programmet egentlig. Men nå derimot 😍 Så flink hun har blitt!

• Liker 4
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alexandra er helt rå 🤩 Hun er min favoritt, og jeg håper det blir henne mot Ulrikke i finalen.

Jeg er sikkert den eneste, men jeg er drittlei Harlem. Han kan ryke nå for min del.

Stig-Andre burde røket denne lørdagen. Han er den dårligste danseren, men klart folk sluker det rått når han drar med kona på gulvet. Folk er enkle.

Aslak er flink. Med hans forutsetninger, synes han gjør det sterkt. At han i tillegg er verdens hyggeligste fyr, hjelper jo også.

Myra, for et fin menneske. Verdens mest behagelige stemme. Kunne hørt på henne i evigheter. God til å danse var hun også.

Av dommerene, må de serist fjerne Morten til neste sesong (hvis det blir). Han prater altfor mye og det er bare svada. Blir sår i ørene.

Sånn...beklager, det ble et langt innelgg.🙈

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes det var rimelig drøyt av hun ene dommeren og si at Aslaks dans var mer som en parodi. Hadde hun sagt det samme til en med en mer synlig funksjonsvariasjon, f.eks en i rullestol, ville hun blitt helt slakta. 

• Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mollebolle skrev (4 timer siden):

Alexandra er helt rå 🤩 Hun er min favoritt, og jeg håper det blir henne mot Ulrikke i finalen.

Jeg er sikkert den eneste, men jeg er drittlei Harlem. Han kan ryke nå for min del.

Stig-Andre burde røket denne lørdagen. Han er den dårligste danseren, men klart folk sluker det rått når han drar med kona på gulvet. Folk er enkle.

Aslak er flink. Med hans forutsetninger, synes han gjør det sterkt. At han i tillegg er verdens hyggeligste fyr, hjelper jo også.

Myra, for et fin menneske. Verdens mest behagelige stemme. Kunne hørt på henne i evigheter. God til å danse var hun også.

Av dommerene, må de serist fjerne Morten til neste sesong (hvis det blir). Han prater altfor mye og det er bare svada. Blir sår i ørene.

Sånn...beklager, det ble et langt innelgg.🙈

Jeg håper det blir Alexandra mot Aslak i finalen :P Utelukkende pga jeg ikke er så stor fan av Tarjei etter at han var med i forræder i fjor 😅 Harlem er jeg også litt lei av, men kjenner også på at jeg syns Helene har endret seg veldig etter at hun ble kjæreste med Martin Ødegaard. Klarer ikke helt å sette fingeren på hva det er.. 

Aslak er liksom seg selv. Virker som verdens hyggeligste fyr. Har beina godt plantet på jorden også! 

Det å få ut Morten av dommerpanelet har jeg sagt siden første dag han satt der :P Jeg kjenner jeg angrer på at jeg var kritisk til Tore Petterson, men han er jo faktisk 100 ganger bedre enn Morten! 

• Liker 2
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...