Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dere som ikke bruker uniform, da. Og ikke er spesielt pyntet heller. Jeg går i jeans og en eller annen genser/topp, men har hatt litt sånn mani med ikke å gå med de samme klærne to dager på rad. Men kanskje det er bare dumt å tenke sånn?

Gjør dere det?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er så pass jålete at jeg egentlig ikke ønsker å gå i det samme hver dag. Men, jeg har faktisk ikke så store mengder med klær, så det er jeg pent nødt til. Prøver å skifte topp/genser da, bukser gjør ikke så mye.

Ingen reagerer hvis du går i det samme to dager på rad. Så ikke stress med det i hvert fall :)

Skrevet

jeg liker heller ikke å komme i det samme antrekket 2 dager på rad.

så jeg varierer på toppene i hvert fall.er litt dårlig stelt med bukser for tida.

så de blir brukt mer enn jeg liker.

men jeg ser mange i klassen(høyskole) som går i det samme 2 eller flere

dager på rad.

Skrevet

Nei, det kunne ikke falle meg inn! Det vil gi meg en ubehagelig følelse, så dermed skifter jeg automatisk.

Skrevet

Bruker ofte bukser flere dager på rad, men skifter topper.. Føler meg ikke helt komfortabel i nøyaktig samme antrekk to dager på rad, men ville neppe reagert (eller oppdaget) at andre gjorde det.

Skrevet

Men vasker dere dem også da, etter en dags bruk?

Skrevet

Ikke nødvendigvis. Jeg henger allltid ting som har vært brukt til "lufting", og kan godt kombinere det med noe annet "brukt-men-ikke-skittent" de neste dagene.

Skrevet
Men vasker dere dem også da, etter en dags bruk?

I all hovedsak ja. Kanskje ikke ullgensere og sånt, som jeg har over andre tynne gensere, men tynne gensere, bukser og undertøy går til vask. Jeg klarer ikke ha en kosebukse liggende i skapet heller og ta den på flere uker etter hverandre, men mange av vennene mine gjør det

Skrevet

Det kommer an på. Som oftest skifter jeg hver dag, bortsett fra bukse, den bruker jeg flere dager på rad. Hvis jeg går med en genser/cardigan e.l. hvor jeg har noe under kan jeg godt bruke den to dager på rad, men klær som er tett op kroppen skifter jeg hver dag. Men det har med hygiene å gjøre, skjønner ikke hva som er galt med å gå med samme klær to dager på rad, og jeg legger virkelig ikke merke til hva andre måtte gjøre.

Skrevet

Ja altså, jeg også skulle jo ønske jeg kunne skifte klær hver dag, men har meget begrenset utvalg å skifte mellom, for å si det sånn. Og det er jo enkelte plagg som går igjen, fordi jeg rett og slett føler meg vel i dem.

Skulle ønske jeg hadde massevis å bytte i jeg, da slapp jeg å gå med det samme hele tiden.

Skrevet

:overrasket:

Jeg er sjokkert over at noen føler de må bytte klær hver eneste dag. Greit med undertøy men bukser og gensre? Å si at det er av hygieniske grunner man bytter hver dag blir ihvertfall feil. Det rekker vel ikke å bli skittent på en dag?

Skrevet
:overrasket:

Jeg er sjokkert over at noen føler de må bytte klær hver eneste dag. Greit  med  undertøy men bukser og gensre? Å si at det er av  hygieniske grunner man  bytter hver dag blir ihvertfall feil. Det rekker vel ikke å bli skittent på en dag?

Nei, det er sikkert ikke skittent, men jeg gjør det vel av gammel vane, hiver alt til vask når jeg kler av meg på kvelden. Har litt med velværefølelse å gjøre tenker jeg... Men har mye klær da, så er ikke krise, og er flink til å vaske tøy

Skrevet

Jeg går aldri i samme antrekk to dager på rad.

Buksene blir ikke skiftet hver dag, men skifter alltid topper og gensere

Skrevet (endret)
Bruker ofte bukser flere dager på rad, men skifter topper.. Føler meg ikke helt komfortabel i nøyaktig samme antrekk to dager på rad, men ville neppe reagert (eller oppdaget) at andre gjorde det.

Slik er det med meg og, men tviler på om andre hadde lagt merke til om jeg kom i det samme. De gangene jeg bruker samme bukse (Som regel høyst 2 dager) er det snakk om jeans eller klassiske svarte, aldri spesielle bukser.

Endret av Pauline
Skrevet

Kan godt ha det samme på i to dager etter hverandre. Ser ikke de samme menneskene alikevel, og spes skitten blir jeg heller ikke.... :)

Gjest Miloine
Skrevet (endret)

Skifter genser, undertøy, sokker vær dag som jeg legger til vask, men bukser skifter jeg ikke vær dag.

Endret av Miloine
Skrevet

Jeg jobber i barnehage. Jeg kan garantere at jeg skifter alt hver dag... :ler:

Skrevet

Har arvet så mye klær oppigjennom tidene at jeg enda ikke har fått brukt alt.

Så jeg skifter antrekk hver dag, og det kan ta uker før en ser meg i det samme igjen.

Skrevet

Jeg liker ikke å gå med nøyaktig det samme flere dager på rad egentlig, varierer genser eller topp ihvertfall.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...