Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Venter fortsatt på velkomst-e-post fra universitet nord for å kunne logge inn, betaler semesteravgift og gjøre alt klart for studielån. Ifølge nettsiden til uni nord: «

• 25. juli: E-post med instruksjoner om aktivering av studentkonto sendes ut fortløpende i dagene fremover.»

Begynner å bli litt nervøs med tanken på første utbetaling av studielån osv. og lurer derfor om noen allerede har fått denne velkomst-e-posten fra uni nord? 

Anonymkode: 88ae5...1df

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Forsøkt å logg inn på StudentWeb med personnummer. 

• Liker 1
Skrevet

Jeg ville prøvd å aktivere studentkontoen din, den mailen kan fort ligge i den nye studentmail-postkassa..

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Venter på samme Mail fra USN. Har prøvd å aktivere konto ved hjelp av personnummer og etternavn, men det funker ikke.

Anonymkode: 43dde...b0a

AnonymBruker
Skrevet

*Nord universitet 

Har du ringt dem å spurt? 

Anonymkode: 61be9...177

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Venter på samme Mail fra USN. Har prøvd å aktivere konto ved hjelp av personnummer og etternavn, men det funker ikke.

Anonymkode: 43dde...b0a

Samme her, fikk aktiveringskode, men får ikke fullført aktivering. 
Logget inn via studentweb og fikk i hvertfall betalt semesteravgift. Håper de aktiverer meg som student fort hos Lånekassen også…

Anonymkode: 88ae5...1df

AnonymBruker
Skrevet

Ta kontakt med dem og spør. Da jeg jobbet der (ikke med studenter) var det en kjent sak at det var mye problemer og feil som påvirket studentene og studentene måtte selv følge opp.

Anonymkode: 2a492...adf

AnonymBruker
Skrevet

Jeg fikk mail fra Nord universitet nå. 😊

Anonymkode: 4c7b9...e46

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...