Gå til innhold

Har en fantastisk elsker.

Fremhevede innlegg

Skrevet (endret)
1 hour ago, AnonymBruker said:

. Jeg er så heldig, jeg har en elsker som er samboer, men han er en fantastisk person som jeg liker godt i tillegg. Han liker meg også. Vi har ikke bare deilig sex og kos, men og vennskapelige ting som å gå tur sammen, kjøre biltur, spise og prate sammen, gå ut sammen og se på film og overnatte hos meg. Vi skriver meldinger daglig til hverandre, og han sender hjerte til meg. Han syns jeg er en fantastisk person og sier at hadde han ikke vært samboer så kunne han tenke seg forhold med meg. Han har nesten ikke sex med samboeren og hun har visst andre og. Men det gjør ikke meg noe at han har samboer. Jeg er ikke forelsket i han men bryr meg om han og liker han slik han er. sånn er det han og tenker om meg. Han viser oppriktig at han setter pris på meg som person og. Så jeg har det fint og ønsker heller ikke forhold med noen. Vi er litt hverandres samtidig som vi ikke er det. Måtte bare få det ut. 

Anonymkode: f5209...112

Oi, ,oi, oi!

Det høres virkelig ut som om du er veldig forelsket i han:fnise:  Baserer det på summen av hele innlegget ditt og det faktum at du bare måtte få det ut.

Pass på deg selv slik at du ikke ender opp i en ulykkelig situasjon.. Ellers kos deg :) 

Endret av Bigote
  • Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Får bare flire da av alle de sure negative svarene jeg får. Men han er så god jo. herlig mann på alle måter er han. 

Så ærlig og god. 

Anonymkode: 26f05...415

• Liker 1
Skrevet

Bryr meg som sagt ikke hva andre mener om det. Du og de andre blir nok overrasket over hvor mange opptatte av begge kjønn som har andre. Naivt å tro noe annet. Men du har vel opplevd selv utroskap så da er piggene ute.

Du er i det minste ærlig TS.. Bare husk at enkelte brukere her på KG lever av å være samfunnets voktere. De prøver så godt de kan, for å lede deg inn i et kjedelig A4 liv. For hvis du ikke er en av dem, er du et utskudd i samfunnet. Og det er vel nettopp det du fikk svar på i denne tråden🤭 På dette seksual forumet har vi ikke bruk for moralpreken og spydigheter, det strides også mot forumet regler. Dette er ikke KG feil.. det er de giftige brukere selv, som skaper surt miljø✔️

Jeg har jo selv blitt bedratt TS, men det var litt min egen feil at jeg ikke beskyttet henne, for hun ble utnyttet i dritfylla. Men har aldri vært utro selv, jeg har alt for mye omsorg og samvittighet i meg.. Så jeg er "Troskapens Far" både i seksuellt og i parforhold.

Jeg klare ikke å se at du gjør noe galt TS.. Han er i et forhold der all kjærlighet er borte, da blir det naturlig nok ingen sex.. Og det ser ut som, hun samboeren hans ikke bryr seg så mye heller. For har han vært redd for å bli oppdaget av utroskap med deg, har han heller ikke brukt så mye tid på deg. Og hadde dem kjempet for å beholde forholdet, så har han heller ikke tatt kontakt med deg. Så nei.. det forholdet er temmelig dødt..

Hvor ofte skjer ikke det at en i paret ordner seg en ny partner før evt brudd?

Mitt syn på saken er at du kan nyte han med god samvittighet, og håper dere blir et par❤️ da blir alle tre fornøyd😉💙

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har også hatt et slik forhold. Den beste menneskelige relasjonen jeg har hatt - med min elsker og beste venn.

Vi er ikke lenger elskere, siden vi har gått videre i livet, og har livssituasjoner hvor den siden av oss ikke passer. Men vi er venner, fortrolige, og jeg kjenner en egen godhet for ham som ingen andre vekker. Selv om vi har andre kjærester, har vi vår egen mentale nærhet. Utenom ungene er han min nærmeste pårørende, oppført i offentlige helseregistre, og vi har gjensidig lovet hverandre å sørge for begravelsen til den av oss som faller bort først - og skal ha askestrøing fra det samme fjellet.
Vi vet hvor vi finner hverandres nøkler, passord, og ting som må ordnes i en krise.
Vår kjærlighet er dyp, men uten forelskelse, uten ønsker om å bli sammen, men med ønske om å ha dette fortrolige vennskapet, også etter at det erotiske mellom oss er lagt på hylla.

Mange har veldig stereotype oppfatninger av hva som er riktig, godt, bra, feil, umoralsk osv. men de aller beste opplevelsene og forholdene man får i livet kan komme til å trosse alle dine tidligere oppfatninger om dette. Ikke døm ande. Lev.

Anonymkode: 56cfa...7b6

Skrevet
AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Om det er min mann du er sammen med, så går det greit for min del. Har aldri hatt fantastisk sex med ham, men setter utrolig stor pris på ham som samtalepartner og far til våre barn. Har han ei på si, så håper jeg hun gir ham mer glede enn hva jeg gjør.

(Og når ungene flytter ut, blir vi sikkert skilt, og da håper jeg for hans del at du fortsatt er der for ham. Så kan du være den som kjenner eimen av bæsj som legger seg i hele huset hver kveld han driter😅).

Anonymkode: 0d7d5...8e1

Hæ???

AnonymBruker
Skrevet

. Jeg er så heldig, jeg har en elsker som er samboer, men han er en fantastisk person som jeg liker godt i tillegg. Han liker meg også. Vi har ikke bare deilig sex og kos, men og vennskapelige ting som å gå tur sammen, kjøre biltur, spise og prate sammen, gå ut sammen og se på film og overnatte hos meg. Vi skriver meldinger daglig til hverandre, og han sender hjerte til meg. Han syns jeg er en fantastisk person og sier at hadde han ikke vært samboer så kunne han tenke seg forhold med meg. Han har nesten ikke sex med samboeren og hun har visst andre og. Men det gjør ikke meg noe at han har samboer. Jeg er ikke forelsket i han men bryr meg om han og liker han slik han er. sånn er det han og tenker om meg. Han viser oppriktig at han setter pris på meg som person og. Så jeg har det fint og ønsker heller ikke forhold med noen. Vi er litt hverandres samtidig som vi ikke er det. Måtte bare få det ut. 

Good for you 👍😂

Anonymkode: 609cf...751

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har også hatt et slik forhold. Den beste menneskelige relasjonen jeg har hatt - med min elsker og beste venn.

Vi er ikke lenger elskere, siden vi har gått videre i livet, og har livssituasjoner hvor den siden av oss ikke passer. Men vi er venner, fortrolige, og jeg kjenner en egen godhet for ham som ingen andre vekker. Selv om vi har andre kjærester, har vi vår egen mentale nærhet. Utenom ungene er han min nærmeste pårørende, oppført i offentlige helseregistre, og vi har gjensidig lovet hverandre å sørge for begravelsen til den av oss som faller bort først - og skal ha askestrøing fra det samme fjellet.
Vi vet hvor vi finner hverandres nøkler, passord, og ting som må ordnes i en krise.
Vår kjærlighet er dyp, men uten forelskelse, uten ønsker om å bli sammen, men med ønske om å ha dette fortrolige vennskapet, også etter at det erotiske mellom oss er lagt på hylla.

Mange har veldig stereotype oppfatninger av hva som er riktig, godt, bra, feil, umoralsk osv. men de aller beste opplevelsene og forholdene man får i livet kan komme til å trosse alle dine tidligere oppfatninger om dette. Ikke døm ande. Lev.

Og deres kjæreste vet alt dette? 

Hadde aldri gått inn i ett sånt forhold. 

Anonymkode: 26f05...415

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Og deres kjæreste vet alt dette? 

Hadde aldri gått inn i ett sånt forhold. 

Vi er åpne og ærlige mennesker, og vi ville ikke ha vært venner med noen som ikke aksepterte at man har nære venner.

AnonymBruker
Skrevet

Vi er åpne og ærlige mennesker, og vi ville ikke ha vært venner med noen som ikke aksepterte at man har nære venner.

Beklager, mente å skrive: Vi ville ikke ha vært kjæreste med noen som ikke aksepterte at man har nære venner.

AnonymBruker
Skrevet

. Jeg er så heldig, jeg har en elsker som er samboer, men han er en fantastisk person som jeg liker godt i tillegg. Han liker meg også. Vi har ikke bare deilig sex og kos, men og vennskapelige ting som å gå tur sammen, kjøre biltur, spise og prate sammen, gå ut sammen og se på film og overnatte hos meg. Vi skriver meldinger daglig til hverandre, og han sender hjerte til meg. 

En sånn elsker har jeg også. Han er gift da. Med meg! Så vi er i tillegg til alt det du nevner også hverandres støtte og hjelp i hverdagen. Vi har felles vennekrets, barn, er på alle ferier sammen og kjenner hverandre ut og inn. Kjærligheten blomstrer fortsatt etter 20 år. Fantastisk å våkne sammen hver eneste morgen.

Så det som du er så fornøyd med blir bare småtteri i forhold til sånn jeg og mange andre har det. 

Anonymkode: f7311...d8d

• Liker 1
  • Hjerte 2
AnonymBruker
Skrevet

Hvordan får dere til overnatting? 

Anonymkode: a97d8...873

Skrevet

En sånn elsker har jeg også. Han er gift da. Med meg! Så vi er i tillegg til alt det du nevner også hverandres støtte og hjelp i hverdagen. Vi har felles vennekrets, barn, er på alle ferier sammen og kjenner hverandre ut og inn. Kjærligheten blomstrer fortsatt etter 20 år. Fantastisk å våkne sammen hver eneste morgen.

Så det som du er så fornøyd med blir bare småtteri i forhold til sånn jeg og mange andre har det. 

Anonymkode: f7311...d8d

Jeg er glad på dine vegne, men også glad for ts. Vi har ulike behov vi mennesker. Jeg kunne ikke hatt noen rundt meg hver dag, tror jeg, men har satt pris på å ha en stabil elsker i livet. Alt til sin tid, som det heter.

Skrevet

Hva står i veien for at det kan bli dere? De er utro med hverandre, ingen poeng å fortsette det forholdet? 

AnonymBruker
Skrevet
Blåtrå skrev (56 minutter siden):

Hva står i veien for at det kan bli dere? De er utro med hverandre, ingen poeng å fortsette det forholdet? 

Kanskje de  parene som er utro mot hverandre har det som plommen i egget. Men høres helt sykt ut for meg😰 det må da være fasaden eller noe annet piss.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (13 timer siden):

, jeg har en elsker som er samboer,

Du er ikke alene om det     😜 ❤️

Kv. 53 med yngre (men opptatt) elsker på 29

Anonymkode: 9242b...70a

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (21 minutter siden):

Kanskje de  parene som er utro mot hverandre har det som plommen i egget. Men høres helt sykt ut for meg😰 det må da være fasaden eller noe annet piss.

Slik var det for min forhenværende elsker og meg; de tok vare på fasaden, og trodde at de lurte ungene sine til å tro at de hadde et stabilt og fint samboerforhold - uten et eneste kjærtegn de siste ti årene, og med hver sin elsker(inne). De har ikke vært uvenner, men ingen av dem har hatt det bra, og de hadde troen på at de gjorde noe bra ved "å holde hjemmet sammen".
Nå driver de og flytter fra hverandre, og nå kommer refleksjonene om alt de har fortrengt, men også tanken på at de har brukt andre for å stå gjennom sin egen dårlige hverdag.

Skrevet (endret)

Hvis samboeren hans vet om forholdet og godtar det, er det vel helt ok. Men hvorfor er dere ikke sammen hvis alt fungerer så bra? 

Hvis samboeren hans ikke vet om dere er det gansk ugreit. 

Endret av Bitten13
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

Slik var det for min forhenværende elsker og meg; de tok vare på fasaden, og trodde at de lurte ungene sine til å tro at de hadde et stabilt og fint samboerforhold - uten et eneste kjærtegn de siste ti årene, og med hver sin elsker(inne). De har ikke vært uvenner, men ingen av dem har hatt det bra, og de hadde troen på at de gjorde noe bra ved "å holde hjemmet sammen".
Nå driver de og flytter fra hverandre, og nå kommer refleksjonene om alt de har fortrengt, men også tanken på at de har brukt andre for å stå gjennom sin egen dårlige hverdag.

Hvor lenge holdt du ut som hemmelig elskerinne? 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...