Gå til innhold

Har en fantastisk elsker.

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

. Jeg er så heldig, jeg har en elsker som er samboer, men han er en fantastisk person som jeg liker godt i tillegg. Han liker meg også. Vi har ikke bare deilig sex og kos, men og vennskapelige ting som å gå tur sammen, kjøre biltur, spise og prate sammen, gå ut sammen og se på film og overnatte hos meg. Vi skriver meldinger daglig til hverandre, og han sender hjerte til meg. Han syns jeg er en fantastisk person og sier at hadde han ikke vært samboer så kunne han tenke seg forhold med meg. Han har nesten ikke sex med samboeren og hun har visst andre og. Men det gjør ikke meg noe at han har samboer. Jeg er ikke forelsket i han men bryr meg om han og liker han slik han er. sånn er det han og tenker om meg. Han viser oppriktig at han setter pris på meg som person og. Så jeg har det fint og ønsker heller ikke forhold med noen. Vi er litt hverandres samtidig som vi ikke er det. Måtte bare få det ut. 

Anonymkode: f5209...112

• Hjerte 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hilsen mann som lever i en fantasi og som vil normalisere åpne forhold osv….

Anonymkode: ce11d...0d3

• Liker 2
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Takk for nyttig informasjon, da kan jeg få sove godt 

Anonymkode: 882c6...02a

AnonymBruker
Skrevet

Du måtte nok bare få det ut for å starte krig her på kvinneguiden 😆

Anonymkode: edaa3...107

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Hilsen mann som lever i en fantasi og som vil normalisere åpne forhold osv….

Anonymkode: ce11d...0d3

Hva feiler det egentlig dere? Er det komplett umulig å tenke at det faktisk finnes kvinner som liker sex og vil ha en elsker og venn? Her er det bare tragiske tilfeller. 

• Liker 3
  • Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Du måtte nok bare få det ut for å starte krig her på kvinneguiden 😆

Krig for hva da? jeg har det veldig fint slik situasjonen er. Om andre syns dette er grusomt så er det de sitt problem og ikke mitt. 

AnonymBruker
Skrevet

Krig for hva da? jeg har det veldig fint slik situasjonen er. Om andre syns dette er grusomt så er det de sitt problem og ikke mitt. 

Veldig fåtall som syntes utroskap er greit.

• Liker 4
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Veldig fåtall som syntes utroskap er greit.

Jeg er i teorien i mot det, men han som tok det på bane så er hans ansvar og ikke mitt. bryr meg ikke hva andre mener om det. Sikker noen kjerringer som er redd for at jeg har sex med mannen til dem inn på her. 

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er i teorien i mot det, men han som tok det på bane så er hans ansvar og ikke mitt. bryr meg ikke hva andre mener om det. Sikker noen kjerringer som er redd for at jeg har sex med mannen til dem inn på her. 

Du er Medskyldig i utroskap. Du vet han er I forhold, men dere ligger sammen. Da er ikke du noe bedre. :) når du legger ut sånt her kan du ikke regne med å få så mye positive svar😅

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Du er Medskyldig i utroskap. Du vet han er I forhold, men dere ligger sammen. Da er ikke du noe bedre. :) når du legger ut sånt her kan du ikke regne med å få så mye positive svar😅

Får bare flire da av alle de sure negative svarene jeg får. Men han er så god jo. herlig mann på alle måter er han. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Om det er min mann du er sammen med, så går det greit for min del. Har aldri hatt fantastisk sex med ham, men setter utrolig stor pris på ham som samtalepartner og far til våre barn. Har han ei på si, så håper jeg hun gir ham mer glede enn hva jeg gjør.

(Og når ungene flytter ut, blir vi sikkert skilt, og da håper jeg for hans del at du fortsatt er der for ham. Så kan du være den som kjenner eimen av bæsj som legger seg i hele huset hver kveld han driter😅).

Anonymkode: 0d7d5...8e1

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

Hva feiler det egentlig dere? Er det komplett umulig å tenke at det faktisk finnes kvinner som liker sex og vil ha en elsker og venn? Her er det bare tragiske tilfeller. 

Hva feiler det deg, egentlig? Tror du virkelig på den eldgamle røverhistorien der?

Selvfølgelig finnes det mange kvinner som vil ha en elsker og en venn, men vi går for de som ikke er opptatt.

Anonymkode: a3cb3...935

• Liker 2
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Hva er poenget med innlegget ditt? Er du høy på deg selv, eller bare naiv!

Anonymkode: 51d8b...6c6

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Hva feiler det deg, egentlig? Tror du virkelig på den eldgamle røverhistorien der?

Selvfølgelig finnes det mange kvinner som vil ha en elsker og en venn, men vi går for de som ikke er opptatt.

Anonymkode: a3cb3...935

Merker jo hvor mye du følger med da. Har lest om mange som har gifte menn som horekunder. Og vet om mange som har gifte og opptatte menn som elskere. Så jeg er ikke unik nei. At du går for de som ikke er opptatt er opp til deg men det gjelder ikke alle andre. er du så trangsynt? Ja tydligvis.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Får bare flire da av alle de sure negative svarene jeg får. Men han er så god jo. herlig mann på alle måter er han. 

Ikke bare kvinner som ser ned på kvinnfolk som deg, vi menn gjør det også. Enhver oppegående mann hadde løpt langt vekk om han visste din historie

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Hva er poenget med innlegget ditt? Er du høy på deg selv, eller bare naiv!

Anonymkode: 51d8b...6c6

Hva jeg er? skrev jo det jeg har det veldig fint, og vil dele det. er det ikke lov det?

AnonymBruker
Skrevet

Ikke bare kvinner som ser ned på kvinnfolk som deg, vi menn gjør det også. Enhver oppegående mann hadde løpt langt vekk om han visste din historie

Så fint da. Ingen her vet hvem jeg er så spiller vel ingen rolle det? 

AnonymBruker
Skrevet

Så fint da. Ingen her vet hvem jeg er så spiller vel ingen rolle det? 

Virket bare som du trodde det kun var kvinner som ikke liker kvinnfolk som deg, så ville bare opplyse deg om at den andre halvparten av befolkningen ikke er særlig mer positiv 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Virket bare som du trodde det kun var kvinner som ikke liker kvinnfolk som deg, så ville bare opplyse deg om at den andre halvparten av befolkningen ikke er særlig mer positiv 

Bryr meg som sagt ikke hva andre mener om det. Du og de andre blir nok overrasket over hvor mange opptatte av begge kjønn som har andre. Naivt å tro noe annet. Men du har vel opplevd selv utroskap så da er piggene ute.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...