Gå til innhold

Beste app for å leie bil?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har nettopp fått lappen som godt voksen! Bor i Oslo så ønsker ikke å eie en bil da den kommer til å stå parkert ganske ofte. Ønsker heller å leie en bil i ny og ne. Bruken blir eks, dra på dagstur til stranda når det er fint vær, hente noen på flyplassen på natten, kanskje ha bil i lengere perioder neste år (1mnd her og der). 

Hvilke bilutleie tjenester er du fornøyd eller misfornøyd med og hvorfor? :) 

Anonymkode: affd2...d93

AnonymBruker
Skrevet
16 hours ago, AnonymBruker said:

Har nettopp fått lappen som godt voksen! Bor i Oslo så ønsker ikke å eie en bil da den kommer til å stå parkert ganske ofte. Ønsker heller å leie en bil i ny og ne. Bruken blir eks, dra på dagstur til stranda når det er fint vær, hente noen på flyplassen på natten, kanskje ha bil i lengere perioder neste år (1mnd her og der). 

Hvilke bilutleie tjenester er du fornøyd eller misfornøyd med og hvorfor? :) 

Anonymkode: affd2...d93

Bruker getaround og hyre. 

Har nettopp hørt at mange leiebiler krever at man har hatt lappen i minst to år, før man får leie. Jeg vet ikke om det stemmer, da det ikke angår meg. Du må sjekke T&C før du begir deg ut på dette. 

Vet om en som sverger til bildeleringen. Om jeg hadde bodd i sentrum hadde jeg ikke hatt egen bil.

Anonymkode: a735f...c45

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har kun brukt Hyre. Er komisk å se hvor dårlig bilene deres blir behandlet. Evner ikke folk å kjøre normalt?

Anonymkode: eb869...9bd

Skrevet

Brukt en del getaround med utelukkende positive erfaringer.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...