Gå til innhold

Tråden om moderatoren ble fjernet.

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Snakk om å bekrefte det det ble skrevet om i tråden. Så fort de mottar kritikk er de raskt ute med å fjerne kommentarer eller tråder,men hest og hån mot sårbare gruppe i samfunnet,offentlig personer osv  får lov til å herje fritt. Lurer på hva Egmont har å si om de får høre hvordan moderatorene holder på? 🤷‍♀️

Anonymkode: 25988...d04

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Post det i riktig underforum, så skal du se.

Anonymkode: 590b5...b60

• Liker 2
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (25 minutter siden):

Det var her tråden var. Derfor jeg postet her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

Det var her tråden var. Derfor jeg postet her.

En slik tråd hører ikke til under Generell Debatt. Ta den i det riktige forumet.

• Liker 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (41 minutter siden):

En moderator kunne lett ha flyttet den.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg er glad de fjerner slik.

Her jobber folk frivillig, og så sitter dere og skriver drit om hva de gjør.... Lavmål. 

Send heller en formell tilbakemelding direkte til hvem nå det enn er som er leder nå. 

Anonymkode: 7cf7a...d90

• Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
Snublefot62 skrev (1 time siden):

En moderator kunne lett ha flyttet den.

Nope

AnonymBruker skrev (59 minutter siden):

Jeg er glad de fjerner slik.

Her jobber folk frivillig, og så sitter dere og skriver drit om hva de gjør.... Lavmål. 

Send heller en formell tilbakemelding direkte til hvem nå det enn er som er leder nå. 

Anonymkode: 7cf7a...d90

Lavmål er å slette det de selv er uenig i,men la hets og hån mot andre få stå. De følger ikke reglene selv

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Snakk om å bekrefte det det ble skrevet om i tråden. Så fort de mottar kritikk er de raskt ute med å fjerne kommentarer eller tråder,men hest og hån mot sårbare gruppe i samfunnet,offentlig personer osv  får lov til å herje fritt. Lurer på hva Egmont har å si om de får høre hvordan moderatorene holder på? 🤷‍♀️

Dette er superenkelt: tråden hører ikke hjemme på Generell debatt, men på Tilbakemeldinger og informasjon. Så vidt jeg husker var TS anonym bruker, og i alle fall var det flere anonyme deltakere. På Tilbakemeldinger og informasjon er det ikke lov å poste som anonym. Derfor blir slike tråder slettet istedenfor å flyttes.  

Endret av Ullvott
  • Liker 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg svarte også i den tråden men...Hvorfor blir alt ang moderering opprettet i generell underforumet? Det er egentlig en veldig feig måte å undergrave mod på synes jeg.

Her et svar ifra mod i en annen tråd 

Rhodiola skrev (På 27.7.2023 den 17.33):

Tråden er ryddet for misbruk av AnonymBruker-funksjon, brukerangrep, avsporing og svar til slettede innlegg.

I tillegg er tråden ryddet for kommentarer og spørsmål til moderering av forumet. Minner om at slike henvendelser hører til i Tilbakemeldinger og informasjon eller i Private forumhenvendelser, ikke til denne tråden.

Rhodiola, adm.

Oppretter en tråder i riktig underforum får de stå. Men i det underforumet kan en ikke være anonym bruker og jeg tror ofte det er en medvirkende årsak til at så mange oppretter tråder på generell forumet. Det er mye enklere å snakke om mod enn å henvende seg direkte til de med saklig tone. Men det å snakke om noen og bare klage i vei beviser absolutt ingenting utenom at det kan være bedre til neste gang å snakke til moderatorene og legge tråder der de hører hjemme😊

Endret av skreppamedleppa
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei.

Den tråden er ikke slettet, den er skjult for moderering. Når en tråd er til moderering ber vi om at det ikke opprettes tilsvarende emner i gjeldende tidsrom.

Det skal nevnes at når det gjelder spesifikke modereringsavgjørelser blir ‘’Generell debatt’’ feil underforum, som gir grunnlag for sletting når tråden opprettes som @AnonymBruker.

Med det nevnt stenges denne tråden, den opprinnelige vil være tilgjengelig så fort den er gjennomgått.

Tråden ''Hva synes dere om modereringen her på KG?'' er vurdert og lagt ut igjen.

Rhodiola, adm.

Endret av Rhodiola
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...