Gå til innhold

Dårligste komi-serie noen sinne?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hva synes du at det er. Jeg tenker på en serie som gikk på tv for 10-15 år siden, og het noe sånt som «Slapp av Larry». Bare sure gamle gubber i den husker jeg.

Anonymkode: 76378...2c3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Big bang theory er nå en i hvert fall. According to Jim er en annen. Vanskelig å si, det er utrolig mange dårlige.

Om du mener Slapp av Larry som i Curb your enthusiasm, er jeg veldig uenig. Den går på HBO ennå og er på min topp tre. Men det var en digresjon :)

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (21 minutter siden):

Hva synes du at det er. Jeg tenker på en serie som gikk på tv for 10-15 år siden, og het noe sånt som «Slapp av Larry». Bare sure gamle gubber i den husker jeg.

Anonymkode: 76378...2c3

Denne het "Simma Lugnt, Larry" på svensk.
Curb Your Enthusiasm originalt. Dette er mannen som lagde Seinfeld og karakteren George er basert på Larry David.

Det er jo smak og behag. Jeg syns den serien er mye bedre enn mye annet ræl som sendes.
Og det er jo det som er så fint også :) Ikke alle kan like alt. 

Av dårlige norske "komiserier", bør vel Mot i Brøstet, Karl & Co og Karl den 3.  nevnes. Det var noe forferdelig makkverk.
Tore Ryen hadde vært i USA for å lære seg å skrive komiserie, men må ha misforstått endel på veien. At han opplevde en slags suksess med de seriene, er intet mer enn utrolig. For det er noe skikkelig søppel.

Anonymkode: 03673...480

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Denne het "Simma Lugnt, Larry" på svensk.
Curb Your Enthusiasm originalt. Dette er mannen som lagde Seinfeld og karakteren George er basert på Larry David.

Det er jo smak og behag. Jeg syns den serien er mye bedre enn mye annet ræl som sendes.
Og det er jo det som er så fint også :) Ikke alle kan like alt. 

Av dårlige norske "komiserier", bør vel Mot i Brøstet, Karl & Co og Karl den 3.  nevnes. Det var noe forferdelig makkverk.
Tore Ryen hadde vært i USA for å lære seg å skrive komiserie, men må ha misforstått endel på veien. At han opplevde en slags suksess med de seriene, er intet mer enn utrolig. For det er noe skikkelig søppel.

Anonymkode: 03673...480

Mot i brøstet og Karl & co var bra. Holms derimot, en fiasko.

Anonymkode: d2318...36d

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alle elsker Raymond.

Helt grusom, full av klisjeer med fæl svigermor og kone som ikke kunne lage mat (the horror!)

Anonymkode: 8f494...815

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Athena Freyja skrev (26 minutter siden):

Sex in the City.  Forstår virkelig ikke greia. 

Enig. Fryktelig dårlig. Forsøkte å se litt på den nyeste, men ble bare minnet på hvorfor jeg ikke orket å se den gamle versjonen. 🫠

Anonymkode: 35111...b56

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arrested development! Det skjønner jeg ikke en gang st ble laget…

Anonymkode: d0147...501

Lenke til kommentar
Del på andre sider

How I met your mother.

Prøvd flere ganger å se den. Skjønner ikke et kvekk. Hater også "laugh track". Da bestemmer liksom produsenten hva jeg skal synes er morsomt. Det gir jo ingen mening i min verden.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tror noen av dere har leste feil. TS spør etter dårligste serie, ikke den beste....

Som f.eks. Familien Lykke....

Anonymkode: 4ce26...ca7

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Norsk: Familien Lykke eller Holms. Hard konkurranse der…

Utenlandsk: Full house. 

Anonymkode: 7cdd0...1eb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...