Gå til innhold

Den perfekte hvite t-skjorten

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg leter etter den perfekte, hvite t-skjorten til jobb (bank). En som er passe tykk og tung i stoffet, holder fasongen og ser litt mer eksklusiv ut enn de til hverdagsbruk.

Burde være i 100% bomull for å tåle bleking.

Noen som har tips? 🤞🏻

Anonymkode: 3da1d...561

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Kanskje du ser etter noe i en annen prisklasse, men vil varmt anbefale Weekday sine t-skjorter. De er merkbart tyngre enn lignende t-skjorter fra andre billigkjeder. Holder fasongen flott. 

Snakker om de som kjøpes i 2-pack. Ser utsolgt ut på Weekday sine sider, men ser at Zalando har de inne i alle fall.

Anonymkode: 79330...8f8

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Kanskje du ser etter noe i en annen prisklasse, men vil varmt anbefale Weekday sine t-skjorter. De er merkbart tyngre enn lignende t-skjorter fra andre billigkjeder. Holder fasongen flott. 

Snakker om de som kjøpes i 2-pack. Ser utsolgt ut på Weekday sine sider, men ser at Zalando har de inne i alle fall.

Anonymkode: 79330...8f8

Har blant annet fra weekday til hverdagsbruk, de er ikke helt det jeg ser etter 😊 litt for tynne og krøllete.

Takker for svar likevel, setter pris på det! 😊

Skrevet

Har du forsøkt heavyweight T-shirt fra Arket eller The Clean Cut T-shirt fra COS? Spesielt sistnevnte er i ganske tykt og tettvevd kvalitet, den er også noe nettere i fasongen enn den fra Arket. Ellers liker jeg godt t-skjortene i bomull og silke fra HM, de er noe tynnere i stoffet men har veldig fin kvalitet og faller pent.

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
Roci skrev (3 timer siden):

Har du forsøkt heavyweight T-shirt fra Arket eller The Clean Cut T-shirt fra COS? Spesielt sistnevnte er i ganske tykt og tettvevd kvalitet, den er også noe nettere i fasongen enn den fra Arket. Ellers liker jeg godt t-skjortene i bomull og silke fra HM, de er noe tynnere i stoffet men har veldig fin kvalitet og faller pent.

Har ikke prøvd noen av dem, skal absolutt sjekke ut! Takk!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...