AnonymBruker Skrevet 1. august 2023 #1 Skrevet 1. august 2023 Jeg leter etter den perfekte, hvite t-skjorten til jobb (bank). En som er passe tykk og tung i stoffet, holder fasongen og ser litt mer eksklusiv ut enn de til hverdagsbruk. Burde være i 100% bomull for å tåle bleking. Noen som har tips? 🤞🏻 Anonymkode: 3da1d...561
AnonymBruker Skrevet 1. august 2023 #2 Skrevet 1. august 2023 Kanskje du ser etter noe i en annen prisklasse, men vil varmt anbefale Weekday sine t-skjorter. De er merkbart tyngre enn lignende t-skjorter fra andre billigkjeder. Holder fasongen flott. Snakker om de som kjøpes i 2-pack. Ser utsolgt ut på Weekday sine sider, men ser at Zalando har de inne i alle fall. Anonymkode: 79330...8f8
AnonymBruker Skrevet 1. august 2023 #3 Skrevet 1. august 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Kanskje du ser etter noe i en annen prisklasse, men vil varmt anbefale Weekday sine t-skjorter. De er merkbart tyngre enn lignende t-skjorter fra andre billigkjeder. Holder fasongen flott. Snakker om de som kjøpes i 2-pack. Ser utsolgt ut på Weekday sine sider, men ser at Zalando har de inne i alle fall. Anonymkode: 79330...8f8 Har blant annet fra weekday til hverdagsbruk, de er ikke helt det jeg ser etter 😊 litt for tynne og krøllete. Takker for svar likevel, setter pris på det! 😊 Anonymkode: 3da1d...561
Roci Skrevet 1. august 2023 #4 Skrevet 1. august 2023 Har du forsøkt heavyweight T-shirt fra Arket eller The Clean Cut T-shirt fra COS? Spesielt sistnevnte er i ganske tykt og tettvevd kvalitet, den er også noe nettere i fasongen enn den fra Arket. Ellers liker jeg godt t-skjortene i bomull og silke fra HM, de er noe tynnere i stoffet men har veldig fin kvalitet og faller pent. 1
AnonymBruker Skrevet 1. august 2023 #5 Skrevet 1. august 2023 Roci skrev (3 timer siden): Har du forsøkt heavyweight T-shirt fra Arket eller The Clean Cut T-shirt fra COS? Spesielt sistnevnte er i ganske tykt og tettvevd kvalitet, den er også noe nettere i fasongen enn den fra Arket. Ellers liker jeg godt t-skjortene i bomull og silke fra HM, de er noe tynnere i stoffet men har veldig fin kvalitet og faller pent. Har ikke prøvd noen av dem, skal absolutt sjekke ut! Takk! Anonymkode: 3da1d...561
AnonymBruker Skrevet 3. august 2023 #6 Skrevet 3. august 2023 De her er kjempefine på og holder seg veldig bra, bare synd de er så dyre https://www.ellaandil.com/product/kiari-tee-white/ Anonymkode: 3acab...16a
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå