Gå til innhold

En (nokså) nybakt mammas tanker

Holly Hobbie

Anbefalte innlegg

Det må være kjempemorsomt å kunne spille sammen. Skulle ønske vi også kunne gjøre det, men jeg er talentløs :ler:. Mangler desverre noen musikalske evner :sjenert:

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Godt å lese at formen din har blitt bedre! Godt å få fortalt det også, tenker jeg. Alt re mye greiere når folk vet hva som foregår!

God helg! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for hilsner, jenter! :kose:

Naa vet kontoret her i Skottland det ogsaa. Og nyheten ble veldig godt mottatt, med klemmer og gratulasjoner.

Er nok fortsatt veldig trett, for jeg har sovet 1-2 timer paa kveldene I tillegg til aa legge meg i titiden hver kveld denne uken. I dag morges var jeg bittelitt kvalm, og veldig slapp, men naa er jeg litt mer vaaken. Lurer paa om jeg skal jobbe hjemmefra i ettermiddag, for jeg kunne tenke meg aa slippe rushtrafikken i kveld….

T skal ut med de to vennene som kommer paa besok i kveld, og i morgen kveld skal de ogsaa ut. Det eneste jeg behoever aa tenke paa er frokost-laging i morgen og paa soendag, og det er bare koselig. Er litt flau over hvordan det ser ut hjemme, har ikke faatt ordnet noe siden jeg kom hjem, men det er Ts skyld at det ikke er helt stoevfritt, synes jeg. Han har hatt plenty med tid til aa vaske/stoevsuge, men det har han ikke prioritert, saa da faar det bare vaere litt skittent hos oss akkurat naa. Kan hende jeg vasker litt doer og saant i morgen.

Ellers saa gleder jeg meg til aa sove saa lenge jeg vil (omtrent) i morgen og soendag… og til aa kunne slappe av med lesing, litt pilates kanskje og tv-titting.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kos deg masse i helga vennen min!!!

Gruar meg litt til å fortelle om graviditeten på jobb eg også, det er litt små-flaut syns eg også, men det blir nok berre kjekt å få fortalt det! Trur eg skal vente litt, i alle fall! Er godt jungeltelegrafen fungerer ganske bra i alle fall, så slepp eg å fortelle det til ALLE!

Hehe...

God helg! Stor klem!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres ut som det har vært full rulle her i det siste! Blir godt med en relativt rolig helg da, håper jeg.

Ha ei riktig god helg! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her har sidene flydd siden sist jeg var innom, ja!

Forrige helg hørtes kjekk ut, men travel... Høres så koselig ut å kunne spille med mannen. Jeg har selv spilt et instrument i 12 år, men lagt det på hylla nå.

Syns det er så koselig med barnedåp. Utrolig å tenke på at den neste jeg skal i, er til min egen lille skatt! :hjerter: Imponerende at pappan hadde bakt... Tror jeg må lære sambo litt kokkekunst!

Håper kvalmen har bestemt seg for å forsvinne, kan neste virke litt sånn! :danse:

Så bra at sjefen din tok graviditeten bra! Det har heldigvis min også, men det er jo ingen selvfølge... (selvom det burde være det)

Ha en riktig fin helg, og slapp godt av!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I morgen er jeg 12 uker! Da haaper jeg trettheten og uggenheten sakte men sikkert (eller ikke fullt saa sakte) begynner aa forsvinne! I dag har jeg vaert skikkelig slapp og trett, ikke i form i det hele tatt. Men kom meg ut paa stand-up sammen med T og de to vennene hans. Veldig artig, var en amerikansk dame fra tjukkeste Minnesota som fortalte om familien sin.

Ellers har jeg bare sovet og vaert troett. Skal nok tumle i seng snart.

Tusen takk for hilsener, marthepia, Kverula (tvi tvi, naa skjer det vel snart?), Burpen, Xania, Arkana, lunacia (se, jeg husket den lille l'en denne gangen! ;) ), veslo, Just Me og Yamaha! :klem:

Natta! :vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Tenk at du rundar 12 veker allereie!

Syns i grunnen dei går fort framover, desse svangerskapa våre eg!

Ja, tempoet er ikke saa ille, synes jeg! ;) Men naa begynner jeg aa bli lei av aa foele meg premestruell... :sjenert: Uff, jeg burde ikke klage, vet det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men naa begynner jeg aa bli lei av aa foele meg premestruell... :sjenert:  Uff, jeg burde ikke klage, vet det.

:ler:

Eg kjenner følelsen utruleg godt!

Syns vi skal få lov til å klage litt eg.

Det skal jo tross alt BU folk inni oss i over 9 mnd!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...