Gå til innhold

En (nokså) nybakt mammas tanker

Holly Hobbie

Anbefalte innlegg

Her er det en link til om "cloudwash": http://www.cloudwash.com/

Tusen takk for hilsener og hjelp med laanekassen, jenter! Jeg betaler over telefonen saa jeg tror jeg slipper det gebyret...

Har ikke saa mye nytt aa meddele....i grunnen kjeder jeg meg litt i dag...Har ingen forhaapninger om at det har klaffet denne maaneden, da jeg ikke har faatt positiv el-test. Saa naa gaar jeg og venter paa hva legen sier. Hvis jeg ikke har el kommer han nok til aa henvise meg til gynekolog, saa da blir det enda flere tester regner jeg med...T og jeg snakket litt om hva vi gjoer hvis jeg ikke har el, og vi ble enige om at vi likevel skal proeve naturmetoden en liten stund foer vi tar evt. pergo.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

God morgen!

Jeg er litt tidlig ute, men vil bare ønske deg en fin dag og en kjempefin helg!

:klem:

Jeg får svar i dag eller imorgen om jeg har EL eller ikke jeg... Det er ganske spennende å vente på sånne resultater. Blir pergo her om det ikke er noen EL.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ¤Humlen¤

Hei Popelka!

Jeg ville igrunn bare önske deg lykke til jeg.., har ikke så mye annet å komme med. Ha en herlig dag i dag! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:vinke: tilbake til Impia, Monja og Kverula

MissB: Jeg har egentlig lyst til aa hoppe rett paa Pergo, eller Clomid som det heter her, men vil liksom gi kroppen min en sjanse til aa faa til ting selv ogsaa...men saa har vi jo knapt 1 pp bak oss, og det er jo ingenting! Selv om det foeles som aar og dag... :ler:

Skal krysse fingrene for at du faar hyggelig testsvar i morgen hvertfall! :kose:

Fysioterapeuten ringte, hun maatte utsette timen til i morgen. Saa da er det bare fotsoneterapi i dag, det holder jo det! Noen som har gaatt til fotsonebehandling som kan fortelle litt om hvordan det foregaar? Vet jo at de trykker paa punkter i foten, da...

Maa komme meg hjem rett etter jobb i dag og ta meg en dusj og rydde litt i stuen, for fotdamen kommer hjem til meg. Har gitt T beskjed om at han godt kunne finne paa noe rett etter jobb, saa han tar seg en tur paa puben. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Popelka!

Jeg ville igrunn bare önske deg lykke til jeg.., har ikke så mye annet å komme med. Ha en herlig dag i dag!  :klem:

Saa koselivg at du stakk innom, Humlen! Tusen takk! :kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner godt at du er utålmodig! Vi krysser fingre og tær for at det klaffer fortere enn fortest ;)

Ha en fin dag!

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sitter paa jobb og kjeder meg. Tenkte aa dra hjem naar jeg tar sen lunsj og saa logge meg paa hjemmefra saa jeg kan jobbe litt der innimellom husarbeid som maa gjoeres.

Er ikke fullt saa trett i dag som jeg har vaert de siste dagene. I gaar gikk jeg rett og la meg etter jobb, saa sliten var jeg. T laget deilig pastarett og var saa omtenksom. Ha sa at han haapet det var en "god grunn" til at jeg var trett, men jeg sa at jeg trodde ikke det...jeg kan liksom ikke forestille meg at det har klaffet paa foerste forsok...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kollegaen min er saa irriterende, altsaa. Han vurderte aa dra til Norge (fly til Torp) paa skiferie, men da jeg fortalte ham at det var ca. 3 timer aa kjoere fra flyplassen til et skisenter, saa ristet han oppgitt paa hodet og lo. :overrasket: Det var liksom uaktuelt aa maatte bruke saa lang tid paa aa komme seg paa fjellet...Ja ja. Han faar heller dra til alpene som han pleier, tror jeg. Bortskjemte ire! :tunge1:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:ler: Da går han jo glipp av den fantastiske naturen her i landet

Ja, det gjoer han. Og Norge slipper ham. :ler: Nei, den var litt stygg da. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Rognebær
Ja, det gjoer han. Og Norge slipper ham.  :ler:  Nei, den var litt stygg da.  ;)

Hvis han er sånn, så kan han jo bare holde seg der borte på øya! :ler2:

Eller han kan fly til et annet sted enn Torp, liksom? :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:ler:

Han kan jo fly fra Aberdeen (2,5 timer med bil) til Bergen. Eller fly fra Edinburgh til London og derfra til Gardermoen. Ellers er nok Prestwick til Torp det letteste...Daarlige direkteforbindelser med Norge her borte! :frustrert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...