magolia Skrevet 30. august 2006 #1921 Del Skrevet 30. august 2006 *venter spent* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Susan Sto Helit Skrevet 30. august 2006 #1922 Del Skrevet 30. august 2006 :hoppe: *Utålmodig* Hvordan gikk det? Var spiren søt og nusselig som ventet? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Burpen Skrevet 30. august 2006 #1923 Del Skrevet 30. august 2006 Leste tråden din inne på graviditet... Så moro det må ha vært å se et minimenneske, HH Gleder meg til ul på fredag! Termin 8. mars, ja... Fritt for å føde først Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 30. august 2006 #1924 Del Skrevet 30. august 2006 Gleder meg til å høre om ultralyden! Håper formen er fin! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 30. august 2006 #1925 Del Skrevet 30. august 2006 *Venter i spenning* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Holly Hobbie Skrevet 30. august 2006 Forfatter #1926 Del Skrevet 30. august 2006 Alt gikk kjempefint! Vi saa en liten tass paa 6,5 cm, med en puls paa 146 slag i minuttet og et digert hode! Fikk terminen utsatt tre dager, alt saa kjempebra ut! Skal scanne inn bilde etterpaa (ikke at vaar lille klump ser saa veldig annerledes ut enn andres fostre paa det stadiet, da! ) Men han/hun var virkelig soet! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Prada Skrevet 30. august 2006 #1927 Del Skrevet 30. august 2006 Så flott at alt så bra ut! Jeg har hørt hjertelyden et par ganger nå, men det skal allikvel bli godt å få "sett" den lille om ikke mange ukene... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 30. august 2006 #1928 Del Skrevet 30. august 2006 Så deilig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 30. august 2006 #1929 Del Skrevet 30. august 2006 :-D Så koselig å høre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arkana Skrevet 30. august 2006 #1930 Del Skrevet 30. august 2006 Så fint at alt stod bra til! Kan tenke meg at UL er spennende. Og du som bor i Storbritannia har jo en UL til å se fram til, sikkert med mye tydeligere trekk og kanskje får dere se kjønnet også? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *Just-Me* Skrevet 30. august 2006 #1931 Del Skrevet 30. august 2006 Gøy å høre fra ultralyden!!!! Det er en herlig opplevelse, ikke sant?? Godt å få den bekreftelsen å se at det virkelig er en liten baby inne i magen. Helt utrolig!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pi@ Skrevet 30. august 2006 #1932 Del Skrevet 30. august 2006 Så fint alt sto bra til på UL'en Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Impala Skrevet 30. august 2006 #1933 Del Skrevet 30. august 2006 Så fint at alt sto bra til med den lille spiren Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cr@sh Skrevet 30. august 2006 #1934 Del Skrevet 30. august 2006 Så flott med vellykket UL! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Holly Hobbie Skrevet 30. august 2006 Forfatter #1935 Del Skrevet 30. august 2006 til Crash, Saeria, Arkana, Just Me, Pi@, Prada og Yamaha! Tenkte paa aa legge inn bilde, men det ble litt utydelig etter at vi scannet det saa faar heller vente til neste ul. Ser ut som den lille knotten har Ts nese, i allefall! Uff, naa foeler jeg meg litt slem. Jeg skulle egentlig moete venninnen min i byen i kveld, men jeg fant paa en teit unnskyldning for aa ikke dra... Naa hadde jeg ikke faatt vite om noe tidspunkt eller sted da jeg spurte i gaar, saa da trodde jeg kanskje ikke det ble noe av...men saa ringte hun i kveld, ca. en time foer selve middagen. Burde kanskje vaere fleksibel og hive meg paa bussen, og hadde definitivt dratt dersom jeg hadde bil, men det er saa kjipt aa ta den bussen...og lang tid tar det ogsaa, nesten en halvtime. Ja ja. Haaper vi kan moetes snart i en helg, det er mye greiere. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Holly Hobbie Skrevet 31. august 2006 Forfatter #1936 Del Skrevet 31. august 2006 Er plutselig 13 uker paa vei i dag, og saa jeg som trodde jeg var 13 + 3 i gaar tidlig! Men heldigvis ble ikke terminen saa veldig forflyttet, og 8. mars er jo en fin dato, hvertfall for jenter, om knoettet skulle finne paa aa komme den dagen! Snakket med venninnen min i gaar. Vi ble enige om aa moetes i Glasgow helgen om en og en halv uke isteden. Jeg har uansett lyst paa en Glasgow-tur for aa shoppe litt! Naa sitter jeg og jobber hjemme, men skal inn paa kontoret om en halvtime. Synes det er greit aa komme seg inn, hvis ikke foeler jeg meg saa lat. Ellers gleder jeg meg til helgen - fredag kveld skal vi paa et kjempefint hotell for aa spise middag - vi var der paa loerdag, det var utrolig koselig der, som et gammelt herskapshus, men ikke forfallent, og maten var nydelig! Spiste and med crispy skinn...nam! Loerdag skal jeg og T til et litt annet omraade av Lake District og bo paa B&B bare oss to (eller skal jeg si tre! ). Faar ta meg litt frokost og gaa og kle paa meg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 31. august 2006 #1937 Del Skrevet 31. august 2006 Godt at alt sto bra til på UL! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Susan Sto Helit Skrevet 31. august 2006 #1938 Del Skrevet 31. august 2006 Må si jeg er litt misunnelig på dere som får to UL! Det er sikkert ekstra godt for mannfolkene, men fint for oss blivende mammaer også! Jeg ble nemlig veldig overrasket nå over hvor lite jeg egentlig husker fra UL! Så plutselig i dagboka mi at lille Julegaven smattet og koste seg... Det hadde jeg faktisk glemt! Men det stemmer jo det, h*n lå der og smattet, og veiviet med armer og ben. Det så egentlig ut som h*n hadde det kjempekoselig der inne! Det kan du jo tenke på til neste UL, hvor mye du faktisk ikke husker av det dere så denne gangen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Holly Hobbie Skrevet 31. august 2006 Forfatter #1939 Del Skrevet 31. august 2006 Godt at alt sto bra til på UL! ← Ja, det var herlig! Må si jeg er litt misunnelig på dere som får to UL! Det er sikkert ekstra godt for mannfolkene, men fint for oss blivende mammaer også! ← Ang. ul nummer to - fikk nettopp hoere av kolleger at det kun er i resten av Storbritannia, ikke i Skottland, at denne tilbys! Da ble jeg litt skuffet! Da kommer vi nok til aa gaa privat, mulig forsikringen min dekker det. Vi SKAL ha en ul til, dermed basta! Det er jo ul'en rundt uke 18-20 som er viktigst, er det ikke? Det er jo da alle i Norge har sin! Over til noe mer positivt - ble tilbudt sterilisator (er det det det heter paa norsk/ En saann dings som steriliserer flasker og slikt.) av en kollega, pluss en babygym. De har en paa ett og en paa to, saa de er ferdig med begge deler. De har visst masse annet som vi kan faa ogsaa. Det er jo veldig hyggelig (dette er kollegaen som jeg til tider blir veldig irritert over, men som er veldig snill paa bunnen. ). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fjellrypa Skrevet 31. august 2006 #1940 Del Skrevet 31. august 2006 Så godt å lese at alt var bra på UL! Koselige nyheter! Praktisk med kollega med baby-utstyr til utlån! Det er jo kjapt noen kroner spart. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå