Gå til innhold

En (nokså) nybakt mammas tanker

Holly Hobbie

Anbefalte innlegg

Så bra at alt ordnet seg, selv om det sikkert var stress.

:klem:

Ja! :Nikke: Men det var verdt det, var jo goey aa spille for fullsatt kirke. :klem:

Hei vennen! Litt av en helg du har hatt! Hvordan er formen din om dagen da? Håper du får en fin uke!  :klem:

Formen, ja...jeg holder ut, men jeg foeler ikke at jeg tar hensyn til meg selv eller den lille om dagen. Men jeg haaper aa faa hentet meg inn snart! Ha en fin uke du ogsaa! :klem:

Hørtes ut som litt av en helg ja. Bra at alt ordnet seg.

Ønsker deg en fin mandag, og uke :klem:

Takk det samme, Yamaha! :klem:

Foeler meg som sagt sliten. Er som en zombie paa tomgang, men er ikke veldig kvalm akkurat. Maatte brekke meg litt i sted, men det gikk greit. Naa har T faatt betalt for celloen og sitter paa bussen mot Torp. Jeg flyr fra Gardermoen senere i dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Oi for en helg! :overrasket: Men er det ikke utrolig med alt som ordner seg på allverdens vis i siste liten? :) Barnedåpen hørtes kjempekoselig ut! :)

Ta deg en pust i bakken hver gang du har mulighet nå i uken da, og slapp godt av når helgen kommer. Bare tre hele arbeidsdager igjen til det nå! :ler:

Klem!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det var litt av en helg, ja!  :overrasket:

Godt alt gikk bra, og så håper jeg at dette er starten på en fin uke!

Takk takk! :klem:

Oj, høres ut som en ganske anstrengende helg! Håper du får slappet litt av når du kommer deg hjem til Skottland. :klem:

:ler: Har hatt den mest stressende dagen paa jobben noengang, tror jeg, men det har vaert spennende ogsaa. Men jeg SKAL legge meg tidlig i kveld! :klem: til deg og!

God tur!

Tusen takk! Det gikk helt fint, ingen forsinkelser heldigvis! :klem:

Litt av en helg!

Håper du får hvilt ut snart!

:klem: Ja, det haaper jeg ogsaa...skal som sagt legge meg tidlig i kveld. Men jobben er litt vel stressende, sitter faktisk logget paa naa saa jeg kan jobbe litt.

Oi for en helg!  :overrasket:  Men er det ikke utrolig med alt som ordner seg på allverdens vis i siste liten? :) Barnedåpen hørtes kjempekoselig ut! :)

Ta deg en pust i bakken hver gang du har mulighet nå i uken da, og slapp godt av når helgen kommer. Bare tre hele arbeidsdager igjen til det nå! :ler:

Klem!

Jo, det meste ordner seg jo, rart med det! :ler: Daapen var veldig koselig, og lille daapsgutten var saa soet hele dagen. Men en litt morsom ting skjedde paa slutten av dagen: T og jeg skulle spille litt for gjestene, og alle samlet seg i stuen, inkl. lillegutt og vofs. Etter applausen fra publikum (ca. 25 gjester) bjeffet vofs hoeyt en gang, etterfulgt av lillegutt som satte i aa skrike! :overrasket::ler: Alle maatte le, det var saa komisk!

:klem: til deg ogsaa!

Så flott at opptredenene gikk bra! Spiller du og T samme instrument?

Jeg spiller piano og han spiller cello. Han holdt nesten paa aa bli profesjonell (men han er ikke saa glad i aa oeve, saa da ble det oekonomistudier isteden! :ler: ), mens jeg spilte fra jeg var 12 til 16. Vi fikk piano i bryllupsgave og siden da har jeg spilt ganske mye. Det er morsomt aa spille sammen, vi er ganske flinke til aa lytte til hverandre (skryte skryte! :sjenert: ) og det er goey aa spille sammen!

---

Naa ringte akkurat en kusine av T, som er i byen, og hun vil overnatte her...ogsaa jeg som er saa utkjoert og ikke i humoer til aa vaere sosial akkurat naa. Kommer til aa legge meg tidlig uansett, bare jeg blir ferdig med jobbingen saa tusler jeg til sengs.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, naa skal jeg bare rydde litt, saa skal jeg plassere meg under dynen med noen blader!

(irriterer meg litt over folk som ber seg selv paa besok paa saa kort varsel! :forvirret: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:klem: til Saeria!

Paa jobb igjen - heldigvis ser ting ut til aa roe seg litt her i dag. Men hvem vet hva som skjer...ikke lett aa forutse hva som skjer paa "beaten" min bestandig!

Sitter og nyser og foeler meg klar for sengen, men er heldigvis ikke kvalm. Har ikke vaert ordentlig kvalm siden mandag, faktisk. Men det er jeg bare glad for, selv om T blir litt bekymret. Har jo massevis av andre symptomer, saa jeg foeler meg fortsatt veldig gravid!

Nei, naa maser en redaktoer litt her, jeg faar jobbe videre. Haaper aa faa tatt igjen diverse dagbokbesok snart, er blitt veldig knapt med tid i det siste. :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei på deg!

Ukene flyr, HH! Nå har du vært gravid i 80 dager allerede - og snart passerer du 12 uker. Det er STORT!!! :hoppe:

Håper ikke uka di blir så altfor hektisk da! :kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke tenke på oss. Ta vare på deg selv. Vi kan stikke innom boka di vi. Skjønner at det ikke er lett å besøke alle sammen når en har det travelt. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff, da. Litt sånn typisk at folk skal invitere seg selv når en trenger virkelig å slappe av. Håper det har gått bra, og at du får slappet av godt framover! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei jenter, saa soete dere er som besoker meg selv om jeg er litt slapp paa aa besoke dere for tiden! :kyss:

I gaar kjoepte jeg min foerste mammabukse! :hoppe: Det er en olabukse som slutter midt paa leggen, og den er justerbar i livet med knapper og strikkebaand i siden. Naa har jeg den paa det trangeste, men den er fortsatt videre enn en vanlig bukse. Den sitter veldig pent og det er herlig aa slippe aa kjenne det stramme over magen!

Har nok faatt litt mage, ja, saapass at sjefen min her paa kontoret ikke ble overrasket da jeg fortalte ham at jeg er gravid! Han sa han trodde jeg var det, men ville selvsagt ikke si noe foer jeg sa det selv, i tilfelle han tok feil - hadde vaert passe pinlig for ham (og meg). :ler: Han gratulerte og sa at jeg maatte si ifra dersom det var ett eller annet (han har to smaa barn selv). Har tenkt aa si det til resten av gjengen i dag, er litt nervoes/flau for aa si det (taapelig, I know) men jeg haaper jeg finner et passende tidspunkt. Lettere aa si det til en og en, men naar vi sitter rett ved hverandre i aapent kontorlandskap er det ikke saa lett.

11 uker ja! :smilorange: Nesten 12 naa! ;) Tiden har ikke gaatt saa altfor sakte frem til naa, kanskje fordi jeg ikke har vaert fanatisk opptatt av at uke 12 er en milepael - selv om jeg jo synes det blir stas aa komme forbi det magiske tallet! Jeg trodde jeg skulle bli mye mer nervoes for aa miste enn jeg har vaert, saa det tar stresset med 12 uker litt bort. Uansett tror jeg ul i uke 13 blir "min" uke 12, hvis dere skjoenner hva jeg mener? Noen hoerer jo hjertelyd rundt den tiden kanskje, eller foer, mens jeg ikke har vaert paa noen kontroll ennaa. Det blir kjempestas (hvis alt gaar bra da).

T gleder seg utrolig. I det hele tatt er han skikkelig tussete for tiden. Skal ta paa og se paa magen og puppene mine i ett sett, og er veldig omtenksom (det er han til vanlig ogsaa da). Det blir litt mye med all "klaaingen" innimellom, saa da maa jeg si ifra. Han blir litt snurt, men skjoenner at at jeg maa faa ha litt privatliv jeg ogsaa! ;)

Formen er bedre, har ikke vaert kvalm siden mandag, og synes jeg ikke er altfor trett tatt i betraktning at jeg ikke har sovet mer enn 8 timer per natt. Det stikker/strekker ofte i magen, og noen ganger stikker det i puppene ogsaa, og huden er fortsatt litt fet. Og jeg foeler meg fremdeles som Dolly Parton, selv om jeg fortsatt bruker den mammabh'en i str. D. :ler: Blir det dobbel-D neste, da eller? :overrasket:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du sier at du er litt flau for å fortelle til alle at du er gravid - sånn hadde jeg det også! Jeg vet ikke hvorfor, men da jeg skulle si det høyt på jobben rødmet jeg og ble helt forlegen. Rart med det. Det er jo ikke noe å være flau for.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du sier at du er litt flau for å fortelle til alle at du er gravid - sånn hadde jeg det også! Jeg vet ikke hvorfor, men da jeg skulle si det høyt på jobben rødmet jeg og ble helt forlegen. Rart med det. Det er jo ikke noe å være flau for.

:Nikke: Jeg også syns det var flaut til å begynne med... Men det blir bedre jeg lover!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...