Holly Hobbie Skrevet 7. februar 2006 Forfatter #201 Del Skrevet 7. februar 2006 ← til deg ogsaa!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pepita Skrevet 7. februar 2006 #202 Del Skrevet 7. februar 2006 Håper blodprøvene viser at du har hatt el! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Holly Hobbie Skrevet 7. februar 2006 Forfatter #203 Del Skrevet 7. februar 2006 Håper blodprøvene viser at du har hatt el! ← Takk skal du ha MissS, jeg ogsaa!! Er nettopp kommet hjem fra jobb og har kost meg med tre Wasa Delikatess-knekkebroed med falukorv samt et stort glas sjokolademelk. Ikke saa sunt, men du verden saa godt! Har vaert saa trett paa jobben i dag, men av en eller annen grunn livner jeg alltid litt til paa kvelden. I kveld er det Poirot og Celebrity Fit Club (realityserie om kjendiser som slanker seg) saa det blir tv-kveld paa oss i kveld. Skal lage noe godt til middag ogsaa, er ikke saa sikker paa akkurat hva ennaa....Kanskje linsegryte med elgpoelse? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 7. februar 2006 #204 Del Skrevet 7. februar 2006 Åhhhh! Nå fikk jeg jaggu lyst på sjokolademelk....*løpe og se om vi har "frisk" melk i kjøla* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokalven Skrevet 7. februar 2006 #205 Del Skrevet 7. februar 2006 *klem* Ja, virker snodig å ta betalt for slikt av familie, synes jeg. Spesielt hvis det ikke er avtalt på forhånd. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 7. februar 2006 #206 Del Skrevet 7. februar 2006 Når får du svar på prøvene? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kakao Skrevet 7. februar 2006 #207 Del Skrevet 7. februar 2006 Hører ut som du har hatt en kjempekos tur til Norge. Vi har akkurat vært litt lengre sørpå for å finne snø og hatt noen herlige dager med lange skiturer. Jammen deilig når været er bra, ja. Her hjemme har det bare regnet, og da er det bare ufyselig å gå på ski... Håper prøvene dine sier at du har EL! Jeg får vite "fasiten" 22.februar. Det blir råspennende. Har bare blodprøve nr 4 igjen. Sukk, flere år siden jeg har drukket sjokolademelk... Ååå, det må vi få inn i huset! Håper du får ei fin uke! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Holly Hobbie Skrevet 7. februar 2006 Forfatter #208 Del Skrevet 7. februar 2006 Åhhhh! Nå fikk jeg jaggu lyst på sjokolademelk....*løpe og se om vi har "frisk" melk i kjøla* ← Ikke kjop, du ender bare opp med aa drikke massevis! Hvertfall gjoer jeg det, selv om jeg klarte aa begrense meg i dag! *klem* Ja, virker snodig å ta betalt for slikt av familie, synes jeg. Spesielt hvis det ikke er avtalt på forhånd. ← Jepp. Ikke mer business med den dama. Når får du svar på prøvene? ← Tipper legen ringer meg med en gang svarene er kommet, sannsynligvis innen neste onsdag. Han er hyggelig saann. Hvis ikke ringer jeg opp og bestiller time slik at vi kan diskutere hva jeg skal gjoere videre. Håper prøvene dine sier at du har EL! Jeg får vite "fasiten" 22.februar. Det blir råspennende. Har bare blodprøve nr 4 igjen. Sukk, flere år siden jeg har drukket sjokolademelk... Ååå, det må vi få inn i huset! Håper du får ei fin uke! ← Da faar vi vite resultatene nesten samtidig! Men har ikke du allerede maalt EL? Det er jo supert! Det er jo mulig jeg maa ta flere proever hos en spesialist...haaper jeg slipper det! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fjellrypa Skrevet 7. februar 2006 #209 Del Skrevet 7. februar 2006 Høres ut som dere hadde en deilig helg! Og jeg ble sugen på sjokolademelk jeg også, men skal holde meg unna etter beste evne. Kanskje greit at jeg aldri rekker butikken? Uansett, det jeg egentlig skulle si var: Så spennende med blodprøver! Håper du får noen nyttige svar ut av dem, den ene eller den andre veien! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Holly Hobbie Skrevet 8. februar 2006 Forfatter #210 Del Skrevet 8. februar 2006 Hei Fjellrypa! Kanskje like greit, ja! I dag vaaknet jeg ikke foer vekkerklokken satte i gang klokken seks. Pleier alltid aa vaakne rett foer, men i dag var jeg midt i droemmeland gitt. Er fortsatt utrolig trett...I tillegg hadde jeg ikke trengt aa komme saa tidlig, for han som skulle intervjues av tv var syk, men det hadde ikke jeg faatt beskjed om... I dag skal jeg til banken i lunsjen, ellers er det ingenting spennende paa programmet. I morgen skal jeg baade til fysioterapeuten og fotsoneterapeuten - dvs. fotsonedamen kommer hjem til meg i morgen kveld. Har bedt T om aa ta seg en liten tur ut etter jobb, jeg. Bedre aa ikke ha ham surrende rundt akkurat da. I helgen har vi tenkt oss til Ikea og noen andre interiorbutikker for aa skaffe det meste av det vi trenger til oppussingen av soverommet. Gleder meg! Det skal li goey aa komme i gang! Selv om det er aaaaltfor tidlig, saa tenker jeg litt paa hvordan barnerommet en dag skal innredes....Har kjempelyst til aa male veggene med "cloud effect"-maling, det ser saa fint ut, synes jeg. Har ogsaa lyst paa en stor trevugge, men vet ikke hvor praktisk det er egentlig... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 8. februar 2006 #211 Del Skrevet 8. februar 2006 Hei på deg! Det hørtes spennede ut med "cloud effect"-maling på barnerommet - kan du fortelle mer om det, har ikke hørt om det før jeg! Jeg var innom en byggvarehandel i går for å kjøpe maling, og da kom jeg over en haug med tapetbøker. Og jeg måtte titte på barnetapeter selvom jeg jo egentlig har bestemt meg for å male barnerommet. Det var så mange fiiiine tapeter, så jeg fikk nesten lyst til å tapetsere i steden. Håper du får en fin dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Holly Hobbie Skrevet 8. februar 2006 Forfatter #212 Del Skrevet 8. februar 2006 Hei paa deg Kverulavennen! Skal se om jeg kan finne en link om cloud effect...her var den visst! http://www.swedishcountry.com/new_page_1.htm Det er mange fine tapeter, ja....Har bare litt angst for aa lage bobler, jeg! men man jo proeve en gang.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Holly Hobbie Skrevet 8. februar 2006 Forfatter #213 Del Skrevet 8. februar 2006 Inspirert av MissBumblebee: ``The day you deliver, outside will be foggy. Your baby will arrive in the morning. After a labor lasting approximately 17 hours, your child, a girl, will be born. Your baby will weigh about 8 pounds, 12 ounces, and will be 20 inches long. This child will have blue eyes and some very fine hair. But there is more. Although you may feel tired, your pregnancy will be over before you are truly ready to let go of having this precious baby you have all to yourself. I sense that you will look back and long for these days.'' Da jeg proevde den i sted, saa sa Madame Zaritska at jeg skulle faa en datter etter en totimer-lang foedsel, med brune oeyne (baade jeg og mannen har blaa!). Vi faar nok ta denne madammen med en klype salt, jenter! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Missbumblebee Skrevet 8. februar 2006 #214 Del Skrevet 8. februar 2006 Hehe, ja damen må nok tas med en klype salt ja! Hehe, men det er litt gøy likevel da! Den "skyeffekten" var kjempefin!! Jeg vil ha baby så jeg kan lage sånn! Så deilig å kunne komme i gang med oppussingen! Jeg har holdt på i 2,5 år jeg, men blir vel ikke ferdig med det første... Gammelt hus, mye å gjøre.... Hehe. Ha en flotters dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Siam Skrevet 8. februar 2006 #215 Del Skrevet 8. februar 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Holly Hobbie Skrevet 8. februar 2006 Forfatter #216 Del Skrevet 8. februar 2006 hei Siam! Naa har jeg vaert ute og gaatt i lunsjen, samt besokt banken. Overfoerte ca. 10.000 kroner til den norske kontoen slik at jeg kan betale laanekassen. Noen som vet om det er "lov" aa betale inn mer enn det belopet som staar paa giroen?? Ellers har jeg fremdeles "lim" i oeynene. Vanskelig aa holde dem oppe! Men solskinnet hjalp litt... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sun Mei Skrevet 8. februar 2006 #217 Del Skrevet 8. februar 2006 Så lenge du ikke har fastrente så kan du betale så mye du vil over det de har satt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arkana Skrevet 8. februar 2006 #218 Del Skrevet 8. februar 2006 Noen som vet om det er "lov" aa betale inn mer enn det belopet som staar paa giroen?? ← Ja, det kan du gjøre akkurat som du vil. De trekker det bare av lånet slik at du har mindre igjen, veldig grei måte å minske lånet litt de tidene man har god råd. Prøvde den der Madamen selv for moro skyld. Var ikke sikker på om jeg skulle si ja eller nei til lavendel, for det kommer litt an på. Men det var tydeligvis helt avgjørende, for med ja skulle jeg få en jente etter en 3 timers fødsel, mens med nei fikk jeg en gutt etter 19 timer. Får lære meg å like lavendel da. Ellers pleier jeg en syk samboer som har vært hjemme fra jobb i to dager. Jeg tyter ham full av appelsinjuice med solhatt, hostesaft, Airwaves-tyggegummi så det løsner opp i nesen, lager frokost og varm sjokolade med krem, mens han ligger på sofaen og slapper av. Tror nesten han kunne tenke seg å være syk litt oftere. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kakao Skrevet 8. februar 2006 #219 Del Skrevet 8. februar 2006 Da faar vi vite resultatene nesten samtidig! Men har ikke du allerede maalt EL?←Kult! Blir gøy å se om vi er normale! ...... Jo, stemmer at jeg har målt EL med EL-tester, ja. Men en positiv test betyr visst bare at kroppen forbereder seg på EL. Sånn jeg har forstått det, kan kroppen allikevel droppe EL. En må visst tempe for å se om EL faktisk skjedde. Så jeg tar fortsatt blodprøver, ja. Må jo finne ut av dette ordentlig når jeg har kommet så godt inn i det. Snart ferdig. Så søtt at du tenker på barnerommet allerede. Åå, kan tenke meg du gleder deg!! Den cloud-effekt-malingen så veldig koselig ut! Ja, du kan betale inn mer enn det som står på giroen, ja. Nå har de kommet med eFaktura, også, slik at en slipper termingebyret på 35 kr. Høres lite ut, men det blir mye gebyr totalt på f.eks. 20 år. Hittil har jeg betalt inn en måned før fristen, slik at jeg slapp gebyret... Men de sendte meg jo uansett giro med 0,00 kr på...gratis. Jaja, jeg ønsker i alle fall å betale minst mulig utenom selve lånet og rentene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bertine Skrevet 8. februar 2006 #220 Del Skrevet 8. februar 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå