Lorieen Skrevet 1. august 2023 #81 Skrevet 1. august 2023 AnonymBruker skrev (27 minutter siden): Det er jo ikke allverdens sympati her. Tenk et tenkt senario. Hva om det virkelig hadde skjedd, mannen din ytret en drøm, et ønske om anal, hadde det vært sporenstreks på hodet ut? ts Anonymkode: fa157...2b9 Jepp!
AnonymBruker Skrevet 1. august 2023 #82 Skrevet 1. august 2023 Lorieen skrev (11 timer siden): Har vært seksuelt aktiv i snart 25 år. Har ALDRI møtt en mann, hverken ONS eller forhold, som er interessert i anal stimuli på seg selv. Har oppigjennom årene diskutert med venninner også, de har heller aldri hørt om heterofile menn som ønsker å bli pult i ræva med strap-on. Noen få liker kanskje en finger eller en buttplug, men det er max. Du sender nok ut ganske kraftige "vibes" om at du er "lite åpen" om du ikke har møtt en eneste. De har nok bare ikke turt å åpne seg for deg. Sier ikke at det er for alle, men jeg synes det er digg når dama suger og leker litt der... kunne sikkert prøvd strap-on også, men jeg tviler på at hun klarer å gjøre det på en digg måte siden hun ikke akkurat har hoftebevegelsene inne... .. og helt ærlig tviler jeg på at det er for meg, men om hun hadde hatt veldig lyst hadde jeg nok sagt ja til å prøve. Anonymkode: 47a10...c25 1
AnonymBruker Skrevet 1. august 2023 #83 Skrevet 1. august 2023 AnonymBruker skrev (27 minutter siden): Tja.. jeg er selv ganske åpen med potensielle partnere, men forventer at visse deler av privatlivet forblir privat, bygda trenger liksom ikke vite alt, så der adresserer du faktisk et poeng jeg ikke tenkte over i sted. En annen ting er jo at noen trolig fortier visse aspekter overfor de man kanskje vet har noe motstridende og gammeldagse holdninger til ulike tema. Men jeg synes det er storveis, ts, at dere har utforsket dette og funnet felles glede og nytelse i et nytt aspekt ved sexlivet deres 👍 Anonymkode: a5d94...323 Så sant og tusen takk for din støtte🤍 Anonymkode: fa157...2b9 1
Christina82 Skrevet 1. august 2023 #84 Skrevet 1. august 2023 (endret) Ryddet for brudd på seksualrommets egne regler, brukerdebatt, avsporinger og nedsettende kommentarer, samt spekulasjoner. Christina82, mod Endret 5. august 2023 av Christina82
AnonymBruker Skrevet 6. august 2023 #85 Skrevet 6. august 2023 AnonymBruker skrev (På 2.8.2023 den 0.16): Du sender nok ut ganske kraftige "vibes" om at du er "lite åpen" om du ikke har møtt en eneste. De har nok bare ikke turt å åpne seg for deg. Sier ikke at det er for alle, men jeg synes det er digg når dama suger og leker litt der... kunne sikkert prøvd strap-on også, men jeg tviler på at hun klarer å gjøre det på en digg måte siden hun ikke akkurat har hoftebevegelsene inne... .. og helt ærlig tviler jeg på at det er for meg, men om hun hadde hatt veldig lyst hadde jeg nok sagt ja til å prøve. Anonymkode: 47a10...c25 Du viser åpenhet til å prøve ut nye ting. Klart alle liker dette ikke, men mange liker det ts Anonymkode: fa157...2b9 1
Frkego Skrevet 6. august 2023 #86 Skrevet 6. august 2023 AnonymBruker skrev (På 1.8.2023 den 18.31): Det som stopper meg i sånt, er tanken på en hårete mannerumpe og avføring. Altså, tømmer han tarmen først da eller? Vasker han seg ordentlig? Shaver han? De fleste mannfolk klarer jo ikke gjøre sånt ordentlig, tenker jeg. Bare tanken på å stikke en finger inn i et hull fullt av hår og avføring er nok til å stoppe meg. Hadde vært med åpen mot å gjøre det med en jente, om jeg var bifil. Anonymkode: 7a672...17f Hår er ingen hindring for min del. En mannerumpe er som oftest hårete. Her er mannen generelt hårete, så det hadde sett teit ut i mine øyne med hårete mage og hårløs nedentil. Lurer også litt på hvilke menn du har møtt, som erfarer at de fleste menn ikke klarer å rengjøre seg skikkelig? Min erfaring er det motsatte. Har man normal tarmfunksjon så står det ikke avføring i endetarmen til enhver tid. Det er som oftest kun like før eller etter dobesøk og da ønsker man vel gjerne ikke analsex heller. I tillegg bruker man mye glidemiddel ved analsex, noe som også bidrar til at det ikke fester seg noe på hverken finger, penis, butplug eller dildo. Vi har renset tarmen før analsex noen få ganger, men ser ikke behovet da avføring ikke har vært et problem. Og ja, man vasker seg før analsex (før all slags sex for den saks skyld). Vi har bidé i tillegg, så her vasker vi oss alltid etter dobesøk (til dere som skal pusse opp bad; bidé er undervurdert! Angrer ikke det snev på at vi valgte det da vi renoverte badet for et par år siden. Alltid rent underliv 🎉).
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå