cmd Skrevet 31. juli 2023 #41 Skrevet 31. juli 2023 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Helt ny åpenbaring med strapon på typen😅 Typen har lenge spurt om å bli tatt analt. Har tatt litt tid å venne seg til tanken. Men det måtte prøves og det tok helt av. Det tok ganske lang tid, men hans kroppsspråk tydet på at han likte det. Etter omtrent 30 minutter stivnet han og ble helt stiv i kroppen, han lå bare å dirret. Skjønte han hadde tidenes orgasme, det tok litt tid før det kom noe ut, men så bare det hvite i øya på han og skjønte han var i orgasmeland. Det varte så sykt lenge, tok ikke tiden, men sånn ca 5 minutter tok det før kroppen ristet kraftig og orgasmen ebbet ut. Andre med denne opplevelsen? Var faktisk rart å oppdage at det ble så sykt sterkt og langt. Anonymkode: fa157...2b9 Veldig bra av deg TS og dere begge er veldig deilige sikkert. Folk tror det er normalt å ta analt hos ei jente men når det kommer til en mannfolk...... Jeg vet ikke hva jeg skal kalle disse personer. Sex er sex. Sex er deilig så lenge du ikke tenker at noe er dritt (snakker ikke om tiss og bæsj).. Heldig at du sa ja og typen din opplever dette. Og du er i en ny lek i sex. 1 1 1
Frkego Skrevet 31. juli 2023 #42 Skrevet 31. juli 2023 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Hva gjør han for din orgasme da? Eller er det kun enveis, at du må ordne alt i en time og observere at han får en 5 min orgasme. Du får jo ingen stimuli av en strapon akkurat.. Anonymkode: fc622...aff Noen nyter at partner nyter 😉 Jeg tar mannen med strapon og selv om det ikke gir meg fysisk stimuli så nyter jeg å oppleve hans nytelse - og det er veldig tennende for min del. Det finnes også strapon med to «dildoer» - én til ham og én til henne - hvis man selv har behov for fysisk stimuli underveis. Og generelt her inne; det må være slitsomt å være så trangsynt og dømmende? Hvis dere blir kvalme av at noen liker analstimuli, hvorfor går dere bevisst inn på et innlegg som omhandler bruk av strapon? Hvis et par liker å praktisere dette, hva plager det dere? Er det så ille at andre er mer åpne når det kommer til egen seksualitet? Folk har ulike seksuelle preferanser og så lenge det ikke er tvang inn i bildet, hva er problemet? Jeg tenker at menn som liker analstimuli og tør å utforske dette er trygge på sin seksualitet. Man kan fint like analstimuli uten å tenne på andre menn. Det er også helt greit å ikke like analstimuli, hverken å motta eller gi, men drit i å være nedlatende til de som liker det. 4 2 1
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2023 #43 Skrevet 31. juli 2023 Må si jeg er VELDIG misunnelig på mannen din! Det hørtes vanvittig deilig ut! 🤩 Drømmer selv om å oppleve dette, men har dessverre mottatt svært lunken respons fra min kone de gangene jeg har luftet dette. Anonymkode: 0b756...662 3
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2023 #44 Skrevet 31. juli 2023 cmd skrev (4 timer siden): Veldig bra av deg TS og dere begge er veldig deilige sikkert. Folk tror det er normalt å ta analt hos ei jente men når det kommer til en mannfolk...... Jeg vet ikke hva jeg skal kalle disse personer. Sex er sex. Sex er deilig så lenge du ikke tenker at noe er dritt (snakker ikke om tiss og bæsj).. Heldig at du sa ja og typen din opplever dette. Og du er i en ny lek i sex. Tusen takk for komplimentet☺️ Vet, masse fokus på analt hos henne, men livredde når det kommer til egen anal. Men er jo ikke noe å være redde for, det skal jeg love deg at typen skriver under på. Han har blitt litt hekta☺️😉 Helt sant det du sier, med en gang fokus trekkes mot noe negativt, ødelegger det for sex og nytelse Jeg er open minded og da typen spurte om jeg ville utforske analt, gikk vi til anskaffelse av strapon. Prøvde først en gang med butplug. Ikke like heftig, men trodde typen skulle bli gal, han ble helt vil da orgasmen hans kom☺️ Da var veien til strapon kort, både jeg og han er superhappy☺️😉 Anonymkode: fa157...2b9 1 2
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2023 #45 Skrevet 31. juli 2023 Klown skrev (3 timer siden): Jeg bruker selv buttplugg og får mye kraftigere orgasmer ved sex ved bruk av det og jeg ville aldri tatt på en manns kuk eller blitt tatt av en mann så jeg er langt ifra homo. Alle men har prostata og det er bare godt å massere den, og det er frivillig. Jeg prøvde å la en dame bruke strappon en gang, men det ga meg ikke noe spesielt da. Herlig at det er flere menn som kan si rett ut at de nyter å få noe inn analt. Selvfølgelig liker ikke alle det samme. Typen liker butplug med vibrator, men kommer aller hardest og de lengste orgasmene når jeg tar han med strapon😉 Anonymkode: fa157...2b9 2 1
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2023 #46 Skrevet 31. juli 2023 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Må si jeg er VELDIG misunnelig på mannen din! Det hørtes vanvittig deilig ut! 🤩 Drømmer selv om å oppleve dette, men har dessverre mottatt svært lunken respons fra min kone de gangene jeg har luftet dette. Anonymkode: 0b756...662 Hei. Typen min her helt i himmelen, første gang hulkegråt han etter orgasmen. Flere her inne påstår det ikke er sant, men det er helt sant, han får orgasmer som varer i 5 minutter, han er helt utkjørt etter en sånn omgang Litt synd det at du opplever det sånn. Vet ikke helt hva du skal gjøre, det er svært viktig at hun gjør det med glede å innlevelse. Hvis hun ikke vil, er det ikke så lett. Klart du kan gjøre det selv med butplug for å oppnå orgasmen, men aller best når kjæresten gjør det på deg. Har du forsøkt forsiktig tilnærming, kanskje med butplug, fingre eller noe? Har hun sagt hvorfor hun ikke liker tanken? Prøv å si hvor godt det er for deg☺️ Ønsker deg og dere det beste😊 ts Anonymkode: fa157...2b9 1
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2023 #47 Skrevet 31. juli 2023 Så du knulla typen din i rumpa i 30 minutter?? Da er du jammen verdens mest tålmodige dame... Jeg kunne godt tenke meg å bli tatt bakfra på den måten av kona, men det blir nok bare med tanken. Har hatt noen heftige orgasmer på egenhånd med buttplug og fleshlight. Men da kanskje tre ganger som en "vanlig" en. Anonymkode: 60f45...a3e 1
jeg lurerpå Skrevet 1. august 2023 #48 Skrevet 1. august 2023 AnonymBruker skrev (21 timer siden): Alt var helt annerledes med strapon. Typen er normalt en som har orgasme som varer maks 20-30 sekunder. Derfor var dette helt insant langt😅 Han har aldri opplevd det slik tidligere. Typen var også helt himmelfallen av det som skjedde. Han sier han har prøvd analt med leketøy selv, men dette ble mye sterkere😅 Anonymkode: fa157...2b9 En deilig prostataorgasme.... Tipper han ble enda mer hekta på anal stimulering etter dette da 🙂
AnonymBruker Skrevet 1. august 2023 #49 Skrevet 1. august 2023 Jeg gjør dette med mannen 1-2 ganger i mnd Tar han i doggy så han spruter uten å røre penis....ganske heftig. Var skeptisk, men etter å ha prøvd elsker jeg det Anonymkode: da48a...0df 1 1
AnonymBruker Skrevet 1. august 2023 #50 Skrevet 1. august 2023 AnonymBruker skrev (13 timer siden): Hei. Typen min her helt i himmelen, første gang hulkegråt han etter orgasmen. Flere her inne påstår det ikke er sant, men det er helt sant, han får orgasmer som varer i 5 minutter, han er helt utkjørt etter en sånn omgang Litt synd det at du opplever det sånn. Vet ikke helt hva du skal gjøre, det er svært viktig at hun gjør det med glede å innlevelse. Hvis hun ikke vil, er det ikke så lett. Klart du kan gjøre det selv med butplug for å oppnå orgasmen, men aller best når kjæresten gjør det på deg. Har du forsøkt forsiktig tilnærming, kanskje med butplug, fingre eller noe? Har hun sagt hvorfor hun ikke liker tanken? Prøv å si hvor godt det er for deg☺️ Ønsker deg og dere det beste😊 ts Anonymkode: fa157...2b9 Takk for hyggelig respons!☺️🫶 Har prøvd prostatavibrator tidligere, og ja, orgasmene kan ikke sammenlignes med "normal" orgasme. En helt annen, mye sterkere og mer intens dimensjon. Har nevnt det for henne 3-4 ganger, og hun sier det er helt uaktuelt. Hun drar "homokortet" og sier hun aldri kunne tenkt seg å være med på analkos på meg. Er jo litt synd dette, men men... vil ikke risikere ekteskapet heller...🤷♂️ og må jo respektere hennes mening. Anonymkode: 0b756...662 1
Lorieen Skrevet 1. august 2023 #51 Skrevet 1. august 2023 Har vært seksuelt aktiv i snart 25 år. Har ALDRI møtt en mann, hverken ONS eller forhold, som er interessert i anal stimuli på seg selv. Har oppigjennom årene diskutert med venninner også, de har heller aldri hørt om heterofile menn som ønsker å bli pult i ræva med strap-on. Noen få liker kanskje en finger eller en buttplug, men det er max.
Mykmann41 Skrevet 1. august 2023 #52 Skrevet 1. august 2023 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Takk for hyggelig respons!☺️🫶 Har prøvd prostatavibrator tidligere, og ja, orgasmene kan ikke sammenlignes med "normal" orgasme. En helt annen, mye sterkere og mer intens dimensjon. Har nevnt det for henne 3-4 ganger, og hun sier det er helt uaktuelt. Hun drar "homokortet" og sier hun aldri kunne tenkt seg å være med på analkos på meg. Er jo litt synd dette, men men... vil ikke risikere ekteskapet heller...🤷♂️ og må jo respektere hennes mening. Anonymkode: 0b756...662 finnes det en egen prostatavibrator designet for dette formålet??
AprilLudgate Skrevet 1. august 2023 #53 Skrevet 1. august 2023 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Takk for hyggelig respons!☺️🫶 Har prøvd prostatavibrator tidligere, og ja, orgasmene kan ikke sammenlignes med "normal" orgasme. En helt annen, mye sterkere og mer intens dimensjon. Har nevnt det for henne 3-4 ganger, og hun sier det er helt uaktuelt. Hun drar "homokortet" og sier hun aldri kunne tenkt seg å være med på analkos på meg. Er jo litt synd dette, men men... vil ikke risikere ekteskapet heller...🤷♂️ og må jo respektere hennes mening. Anonymkode: 0b756...662 Homo? Hva er det for en respons? Hallo. Helt greit at hun ikke vil, og ja - man må respektere grenser. Men nå eier ikke hun din kropp og din seksualitet, så du får kjøpe leketøy selv som du bruker alene da Jeg har kjøpt til mannen min 😅🤷♀️ Julegave 😂 1 1
AnonymBruker Skrevet 1. august 2023 #54 Skrevet 1. august 2023 Mykmann41 skrev (4 minutter siden): finnes det en egen prostatavibrator designet for dette formålet?? Jaaa... https://www.kondomeriet.no/sexleketoy/alle-sexleketoy/analsex/prostatavibratorer/ Anonymkode: 0b756...662 1
AnonymBruker Skrevet 1. august 2023 #55 Skrevet 1. august 2023 AprilLudgate skrev (2 minutter siden): Homo? Hva er det for en respons? Hallo. Helt greit at hun ikke vil, og ja - man må respektere grenser. Men nå eier ikke hun din kropp og din seksualitet, så du får kjøpe leketøy selv som du bruker alene da Jeg har kjøpt til mannen min 😅🤷♀️ Julegave 😂 "Homo" var nok litt flåsete, hun er generelt ganske så openminded... men hun har en sperre mot akkurat dette...😌 Kul julegave! Ble den godt mottatt? Anonymkode: 0b756...662
Mykmann41 Skrevet 1. august 2023 #56 Skrevet 1. august 2023 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Jaaa... https://www.kondomeriet.no/sexleketoy/alle-sexleketoy/analsex/prostatavibratorer/ Anonymkode: 0b756...662 "1 nytt produkt lagt i handlekurven." 1 1 1
AnonymBruker Skrevet 1. august 2023 #57 Skrevet 1. august 2023 jeg lurerpå skrev (4 timer siden): En deilig prostataorgasme.... Tipper han ble enda mer hekta på anal stimulering etter dette da 🙂 Ja det ble han, ganske hekta☺️ ts Anonymkode: fa157...2b9
AnonymBruker Skrevet 1. august 2023 #58 Skrevet 1. august 2023 Mykmann41 skrev (12 minutter siden): "1 nytt produkt lagt i handlekurven." Herlig, må fortelle hvordan det funker😊 ts Anonymkode: fa157...2b9
AnonymBruker Skrevet 1. august 2023 #59 Skrevet 1. august 2023 Det som stopper meg i sånt, er tanken på en hårete mannerumpe og avføring. Altså, tømmer han tarmen først da eller? Vasker han seg ordentlig? Shaver han? De fleste mannfolk klarer jo ikke gjøre sånt ordentlig, tenker jeg. Bare tanken på å stikke en finger inn i et hull fullt av hår og avføring er nok til å stoppe meg. Hadde vært med åpen mot å gjøre det med en jente, om jeg var bifil. Anonymkode: 7a672...17f 1
AnonymBruker Skrevet 1. august 2023 #60 Skrevet 1. august 2023 Høres deilig ut, selv får jeg dessverre den typen orgasme når for eksempel legen undersøker prostata. Anonymkode: 0faae...d5b 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå