AnonymBruker Skrevet 31. juli 2023 #21 Skrevet 31. juli 2023 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Hva gjør han for din orgasme da? Eller er det kun enveis, at du må ordne alt i en time og observere at han får en 5 min orgasme. Du får jo ingen stimuli av en strapon akkurat.. Anonymkode: fc622...aff Det går begge veier, den første gangen ga han meg flere orgasmer først før vi begynte. Men guuud som alt dette tente meg. Heldigvis har jeg en type som etter han fikk igjen pusten og roet pulsen, tok meg til nye høyder. Jeg får så absolutt de orgasmene jeg trenger og enda litt til☺️😅 Anonymkode: fa157...2b9 3 1
Lorieen Skrevet 31. juli 2023 #22 Skrevet 31. juli 2023 For å si det sånn - hadde mannen min bedt meg om å ta han i ræva med strap-on, hadde jeg pakka bagen hans og ønska han lykke til i ny fil. 2 4
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2023 #23 Skrevet 31. juli 2023 Lorieen skrev (1 minutt siden): For å si det sånn - hadde mannen min bedt meg om å ta han i ræva med strap-on, hadde jeg pakka bagen hans og ønska han lykke til i ny fil. Vi har heldigvis forskjellig smak ts Anonymkode: fa157...2b9 6 3
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2023 #24 Skrevet 31. juli 2023 44 minutter siden, AnonymBruker said: Enig, kan ikke tenke meg noe mer turnoff og mindre maskulint Anonymkode: fda86...056 Så utrolig trist syn, når mannen har trossalt prostata i analen, og det er som klitten dems. Men altså, for all del, kjør misjonæren og vaniljesex hele livet du Anonymkode: 7fcaa...755 5 3
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2023 #25 Skrevet 31. juli 2023 Jeg tenker først og fremst at du overdriver litt TS Angående tid her. MEN fint for deg og dere at dere har klart å få til dette sammen, deilig for han, og deilig for deg som kan få tilfredstilt kjæresten din Anonymkode: 7fcaa...755 2
Blåtrå Skrevet 31. juli 2023 #26 Skrevet 31. juli 2023 Lorieen skrev (11 minutter siden): For å si det sånn - hadde mannen min bedt meg om å ta han i ræva med strap-on, hadde jeg pakka bagen hans og ønska han lykke til i ny fil. Dere går faktisk glipp av noe😉 4 4
Mykmann41 Skrevet 31. juli 2023 #27 Skrevet 31. juli 2023 AnonymBruker skrev (47 minutter siden): Det var en reise og utrolig spennende og deilig for ikke minst han, men også for meg😅 Brukte en stund. Sånn rent teknisk var det han som forklarte hvordan jeg skulle gå frem, nytt for meg også. Jeg brukte først fingre med godt glidekrem og gradvis tilvenning. Brukte etterpå butplug og etterhvert strapon, sakte, litt mer og mer og veldig lydhør for typen så det ikke skulle gjøre vondt. Jeg holdt på å varme opp sånn kanskje i 30 minutter før jeg begynte å ta han først forsiktig med strapon. Anonymkode: fa157...2b9 veldig spennnede dette. og kudos til dere som får til dette sammen. man skjønner veldig godt at dette er et vanskelig tema å ta opp for nyskjerrige menn når man leser tilbakemeldingene til mange i denne tråden! 1 1 2
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2023 #28 Skrevet 31. juli 2023 AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Så utrolig trist syn, når mannen har trossalt prostata i analen, og det er som klitten dems. Men altså, for all del, kjør misjonæren og vaniljesex hele livet du Anonymkode: 7fcaa...755 Herlig😅😂 Ja, sånn er det fordi som kun kjører hundre prosent A-4. Det aner ikke hva menna går glipp av. For typen var det hen helt syk opplevelse☺️ Anonymkode: fa157...2b9 2
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2023 #29 Skrevet 31. juli 2023 Mykmann41 skrev (4 minutter siden): veldig spennnede dette. og kudos til dere som får til dette sammen. man skjønner veldig godt at dette er et vanskelig tema å ta opp for nyskjerrige menn når man leser tilbakemeldingene til mange i denne tråden! Utrolig spennende, føler vi bare er ved start streken, kun gjort det 3 ganger, like hinsides orgasme på han hver gang, siste gangen fikk han faktisk 2 5 minutters orgasmer☺️ Mange lar seg nok dessverre skremme av måten noen svarer på. Fordi som er usikre og vil lese litt om dette, kan måten noen beskriver dette på, skremme både han og henne Anonymkode: fa157...2b9 1 1
Lorieen Skrevet 31. juli 2023 #31 Skrevet 31. juli 2023 Blåtrå skrev (11 minutter siden): Dere går faktisk glipp av noe😉 Jeg går definitivt ikke glipp av noe - men mulig mannen gjør. 1
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2023 #32 Skrevet 31. juli 2023 Flintis skrev (1 minutt siden): Hyggelig å høre dere utforsker litt😊 Takker så mye og det gir oss utrolig mye begge to☺️😉 ts Anonymkode: fa157...2b9 1
Mykmann41 Skrevet 31. juli 2023 #33 Skrevet 31. juli 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Utrolig spennende, føler vi bare er ved start streken, kun gjort det 3 ganger, like hinsides orgasme på han hver gang, siste gangen fikk han faktisk 2 5 minutters orgasmer☺️ Mange lar seg nok dessverre skremme av måten noen svarer på. Fordi som er usikre og vil lese litt om dette, kan måten noen beskriver dette på, skremme både han og henne Anonymkode: fa157...2b9 kunne ikke vært mer enig. rent personlig har jeg voldsomt gode erfaringer med bruk av finger på prostata under oralsex, men har ikke helt fått til å snakke om stegene videre med min samboer riktig enda. Men synes det er veldig gøy å lese om andre som får det til, og at det finnes nye sider i sexlivet man kan utforske selv etter 20 år sammen 2 1 1
Flintis Skrevet 31. juli 2023 #34 Skrevet 31. juli 2023 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Takker så mye og det gir oss utrolig mye begge to☺️😉 ts Anonymkode: fa157...2b9 Så bra👍😊 1
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2023 #35 Skrevet 31. juli 2023 AnonymBruker skrev (18 minutter siden): Herlig😅😂 Ja, sånn er det fordi som kun kjører hundre prosent A-4. Det aner ikke hva menna går glipp av. For typen var det hen helt syk opplevelse☺️ Anonymkode: fa157...2b9 Det finnes en mellomting mellom A4 og det å blaste analen på mannen sin, dere skjønner det eller?😅👍 Anonymkode: b61f6...81e 1
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2023 #36 Skrevet 31. juli 2023 Mykmann41 skrev (7 minutter siden): kunne ikke vært mer enig. rent personlig har jeg voldsomt gode erfaringer med bruk av finger på prostata under oralsex, men har ikke helt fått til å snakke om stegene videre med min samboer riktig enda. Men synes det er veldig gøy å lese om andre som får det til, og at det finnes nye sider i sexlivet man kan utforske selv etter 20 år sammen For oss er dette en ny oppdagelse som vi kommer til å gjøre mye av og utvikle enda mer i tiden som kommer😉☺️ Føler jeg endelig kan få gi typen de orgasmer gan fortjener☺️ Ikke bare jeg som skal nyte☺️😅 Det kan skje at hun blir med på mer etterhvert, hverken hun eller deg vil angre😉 Anonymkode: fa157...2b9
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2023 #37 Skrevet 31. juli 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Det finnes en mellomting mellom A4 og det å blaste analen på mannen sin, dere skjønner det eller?😅👍 Anonymkode: b61f6...81e Forstår usikkerheten, men har full forståelse for at ikke alle liker dette, slik du gjør. For oaser det magi for både han og meg😉 Anonymkode: fa157...2b9 1
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2023 #38 Skrevet 31. juli 2023 Får også vanvittig kraftige orgasmer ved samtidig anal stimuli. Det er nok (heldigvis) ikke snakk om fem minutter, det tror jeg kanskje hadde blitt for mye for meg, men de er både lengre og mer intense. Tviler dog ikke på at fem minutter kan være mulig. Kona kan ha utrolige lange sammenhengende orgasmer og det er vel ingen grunn til at menn ikke skulle kunne oppleve det samme. Anonymkode: f66fc...bd5 1 2
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2023 #39 Skrevet 31. juli 2023 AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Får også vanvittig kraftige orgasmer ved samtidig anal stimuli. Det er nok (heldigvis) ikke snakk om fem minutter, det tror jeg kanskje hadde blitt for mye for meg, men de er både lengre og mer intense. Tviler dog ikke på at fem minutter kan være mulig. Kona kan ha utrolige lange sammenhengende orgasmer og det er vel ingen grunn til at menn ikke skulle kunne oppleve det samme. Anonymkode: f66fc...bd5 Herlig, så fint å se du er en mann som virkelig nyter og at du og gir dame de orgasmer som tar av😉 Det kan fort være at du og får 5 minutters orgasmer og ingen grunn til at ikke menn kan få like lange orgasmer. Var faktisk ei som skrev her at mannen hennes fikk orgasmer som varte i 1 time, meditasjons orgasme😉😅 Anonymkode: fa157...2b9
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2023 #40 Skrevet 31. juli 2023 AnonymBruker skrev (28 minutter siden): For noe tull. Vi har noen veldig erogene soner i anus, og personlig blir jeg (kvinne) overtent ved analsex og klitoris blir stimulert samtidig. Orgasmene er langt mer intense. MEN, jeg kommer aldri til å ta typen i rompa med noe som helst noen ganger. Det er bare en sperre jeg har, så han får klare seg med de vanlige orgasmene Anonymkode: df138...08b Så herlig å høre ei som er åpen å direkte, men og samtidig ei sperre på å gjøre dette på mannen sin. Litt synd han ikke får oppleve dette. Men det er så viktig å ikke gjøre ting enn selv ikke er bekvem med.😊 Hva med å la han ta seg selv eks med butplug? Da gjør ikke du noe fysisk selv. Anonymkode: fa157...2b9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå