AnonymBruker Skrevet 31. juli 2023 #1 Skrevet 31. juli 2023 Jeg vil begynne å spise sunnere enn det jeg gjør nå, og få mer energi! Funker supermat? Tenker på acaipulver og denne her : https://www.farmasiet.no/catalog/kosttilskudd-og-ernaering/mat-og-produksjon/purasana-green-mix-powder,5104340 . Skal ha det i smoothie. Skal ikke slanke meg, vil opp i vekt men spise sunt. noen her som har prøvd dette? Eller blir det det samme som å ha i grønnkål, spinat osv i smoothien?😅 Anonymkode: cf5dd...436
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2023 #2 Skrevet 31. juli 2023 Jeg tror ikke på supermat og jeg er skeptisk til smoothie. Hele grønnsaker, frukt, grovt korn, magre melkeprodukter og fisk. Rått, kokt eller lett stekt med lite fett. Havregryn med kefir og bær og nøtter. Passe store porsjoner. Lite sukker, smågodt, fastfood, brus, alkohol, tobakk. Moderat fett. Anonymkode: 8a766...93e 3 1
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2023 #3 Skrevet 31. juli 2023 All mat er super! Anonymkode: 827b7...734
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2023 #4 Skrevet 31. juli 2023 Det eneste som er super med supermat er prisen. Vil du opp i vekt tar du en skvett fløte her og en klatt smør der. Det blir mange kalorier av det helt uten at du merker det. Anonymkode: d2981...b24 2
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2023 #5 Skrevet 31. juli 2023 Hvorfor ikke bare kjøpe acaibær på kiwi? Jeg har brukt noen sånne pulver tidligere, men supermat får du jo på matbutikken . Acaibær, ingefær, grønnkål, blåbær, granateple,avokado, hvitløk, kanel, div nøtter.. spise ulike type nøtter som supermat du kan gå opp i vekt av. Bruk mer fett. Anonymkode: 711df...81f
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2023 #6 Skrevet 31. juli 2023 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Jeg vil begynne å spise sunnere enn det jeg gjør nå, og få mer energi! Funker supermat? Tenker på acaipulver og denne her : https://www.farmasiet.no/catalog/kosttilskudd-og-ernaering/mat-og-produksjon/purasana-green-mix-powder,5104340 . Skal ha det i smoothie. Skal ikke slanke meg, vil opp i vekt men spise sunt. noen her som har prøvd dette? Eller blir det det samme som å ha i grønnkål, spinat osv i smoothien?😅 Anonymkode: cf5dd...436 Man kan fint spise sunt uten å kaste bort penger på overpriset pulver som ikke tilfører kroppen noe eksepsjonelt. Anonymkode: 35c05...785
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2023 #7 Skrevet 31. juli 2023 AnonymBruker skrev (52 minutter siden): Man kan fint spise sunt uten å kaste bort penger på overpriset pulver som ikke tilfører kroppen noe eksepsjonelt. Anonymkode: 35c05...785 Ok 😃 AnonymBruker skrev (1 time siden): Hvorfor ikke bare kjøpe acaibær på kiwi? Jeg har brukt noen sånne pulver tidligere, men supermat får du jo på matbutikken . Acaibær, ingefær, grønnkål, blåbær, granateple,avokado, hvitløk, kanel, div nøtter.. spise ulike type nøtter som supermat du kan gå opp i vekt av. Bruk mer fett. Anonymkode: 711df...81f AnonymBruker skrev (1 time siden): Hvorfor ikke bare kjøpe acaibær på kiwi? Jeg har brukt noen sånne pulver tidligere, men supermat får du jo på matbutikken . Acaibær, ingefær, grønnkål, blåbær, granateple,avokado, hvitløk, kanel, div nøtter.. spise ulike type nøtter som supermat du kan gå opp i vekt av. Bruk mer fett. Anonymkode: 711df...81f AnonymBruker skrev (1 time siden): Det eneste som er super med supermat er prisen. Vil du opp i vekt tar du en skvett fløte her og en klatt smør der. Det blir mange kalorier av det helt uten at du merker det. Anonymkode: d2981...b24 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Jeg tror ikke på supermat og jeg er skeptisk til smoothie. Hele grønnsaker, frukt, grovt korn, magre melkeprodukter og fisk. Rått, kokt eller lett stekt med lite fett. Havregryn med kefir og bær og nøtter. Passe store porsjoner. Lite sukker, smågodt, fastfood, brus, alkohol, tobakk. Moderat fett. Anonymkode: 8a766...93e Da gidder jeg ikke kaste bort penger på det 😃 Anonymkode: cf5dd...436
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2023 #8 Skrevet 31. juli 2023 Haddedroppet det. Lag smoothie med grønnkål, ingefær, avokado, spinat, chiafrø, havregryn, malte nøtter / knust på toppen. Bruk kokosmelk, eggeplomme, rapsolje eller fløte for mer kalorier. Anonymkode: 3cb41...fca
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2023 #9 Skrevet 31. juli 2023 Har mer tro på «supermat» som brokkoli, enn pulver 😅 Spis rent, det man finner i naturen. Anonymkode: 331aa...eda 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå