Million Skrevet 5. august 2023 #41 Skrevet 5. august 2023 Elooon skrev (53 minutter siden): Jeg hater ordet avføring. Vet ikke hvorfor, men jeg blir uvel av det. Mye bedre å si bæsj eller dritt. 😂😂😂 Her fikk du meg til å le høyt! 😄
Hoppetaujenta Skrevet 5. august 2023 #42 Skrevet 5. august 2023 Eiendomsmeglere som skal beskrive noe ved en bolig.....og ordet "spektakulær" brukes om alt mulig hele tiden. Ta en titt i synonymordboka! 1
AnonymBruker Skrevet 5. august 2023 #43 Skrevet 5. august 2023 AnonymBruker skrev (11 timer siden): Dødfødt. Eneste riktige stedet å bruke det er når noe faktisk er født dødt. Anonymkode: aea5a...1fb Hørt om metaforer? Anonymkode: 42749...0db 2 1
Gjest Elooon Skrevet 5. august 2023 #44 Skrevet 5. august 2023 (endret) Million skrev (25 minutter siden): 😂😂😂 Her fikk du meg til å le høyt! 😄 😂😂 Men det er sant. Jeg hater det ordet. En av mine største skrekk må være hvis en lege noen gang sier «Vi skal ta en avføringsprøve» Uææ aldri i livet. For meg heter det bæsjeprøve eller drittprøve. Endret 5. august 2023 av Elooon
Gnå Skrevet 5. august 2023 #45 Skrevet 5. august 2023 fjorten (liker bare ikke lyden) snerk (liker ikke lyden, også blir det vel ikke bedre av betydningen heller) snørrsuger (liker ikke lyden, også blir det vel ikke bedre av betydningen heller)
AnonymBruker Skrevet 5. august 2023 #47 Skrevet 5. august 2023 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Mensensmultringer Anonymkode: c8add...999 Æsj! Hadde ikke hørt verken det ordet eller mensenskorpe som nevnt over her før. Synd at jeg nå har oppdaget at det tydeligvis er noe. Skulle ønske jeg var lykkelig uvitende. Anonymkode: 2c72f...dfd
AnonymBruker Skrevet 5. august 2023 #48 Skrevet 5. august 2023 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Æsj! Hadde ikke hørt verken det ordet eller mensenskorpe som nevnt over her før. Synd at jeg nå har oppdaget at det tydeligvis er noe. Skulle ønske jeg var lykkelig uvitende. Anonymkode: 2c72f...dfd Men for å sitere meg selv, jeg har hørt fornærmelsen mensbefengt. Anonymkode: 2c72f...dfd
AnonymBruker Skrevet 5. august 2023 #49 Skrevet 5. august 2023 Lissom, kiden, kidsa og kondolerer er vel de blant de første som jeg kommer på. Anonymkode: 1e1c8...099 1
Kalikalinka Skrevet 5. august 2023 #50 Skrevet 5. august 2023 Snerk. Snørr. Fremoverlent. Proaktiv. Lykke i teite kombinasjoner, som strikkelykke, ryddelykke osv. 2
AnonymBruker Skrevet 5. august 2023 #51 Skrevet 5. august 2023 6 hours ago, Elooon said: Hater ordet mammahjerte og pappahjerte men pappahjerte blir lite brukt heldigvis. Menn har ikke det behovet som enkelte kvinner har. Mammahjerte har jeg hørt og sett flere ganger og ørene/øynene mine brenner like mye hver gang. Jeg blir uvel av det ordet også. Enda verre. Mammahjerte mitt blør. What the fuck skal det bety? De fleste holder ikke på med slike ord. Hvorfor har enkelte som nettopp er blitt foreldre så sterkt behov for å si mammahjerte? Er det for å vise og si til hele verden at du er blitt mamma noe som er så vanlig og naturlig å bli foreldre? Noe de fleste er/blir i løpet av livet? Jeg tenker alltid desperasjon når noen sier det. Man har fortsatt det samme hjerte selv om man har barn. Eventuelt omvendt. At de som hater ordet "mammahjertet" og uttrykket "mammahjertet blør" er sjalu på de med barn. Det er vel også forståelig for det å være ufrivillig barnløs kan være svært sårt. Om du får barn så føler du kanskje at "mammahjerte og pappahjerte" gir mening. Anonymkode: a0430...eee
AnonymBruker Skrevet 5. august 2023 #53 Skrevet 5. august 2023 Pardoks som brukes om ting som egentlig ikke er selvmotigelser. Anonymkode: 8d0c6...776
AnonymBruker Skrevet 5. august 2023 #54 Skrevet 5. august 2023 «Narrativ» 🤮 Når brukt av konspihuer som vil virke intellektuelle. Anonymkode: 9712e...563 1
AnonymBruker Skrevet 5. august 2023 #56 Skrevet 5. august 2023 Biomor Sambo. Anonymkode: 741e3...025 3
AnonymBruker Skrevet 5. august 2023 #57 Skrevet 5. august 2023 Ordet elske, når det er snakk om sex, jeg får frysninger av det og det er fullstendig turnoff. Kanskje jeg er rar🤷♀️🙈 Men jeg bruker det mye ellers, jeg sier til mann og barn at jeg elsker dem, og jeg elsker ting og følelser. Anonymkode: fb182...355 4
AnonymBruker Skrevet 5. august 2023 #58 Skrevet 5. august 2023 Liv laga. Trende (som i «disse skoene trender skikkelig om dagen»). Sippe (ikke i den virkelige betydningen, men som i «sippe hvitvin»). Fremoverlent. Mangfold. Melaninrik. Styrkeklem. Anonymkode: 1b928...6f9 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå