AnonymBruker Skrevet 4. august 2023 #21 Del Skrevet 4. august 2023 Når jeg får "dårlige" kort, spør jeg "hva kan jeg gjøre for å endre det " og hvis det ligger i mine hender, så får jeg svar på det neste ENE kortet jeg drar. Feks en gang spurte jeg om jeg ville bli valgt til den og den stillingen jeg hadde søkt på innad firmaet. Fikk svar at nei jeg var ikke aktuell. Så jeg spurte hva kan jeg gjøre, og fikk kort om å jobbe hardt og kommunisere mer. Så jeg tok på meg ekstra vakter og timer, og var veldig klar på at jeg trivdes i jobben min. Etter en uke spurte jeg igjen og fikk til svar at jeg var mye nærmere målet nå. Jeg fikk en av stillingene. Anonymkode: 44c0b...830 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. august 2023 #22 Del Skrevet 4. august 2023 AnonymBruker skrev (38 minutter siden): Tusen takk for tips, dette skal jeg se på😊 Jeg skal også huske å skrive ned spørsmål og kanskje også ta bilder av kortlegget, sånn at jeg senere kan gå tilbake å se på det. Bra tips! Jeg skal se om jeg får lagt et legg en dag og prøve å tolke det, for deretter å spørre om tolkehjelp her. Har lyst å bli bedre på dette😊 Kan jeg spørre om en ting nå først? Er det sånn at kortene ofte svarer på mine følelser der og da? Jeg mener, hvis jeg f.eks er i en begynnende ny relasjon, og er veldig usikker på han den ene dagen og tenker mørke tanker, så vil kortene vise det mørket i meg der og da? Og hvis jeg en dag senere føler meg tryggere på han av en eller annen grunn, og noe fint har skjedd i riktig retning, så vil kortene vise disse følelsene? Eller er det også mulig å forutse fremtiden til en viss grad? Selvfølgelig tatt med i beregningen at både andre og jeg kan velge annerledes på sikt? Anonymkode: bcda6...a5a Det var ikke meg du spurte, og det er mulig brukeren du spurte vil si noe annet, men min erfaring er at kortene speiler her og nå i deg. Men de kan også vise deg hvordan det egentlig er. F.eks., litt avhengig av hva du spør om, så kan kortene fortelle deg at alt egentlig er helt fint i relasjonen, men at du tenker og føler annerledes, og dermed gjør de synlig for deg at dine tanker og følelser hindrer deg i å se situasjonen slik den er. Min erfaring er også at kortene til en viss grad viser framtida, men som du sier, alltid med forbehold om at valg og andre ting kan endre dette. Det blir litt sånn «slik det ser ut nå, er du på vei hit til denne situasjonen». Eller også mer advarende, «om du fortsetter å tenke slik eller sånn, kan utfallet bli sånn her». Du kan spørre kortene om hva du må se på, gjøre, bearbeide osv for å endre kurs og få et bedre utfall av en situasjon også. Anonymkode: cfbc8...b9f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lawyam Skrevet 5. august 2023 #23 Del Skrevet 5. august 2023 AnonymBruker skrev (19 timer siden): Det var ikke meg du spurte, og det er mulig brukeren du spurte vil si noe annet, men min erfaring er at kortene speiler her og nå i deg. Men de kan også vise deg hvordan det egentlig er. F.eks., litt avhengig av hva du spør om, så kan kortene fortelle deg at alt egentlig er helt fint i relasjonen, men at du tenker og føler annerledes, og dermed gjør de synlig for deg at dine tanker og følelser hindrer deg i å se situasjonen slik den er. Min erfaring er også at kortene til en viss grad viser framtida, men som du sier, alltid med forbehold om at valg og andre ting kan endre dette. Det blir litt sånn «slik det ser ut nå, er du på vei hit til denne situasjonen». Eller også mer advarende, «om du fortsetter å tenke slik eller sånn, kan utfallet bli sånn her». Du kan spørre kortene om hva du må se på, gjøre, bearbeide osv for å endre kurs og få et bedre utfall av en situasjon også. Anonymkode: cfbc8...b9f Ikke noe å tilføye. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå