AnonymBruker Skrevet 30. juli 2023 #1 Skrevet 30. juli 2023 Hei! Jeg har tatt tatovering i syden, et lite hjerte på hofta. Jeg vet bare ikke hvordan jeg skal etterbehandle det. Står så mye forskjellig på nettet, så blir veldig forvirret.. Anonymkode: eb975...d1a
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2023 #2 Skrevet 30. juli 2023 Fet fuktighetskrem smøres på, morgen og kveld. Ingen såpe/skrubbing i området til den har grodd. Anonymkode: 15233...693
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2023 #3 Skrevet 30. juli 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Fet fuktighetskrem smøres på, morgen og kveld. Ingen såpe/skrubbing i området til den har grodd. Anonymkode: 15233...693 Trenger jeg å bruke noe å beskytte det med de neste dagene? Anonymkode: eb975...d1a
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2023 #4 Skrevet 30. juli 2023 Ikke ha den i sola! Tatoveringer skal ikke utsettes for sollys. Du kan heller ikke bade, det er jo et åpent sår. Håper ferien din går mot slutten? Tatoveringer trenger ikke å dekkes til mens de gror, men de må holdes rene og tørre. Fuktighetskrem er viktig. Og ikke plukk på skorpen! Anonymkode: 99d9d...b80 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå