Gå til innhold

Turvenn


Queen94

Anbefalte innlegg

Hei.

Hadde det ikke vært koselig å trene sammen med noen? Jogge sammen gå tur?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det kan absolutt hjelpe en å komme seg ut døra når man har noen å gjøre det sammen med:) Terskelen for å holde seg på sofaen blir litt høyere. Jeg er vel den mest aktive av mine venner(og det er ikke noe særlig så skryte av det heller altså), så burde egentlig fått meg ei venninne som liker å trene:P For jeg liker egentlig å være aktiv når jeg er i gang med det, men det er å ta på treningstøy, sette opp hår, komme seg på senteret/bassenget/i kjelleren og hente sykkelen/whatever som er problemet for meg.

Anonymkode: 34ef6...8b7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Det kan absolutt hjelpe en å komme seg ut døra når man har noen å gjøre det sammen med:) Terskelen for å holde seg på sofaen blir litt høyere. Jeg er vel den mest aktive av mine venner(og det er ikke noe særlig så skryte av det heller altså), så burde egentlig fått meg ei venninne som liker å trene:P For jeg liker egentlig å være aktiv når jeg er i gang med det, men det er å ta på treningstøy, sette opp hår, komme seg på senteret/bassenget/i kjelleren og hente sykkelen/whatever som er problemet for meg.

Anonymkode: 34ef6...8b7

Tenker det hadde vært såå deilig å bare gå ut en tur på kvelden når hverdagsrutiner er utført. Liksom bare komme seg ut med noen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Se om du finner noe turvenn-gruppe e.l. for din bydel/nabolag?:) Sikkert flere som kunne tenkt seg en ruslevenn. Eller lag en gruppe!:)

Anonymkode: 34ef6...8b7

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg trives best med å trene alene, slik at jeg kan trene i mitt eget tempo. 

Anonymkode: 2b2f3...8db

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For noen, kanskje, men overhodet ikke for meg. Jeg er introvert, og med jobb, mann og barn, er det alt for lite alenetid som det er. 

Jeg vil trene og løpe og gå tur alene, det er min egentid. 

Anonymkode: 5ce3c...612

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...