Gå til innhold

Karakter på sommeren 2023

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

I morgen er det mange som skal tilbake til arbeid. Feriens late dager og lange kvelder er forbi. Hvis du skulle gitt ferien en karakter fra 1 til 6, hva blir det ?

For min del blir det en sterk 4. 

Anonymkode: 0ec34...bbd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

2/6. Jeg har ikke kjøkken og lever som en campingturist, det skulle vært ferdig i begynnelsen av juli. Jeg er så ufattelig irritert og lei, bare gråter og alt suger! 

Dårlig med penger, nesten alle jeg kjenner er på ferie og jeg kjeder meg. Dårlig vær og, som ikke hjelper på humøret. Vet det er folk som har det verre men jeg er så SUR! Heldigvis skal jeg til Hellas om 20 dager, så da har jeg noe å se fram til. Har forøvrig jobbet de siste 2 ukene. 

Anonymkode: 10b56...440

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

3/6.

Mest fordi jeg er gartner, og brukte uffatelig mange unødvendige timer i juni på og vanne. Savner den gode gamle nordiske sommeren.

Anonymkode: 7be3b...be8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (16 timer siden):

3/6.

Mest fordi jeg er gartner, og brukte uffatelig mange unødvendige timer i juni på og vanne. Savner den gode gamle nordiske sommeren.

Anonymkode: 7be3b...be8

Det har da virkelig vært nordisk sommer i år? Regn og vind og 19-20 grader - blir ikke mer nordisk enn det.

Her blir det 2-3. Mye dårlig vær trekker kraftig ned. Også har vi måtte bruke masse tid og penger på vedlikehold. En fin langhelg og en ferie trekker opp (men var innenlands, så her trekker været totalopplevelsen litt ned). 

Anonymkode: e2553...ec9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Vi har enda en sommermnd igjen, kommer tilbake og gir karakter da. " Sommer " er ikke bare den tiden man har ferie, det går fint an å ha fin sommer om man er på jobb og. Helger, ettermiddager og kvelder. 

Anonymkode: 73533...c4a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Så langt gir jeg den karakteren 6. Fantastisk vær hjemme, mindre regn en vanlig. Traff på utenlandsreisen og var ikke i et land med hetebølge. Ble ferdig med oppussingen.

Anonymkode: ed25b...86d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Tja, terningkast 2 kanskje - slik somrene har vært de siste årene.

Anonymkode: fefdc...719

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

5/6. Juni var nydelig her i sør, og i går kom vi hjem fra 21 dagers bilferie i Europa. Fantastiske opplevelser, nydelig vær og deilig mat. Det gikk som en drøm å kjøre med tre barn i baksetet, trikset var nok pauser og nok is. Fremdeles er det en sommermåned igjen, satser på at augustværet blir bedre enn juliværet.

Anonymkode: d1119...c5f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

minus 3 av 6.

OK minus. Bor på østlandet så har savnet sommerværet som bare det. Det har bøttet ned, og ikke vært noe særlig sol eller sommervær å se. Men har reist litt, og tatt vare på helse med trening og riktig mat. 

Anonymkode: 54ac5...58c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

På minussiden. Klarte ikke å gå ned i vekt. Har bare vært hjemme. Det regnet i hele juli. Satser på at neste sommer blir bedre🤞🏻🤞🏻🤞🏻

Anonymkode: 82ac3...7fa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

3 kanskje. Føler ikke forholdet går på skinner og vi står ved et bristepunkt.. brukt mye tid til å tenke på det i tillegg vært forskjøla i nesten 2 uker

Anonymkode: b0d44...d4b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Seks. Nydelig vær her nord, og jeg har faktisk blitt skikkelig brun. To deilige uker i Danmark. 

Anonymkode: 820ab...8e7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Karakter 5. Hatt fine reiser + utrolig fin familietid med svigers og min egen familie. Har hatt et anstrengt forhold til svigermor og min egen mor i noen år nå av ulike grunner, men i sommer kjente jeg at det løsnet med begge mødrene, og det gjør meg lykkelig! Det som gjør at karakteren ikke blir 6 er datteren min på 3 som er midt i en vanvittig trass som gjør små oppgaver utrolig krevende (påkledning, smøre solkrem og slike ting).

Anonymkode: f7581...70c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...