AnonymBruker Skrevet 30. juli 2023 #1 Del Skrevet 30. juli 2023 Fantasi for mange? Altså i trygge rammer i et trygt forhold. Invitere en mann inn,bare for opplevelsen. Begge parter i forholdet må selvfølgelig tenne på tanken. Noen som har gjort dette?☺ Vurderer det ,men ikke enda. Lever jo bare en gang😅 Anonymkode: f12e3...744 5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
feliek54 Skrevet 30. juli 2023 #2 Del Skrevet 30. juli 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Fantasi for mange? Altså i trygge rammer i et trygt forhold. Invitere en mann inn,bare for opplevelsen. Begge parter i forholdet må selvfølgelig tenne på tanken. Noen som har gjort dette?☺ Vurderer det ,men ikke enda. Lever jo bare en gang😅 Anonymkode: f12e3...744 Jeg har gjord det en gang og det var veldig deilig at vi begge gav dama nytelse. Hun elsker det og hadde flere orgasmer. og han andre lite det også. vi menn var borti pikkene til hverandre men det var 90& med henne i sentrum. Dessverre fik vi det ikke til flere ganger og jeg savner det veldig. har søkt på nett for å finne noen som vil være med men ikke lett her i Sandefjord eller i nærmeste byer her. Drømmer om det. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2023 #3 Del Skrevet 30. juli 2023 Jeg har hatt det. For mye styr. Ikke noe jeg gjentar. Anonymkode: 59080...6cf 5 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2023 #4 Del Skrevet 30. juli 2023 feliek54 skrev (2 minutter siden): Jeg har gjord det en gang og det var veldig deilig at vi begge gav dama nytelse. Hun elsker det og hadde flere orgasmer. og han andre lite det også. vi menn var borti pikkene til hverandre men det var 90& med henne i sentrum. Dessverre fik vi det ikke til flere ganger og jeg savner det veldig. har søkt på nett for å finne noen som vil være med men ikke lett her i Sandefjord eller i nærmeste byer her. Drømmer om det. For min kjæreste er det kun nytelsen ovenfor damen å se henne..... Takk for svar. Tanken er fristende,men må bruke tid tenke. Anonymkode: f12e3...744 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2023 #5 Del Skrevet 30. juli 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Jeg har hatt det. For mye styr. Ikke noe jeg gjentar. Anonymkode: 59080...6cf Tenker du på styr etterpå eller var det unaturlig? Anonymkode: f12e3...744 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
wan Skrevet 30. juli 2023 #6 Del Skrevet 30. juli 2023 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Fantasi for mange? Altså i trygge rammer i et trygt forhold. Invitere en mann inn,bare for opplevelsen. Begge parter i forholdet må selvfølgelig tenne på tanken. Noen som har gjort dette?☺ Vurderer det ,men ikke enda. Lever jo bare en gang😅 Anonymkode: f12e3...744 Hadde et forhold der vi gjorde dette. Vi møttes flere ganger og det var absolutt noe jeg kunne gjort igjen! Syns du skal gjøre det om du har lyst! Personlig syns jeg det er viktig at de 2 mennene ikke er redde for å være nær hverandre, da det for meg iallefall ville lagt en demper på opplevelsen 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2023 #7 Del Skrevet 30. juli 2023 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Tenker du på styr etterpå eller var det unaturlig? Anonymkode: f12e3...744 Styr mens det stod på. Jeg fikk ikke noe ut av det da kukkene tok oppmerksomheten. Feks. å suge en samtidig som en annen er nede og holder på, er altfor distraherende til at jeg klarte å nyte noe som helst. Anonymkode: 59080...6cf 10 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2023 #8 Del Skrevet 30. juli 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Styr mens det stod på. Jeg fikk ikke noe ut av det da kukkene tok oppmerksomheten. Feks. å suge en samtidig som en annen er nede og holder på, er altfor distraherende til at jeg klarte å nyte noe som helst. Anonymkode: 59080...6cf Det der er ikke for meg heller. Her er det mer at han vil se på meg med en annen. Den tanken liker jeg. Blir ikke noe du beskriver for min del. Anonymkode: f12e3...744 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2023 #9 Del Skrevet 30. juli 2023 Hadde vært noe å se henne med en som har normal/liten penis. For så å fylle henne opp slik hun er vant til i vårt forhold, mens den andre må se på. En realitetssjekk for dem begge. The 🐃 Anonymkode: 43f92...d9a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frkego Skrevet 30. juli 2023 #10 Del Skrevet 30. juli 2023 Vi begge fantaserer veldig om det og vi snakker høyt om fantasien når vi har sex og bruker dildo(er) i tillegg til penis. Om vi noen gang kommer til å prøve det ut i virkeligheten vet vi ikke, men fantasien er digg for oss begge. K31 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2023 #11 Del Skrevet 30. juli 2023 AnonymBruker skrev (30 minutter siden): Hadde vært noe å se henne med en som har normal/liten penis. For så å fylle henne opp slik hun er vant til i vårt forhold, mens den andre må se på. En realitetssjekk for dem begge. The 🐃 Anonymkode: 43f92...d9a 🤣 Må være enkel i topplokket om du tror str er det som teller. Anonymkode: 7bf07...d20 13 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2023 #12 Del Skrevet 30. juli 2023 5 minutter siden, AnonymBruker said: 🤣 Må være enkel i topplokket om du tror str er det som teller. Anonymkode: 7bf07...d20 Nja, nå viser jo statistikk og blindtester noe helt annet. At størrelse faktisk har noe å si, og at kvinner underrapporterer det for å ikke virke promiskuøs og mer dydig. Anonymkode: 27c7b...bfa 2 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2023 #13 Del Skrevet 30. juli 2023 Frkego skrev (25 minutter siden): Vi begge fantaserer veldig om det og vi snakker høyt om fantasien når vi har sex og bruker dildo(er) i tillegg til penis. Om vi noen gang kommer til å prøve det ut i virkeligheten vet vi ikke, men fantasien er digg for oss begge. K3 😊👏🏽 Anonymkode: f12e3...744 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2023 #14 Del Skrevet 30. juli 2023 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Nja, nå viser jo statistikk og blindtester noe helt annet. At størrelse faktisk har noe å si, og at kvinner underrapporterer det for å ikke virke promiskuøs og mer dydig. Anonymkode: 27c7b...bfa Link? Anonymkode: 7bf07...d20 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Topper og daler Skrevet 30. juli 2023 #15 Del Skrevet 30. juli 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Fantasi for mange? Altså i trygge rammer i et trygt forhold. Invitere en mann inn,bare for opplevelsen. Begge parter i forholdet må selvfølgelig tenne på tanken. Noen som har gjort dette?☺ Vurderer det ,men ikke enda. Lever jo bare en gang😅 Anonymkode: f12e3...744 Har prøvd det mange ganger med kona. Veldig spennende. Hvis mannen din ikke er av den sjalu typen, så må du prøve det, Det er mennene som skal gjøre mesteparten av jobben, det er derfor ikke styr for kvinnen. Slik en over her skriver, Du skal kjæles med. Du er dronningen i en slik setting. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2023 #16 Del Skrevet 30. juli 2023 Topper og daler skrev (1 minutt siden): Har prøvd det mange ganger med kona. Veldig spennende. Hvis mannen din ikke er av den sjalu typen, så må du prøve det, Det er mennene som skal gjøre mesteparten av jobben, det er derfor ikke styr for kvinnen. Slik en over her skriver, Du skal kjæles med. Du er dronningen i en slik setting. Det er som du beskriver hos oss. Han har erfaring med det fra før og. Jeg er dronningen ja😅 Anonymkode: f12e3...744 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Topper og daler Skrevet 30. juli 2023 #17 Del Skrevet 30. juli 2023 AnonymBruker skrev (21 minutter siden): Det er som du beskriver hos oss. Han har erfaring med det fra før og. Jeg er dronningen ja😅 Anonymkode: f12e3...744 Du skal finne deg en behagelig liggestilling og ligge å nyte. Så må mennene kjæle med deg på alle tenkelige måter. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2023 #18 Del Skrevet 30. juli 2023 Har du vert sammen med/gift/samboer med mannen din lenge? Dere må være 100% trygge på hverandre. Sette grenser sammen FØR møtet. Viss begge har veldig lyst, hadde jeg prøvd det. Jeg har erfaring som kvinne, en fantastisk opplevelse. Hadde prøvd det igjen, men er singel nå, så da er det ikke et fellesprosjekt. Det var det som var poenget🤗 Anonymkode: 6d6af...e35 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
svartkatt Skrevet 30. juli 2023 #19 Del Skrevet 30. juli 2023 Det er på lista. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2023 #20 Del Skrevet 30. juli 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Har du vert sammen med/gift/samboer med mannen din lenge? Dere må være 100% trygge på hverandre. Sette grenser sammen FØR møtet. Viss begge har veldig lyst, hadde jeg prøvd det. Jeg har erfaring som kvinne, en fantastisk opplevelse. Hadde prøvd det igjen, men er singel nå, så da er det ikke et fellesprosjekt. Det var det som var poenget🤗 Anonymkode: 6d6af...e35 Nei kun 8mnd. Vi har bare snakket om det. Han vil ikke før jeg er 100% trygg og ønsker ha mer tid med oss i forholdet først. Jeg er enig. Så blir ikke enda. Felles prosjekt og trygghet tenker vi også😀 Anonymkode: f12e3...744 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå