AnonymBruker Skrevet 30. juli 2023 #41 Del Skrevet 30. juli 2023 AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Trist at det ikke skal være mulig å tenke bittelitt utenfor boksen uten å bli halshugget. Visste dere at elektrisitet ble latterliggjort da det ble oppfunnet? Hva skulle man bruke det til liksom? Det samme med internett. Alle forskere var enige om at begge deler var tull. Noen få valgte å gå mot strømmen, og hvem fikk rett? Anonymkode: eabf4...9f0 Lol. Du tror at de som var «bittelitt utenfor boksen» og var sånne type lekfolk som er vaksinemotstandere og 5G-angstfolk var personene som oppfant og startet med kommersiell drift av elektrisitet? 😬😬 Anonymkode: b0450...a68 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2023 #42 Del Skrevet 30. juli 2023 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Fått med deg denne overlegen som ytret sine meninger på facebook og ble tvangsinnlagt på psykiatrisk avdeling, da? «ANONYMT ANGIVERI MEDFØRTE TVANGSINNLEGGELSE. Det tok hele 9 dager og mye advokatarbeid før vedkommende igjen slapp fri fra en frihetsberøvelse han aldri skulle vært utsatt for. Advokat Barbro Paulsen vant i går fram i et enstemmig Kontrollutvalg! Hvem andre har dette skjedd med og hvem kan bli den neste når en anonym angiver er det eneste som trengs for å sperre folk inne? «Saka omkring tvangsinnleggelsen av Trond Harald Haaland i Stavanger er ei sak av stor internasjonal betydning. For første gang er det bevist at psykiatrisk tvangsinnleggelse er blitt brukt for å kneble en brysom kritiker i Norge.» «Det gikk fram av forklaringa til overlegen som tvangsinnla Haaland at det var Haalands innlegg på Facebook som var den direkte årsaken til at hun besluttet å tvangsinnlegge ham.» Anonymkode: eabf4...9f0 Jeg hadde ikke hørt om dette, så jeg googlet navnet. Jeg fikk opp utelukkende steigan.no og andre sider og "nyhetskanaler" som linker til og siterer steigan.no. Ergo tar jeg dette med en stor klype salt frem til noen hiver bedre bevis på bordet. Anonymkode: b9eb9...32d 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2023 #43 Del Skrevet 30. juli 2023 Kipling skrev (3 minutter siden): Problemet er at mange av "skrullingene" har vist seg å ha hatt rett, spesielt om vaksinene. Det helsemyndigheter sier nå rundt om i verden er det konspirasjonsteoretikerene sa for 2 år siden mens helsemyndighetene fortsatt påsto at vaksinene var trygge og effektive. Så de har jo vist bedre enn fagmiljøene på flere områder. Jeg digger "skrullinger".Kjenner fler som angrer bittert på stikket.Deilig å kunne stå imot presset. Anonymkode: 32265...aaf 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2023 #44 Del Skrevet 30. juli 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Jeg hadde ikke hørt om dette, så jeg googlet navnet. Jeg fikk opp utelukkende steigan.no og andre sider og "nyhetskanaler" som linker til og siterer steigan.no. Ergo tar jeg dette med en stor klype salt frem til noen hiver bedre bevis på bordet. Anonymkode: b9eb9...32d Det har jo skjedd. Men igjen knebles han/«slike folk» av de vanlige mediene. Anonymkode: eabf4...9f0 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2023 #45 Del Skrevet 30. juli 2023 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Og fra de store internasjonale vaksineprodusentene. De har ingen intensjoner om å tjene penger. Neeeida. Anonymkode: eabf4...9f0 Så du stoler kun på de som jobber helt gratis? Hvem gjør i såfall det? Anonymkode: b9eb9...32d 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2023 #46 Del Skrevet 30. juli 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Så du stoler kun på de som jobber helt gratis? Hvem gjør i såfall det? Anonymkode: b9eb9...32d Stråmannsargumentasjon. Anonymkode: eabf4...9f0 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2023 #47 Del Skrevet 30. juli 2023 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Er det narsissisme som får enkelte til å tro de vet bedre enn fagmiljøene tro? Nei, tviler på det er narsisissme. Psykisk sykdom er nok mer treffende. Anonymkode: 214a9...b18 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2023 #48 Del Skrevet 30. juli 2023 AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Og fra de store internasjonale vaksineprodusentene. De har ingen intensjoner om å tjene penger. Neeeida. Anonymkode: eabf4...9f0 Regner med du ikke bruker medisiner heller, noensinne? Disse er jo også produsert av de store, internasjonale medikamentfirmaene. Anonymkode: cd29a...398 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2023 #49 Del Skrevet 30. juli 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Nei, tviler på det er narsisissme. Psykisk sykdom er nok mer treffende. Anonymkode: 214a9...b18 Ja, det bærer ofte preg av paranoide vrangforestillinger. Anonymkode: cd29a...398 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2023 #50 Del Skrevet 30. juli 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Ikke lag dette til en tråd om vaksiner, det var ikke hensikten min med hovedinnlegget. 😊 Anonymkode: 9945a...4a4 Hvorfor blander du inn vaksinemotstander da når det ikke har noe med saken å gjøre? Anonymkode: 32265...aaf 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2023 #51 Del Skrevet 30. juli 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Hvorfor blander du inn vaksinemotstander da når det ikke har noe med saken å gjøre? Anonymkode: 32265...aaf For å latterliggjøre vedkommende ser du vel. Anonymkode: 32265...aaf 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kipling Skrevet 30. juli 2023 #52 Del Skrevet 30. juli 2023 10 minutter siden, AnonymBruker said: Jeg digger "skrullinger".Kjenner fler som angrer bittert på stikket.Deilig å kunne stå imot presset. Anonymkode: 32265...aaf Ja samme her, utrolig glad for at jeg ikke tok vaksinen selv. Var litt på vippen, og syns "konspirasjonsteoriene" hørtes skrullete ut, men tenkte meg om og kom frem til at det måtte være bullshit at de kunne påstå å vite at det var trygt å ta noe som var oppfunnet 6 mnder tidligere, og etter det så har bare den ene konspirasjoneteorien etter den andre blitt bekreftet. 1 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2023 #53 Del Skrevet 30. juli 2023 Kipling skrev (1 minutt siden): Ja samme her, utrolig glad for at jeg ikke tok vaksinen selv. Var litt på vippen, og syns "konspirasjonsteoriene" hørtes skrullete ut, men tenkte meg om og kom frem til at det måtte være bullshit at de kunne påstå å vite at det var trygt å ta noe som var oppfunnet 6 mnder tidligere, og etter det så har bare den ene konspirasjoneteorien etter den andre blitt bekreftet. Hvor mange i verden tok den vaksina tror du? Eneste som er blitt bekreftet er at vaksina var trygg. Over halve Europa tok den. Konspirasjonsteorier et bare flaue. Anonymkode: 7c754...52a 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kipling Skrevet 30. juli 2023 #54 Del Skrevet 30. juli 2023 1 minutt siden, AnonymBruker said: Hvor mange i verden tok den vaksina tror du? Eneste som er blitt bekreftet er at vaksina var trygg. Over halve Europa tok den. Konspirasjonsteorier et bare flaue. Anonymkode: 7c754...52a Den var ikke det, det er derfor nasjoner verden over stanser vaksinasjonene sine. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2023 #55 Del Skrevet 30. juli 2023 Det er veldig mye fagfellevurdert forskning som tilsier at strålingen vi omgir oss med er farligere enn vi har trodd. Det blir for dumt å avblåse det som konspirasjonsteorier når forskning viser at insekter sliter, rotter blir sterile og dyr får forandringer tilsvarende alzheimers. Får disse forskerne rett i at det er farligere enn antatt risikerer vi store problemer kommende generasjoner. Ingen har vært oppvokst med så mye stråling som de som vokser opp i dag. At det er fugleinfluensa som tar livet av fuglen er jeg ikke i tvil om, men vi kan vel ikke vite med sikkerhet at man ikke har negativ påvirkning på opprinnelig helsestatus grunnet stråling i tillegg. Forskning har jo vist hissigere e.coli og svekket immunforsvar. Anonymkode: b34be...c6f 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2023 #56 Del Skrevet 30. juli 2023 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Det har jo skjedd. Men igjen knebles han/«slike folk» av de vanlige mediene. Anonymkode: eabf4...9f0 Det vil si absolutt alle utenom steigan.no? Du tenker ikke på muligheten for at en sak som frontes av én person og spres av noen ytterst få andre kan være en ganske tynn sak? Har du prøvd å undersøke saken nærmere og se om du finner noe annet enn det steigan skriver (som siteres av andre fra steigan.no)? Jeg er temmelig sikker på at jeg kunne ha opprettet en blogg eller egen nyhetsside og skrevet nesten hva som helst, og klart å få en liten gruppe til å både følge meg, tro på meg og sitere det jeg skriver som sannheten. Antakelig ville bloggen/nyhetssiden min blitt linket til i en eller annen tråd her inne på KG. Fordi noen er så alternativ at de er villig til å tro på hva som helst, så lenge det strider imot vanlige medier og vitenskapen, og de føler seg som en av de spesielle som har oppdaget den egentlige sannheten. Det er viktig å være kritisk, men det nytter lite å rope om hvor dumme folk er som stoler blindt på vanlige medier og forskere, mens man selv stoler blindt på én eller noen få mennesker på nett. Ikke stol på noen, men hør på alle og gjør deg opp din egen mening basert på det. Det er ikke sikkert du har rett eller mest rett, men du har i hvertfall tatt et informert valg. Anonymkode: b9eb9...32d 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2023 #57 Del Skrevet 30. juli 2023 Kipling skrev (1 minutt siden): Den var ikke det, det er derfor nasjoner verden over stanser vaksinasjonene sine. De tok den ferdig. Akkurat som oss. Anonymkode: 7c754...52a 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2023 #58 Del Skrevet 30. juli 2023 AnonymBruker skrev (16 minutter siden): Stråmannsargumentasjon. Anonymkode: eabf4...9f0 Egentlig ikke, men for å presisere: Hvem skal man tro på, om man ikke skal stole på de som tjener penger på det de sier og gjør? Og hvor mange står igjen hvis man luker bort alle de som har økonomiske motiver bak det de holder på med? Anonymkode: b9eb9...32d 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
norw Skrevet 30. juli 2023 #59 Del Skrevet 30. juli 2023 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Trist at det ikke er lov å lytte til andre enn NRK, vg og Dagbladet! Dessverre viser det seg langsomt at spesielt dette med vaksinen har vært en enorm fiasko på alle måter. Ikke dermed sagt at alle konspirasjonsteorier er sanne, men akkurat vaksinen har de nok hatt rett i. Anonymkode: cbd03...8a0 Covid-vaksinene har i hvert fall ikke vært noen fiasko. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2023 #60 Del Skrevet 30. juli 2023 AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Hvorfor blander du inn vaksinemotstander da når det ikke har noe med saken å gjøre? Anonymkode: 32265...aaf AnonymBruker skrev (12 minutter siden): For å latterliggjøre vedkommende ser du vel. Anonymkode: 32265...aaf Hvorfor svarer du deg selv? AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Det er veldig mye fagfellevurdert forskning som tilsier at strålingen vi omgir oss med er farligere enn vi har trodd. Det blir for dumt å avblåse det som konspirasjonsteorier når forskning viser at insekter sliter, rotter blir sterile og dyr får forandringer tilsvarende alzheimers. Får disse forskerne rett i at det er farligere enn antatt risikerer vi store problemer kommende generasjoner. Ingen har vært oppvokst med så mye stråling som de som vokser opp i dag. At det er fugleinfluensa som tar livet av fuglen er jeg ikke i tvil om, men vi kan vel ikke vite med sikkerhet at man ikke har negativ påvirkning på opprinnelig helsestatus grunnet stråling i tillegg. Forskning har jo vist hissigere e.coli og svekket immunforsvar. Anonymkode: b34be...c6f Mye av forskningen går også på at insektene sliter fordi strålingen påvirker "navigasjonssystemet" deres, og ikke fordi de blir syke, sterile eller dør av det. Fremdeles et problem selvsagt, spesielt for pollinerende insekter, så jeg håper det forskes mer på stråling og hvilken innvirkning det har på dyr og mennesker. Anonymkode: b9eb9...32d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå