AnonymBruker Skrevet 30. juli 2023 #1 Del Skrevet 30. juli 2023 Har ei sær kjerring på Facebook som er sykelig opptatt av stråling fra mobiler m m og som stadig poster innlegg om dette. Siste innlegg er om fugledøden vi opplever i Norge for tiden. Dette skyldes, i følge konspirasjonsteoretikeren som har skrevet artikkelen IKKE fugleinfluensa, men stråling fra 4G og 5G. 🤣 Selv om altså fugleinfluensa er påvist. https://einarflydal.com/2022/08/03/fugleinfluensa-eller-4g-og-5g-eller-begge-deler-i-kombinasjon/?fbclid=IwAR0LSeXW5lKRKbnYcxTFA7YaKSqHuOffqhWee6V2hvXyn5isPfFtT-ZMtP4 (Dette kvinnemennesket møter for øvrig opp på foreldremøter i klær og lue foret med aluminiumsfolie og krever at alle tilstede setter mobilen i flymodus for ellers blir hun syk. Få gidder selvfølgelig det og hun er jo selvfølgelig like pigg etter møtet. 😂 Damen er selvfølgelig også vaksinemotstander. Er helt utrolig hvordan folk klarer å tro på en virkelighet de kun deler med et mindretall og fullstendig ignorere all vitenskapelig bevis for at de tar feil. I steden underbygger de synet sitt med "forskning" gjort av andre konspirasjonsteoretikere, "fagfolk" som overhodet ikke er anerkjent av andre enn sine likesinnede. Er det narsissisme som får enkelte til å tro de vet bedre enn fagmiljøene tro? Anonymkode: 9945a...4a4 6 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2023 #2 Del Skrevet 30. juli 2023 Jeg visste det var 5G som ble anklaget etter bare å ha lest overskriften. Anonymkode: 417b2...83f 8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2023 #3 Del Skrevet 30. juli 2023 Trist at det ikke er lov å lytte til andre enn NRK, vg og Dagbladet! Dessverre viser det seg langsomt at spesielt dette med vaksinen har vært en enorm fiasko på alle måter. Ikke dermed sagt at alle konspirasjonsteorier er sanne, men akkurat vaksinen har de nok hatt rett i. Anonymkode: cbd03...8a0 7 2 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2023 #4 Del Skrevet 30. juli 2023 Du får fortelle henne at den kosmiske strålingen sikkert er verre. Anonymkode: ae032...50c 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2023 #5 Del Skrevet 30. juli 2023 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Trist at det ikke er lov å lytte til andre enn NRK, vg og Dagbladet! Dessverre viser det seg langsomt at spesielt dette med vaksinen har vært en enorm fiasko på alle måter. Ikke dermed sagt at alle konspirasjonsteorier er sanne, men akkurat vaksinen har de nok hatt rett i. Anonymkode: cbd03...8a0 Rett i hva? Microchip i vaksinedosen? 🤭 Vaksinen er for å tynne ut befolkningen? 😅 Nei, konspigalninger lider av et lass av mentale lidelser. Og det er trist at samfunnet vårt ikke har kapasitet til å fange dem opp, langt derfra å gi dem behandlingen de trenger. Anonymkode: 3a3d0...389 7 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2023 #6 Del Skrevet 30. juli 2023 Dette var jo pent av deg å legge ut. Får håpe for din del at hun ikke er på kvinneguiden. Anonymkode: 0bf9c...f71 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2023 #7 Del Skrevet 30. juli 2023 Ikke lag dette til en tråd om vaksiner, det var ikke hensikten min med hovedinnlegget. 😊 Anonymkode: 9945a...4a4 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2023 #8 Del Skrevet 30. juli 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Dette var jo pent av deg å legge ut. Får håpe for din del at hun ikke er på kvinneguiden. Anonymkode: 0bf9c...f71 Hun flagger sitt syn offentlig, både på Facebook og med leserinnlegg i aviser, under fullt navn. Anonymkode: 9945a...4a4 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2023 #9 Del Skrevet 30. juli 2023 Da må vel Arnfinn Baksletten gå tilbake til 3G. Anonymkode: dbc9a...9a3 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2023 #10 Del Skrevet 30. juli 2023 Jeg hørte noe lignende, men det var en radar el i Vadsø som var startet som var grunnen. I så fall vil det jo ikke spre seg. Jeg er ikke 100% sikker på at mye stråling ikke er helseskadelig for noen, bare så det er sagt. Anonymkode: 936ab...8a5 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2023 #11 Del Skrevet 30. juli 2023 8 minutter siden, AnonymBruker said: Trist at det ikke er lov å lytte til andre enn NRK, vg og Dagbladet! Dessverre viser det seg langsomt at spesielt dette med vaksinen har vært en enorm fiasko på alle måter. Ikke dermed sagt at alle konspirasjonsteorier er sanne, men akkurat vaksinen har de nok hatt rett i. Anonymkode: cbd03...8a0 Altså, rett hvordan? Det er bare å sammenligne tall med land som stortsett vaksinerte seg (Norge) og land som ikke gjorde det, og se på overskuddsdød i Covid-årene. Tallene er helt horrible for landene som ikke vaksinerte seg, og nei, det er ikke bare veldig gamle folk. Jeg er ifra en slik land og der er det hver eneste person har slekt som døde i følge av Covid - enten faktisk av Covid, eller av andre sykdommer fordi medisinsk personell var overarbeidet og syke og utslitte og ikke nok kapasiteter til alle pasienter - altså akkurat som det ble sagt var grunnen til at vi skulle vaksinere oss. Anonymkode: c4637...d0a 9 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2023 #12 Del Skrevet 30. juli 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Altså, rett hvordan? Det er bare å sammenligne tall med land som stortsett vaksinerte seg (Norge) og land som ikke gjorde det, og se på overskuddsdød i Covid-årene. Tallene er helt horrible for landene som ikke vaksinerte seg, og nei, det er ikke bare veldig gamle folk. Jeg er ifra en slik land og der er det hver eneste person har slekt som døde i følge av Covid - enten faktisk av Covid, eller av andre sykdommer fordi medisinsk personell var overarbeidet og syke og utslitte og ikke nok kapasiteter til alle pasienter - altså akkurat som det ble sagt var grunnen til at vi skulle vaksinere oss. Anonymkode: c4637...d0a Drit i å lage en vaksinedebatt her, lag en egen tråd hvis du vil diskutere det! Anonymkode: 9945a...4a4 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2023 #13 Del Skrevet 30. juli 2023 AnonymBruker skrev (17 minutter siden): Trist at det ikke er lov å lytte til andre enn NRK, vg og Dagbladet! Dessverre viser det seg langsomt at spesielt dette med vaksinen har vært en enorm fiasko på alle måter. Ikke dermed sagt at alle konspirasjonsteorier er sanne, men akkurat vaksinen har de nok hatt rett i. Anonymkode: cbd03...8a0 Nei. Anonymkode: 7c754...52a 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2023 #14 Del Skrevet 30. juli 2023 AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Dessverre viser det seg langsomt at spesielt dette med vaksinen har vært en enorm fiasko på alle måter. Ikke dermed sagt at alle konspirasjonsteorier er sanne, men akkurat vaksinen har de nok hatt rett i. Anonymkode: cbd03...8a0 Jeg skal ikke lage en vaksinedebatt. Men det virker som noen her tror det bare finnes ei vaksine i verden. Vaksine er mer enn vaksinene som ble utviklet mot korona. Og er man motstander så antar jeg at alle vaksiner utgår. Anonymkode: 5d016...8b1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2023 #15 Del Skrevet 30. juli 2023 2 minutter siden, AnonymBruker said: Jeg skal ikke lage en vaksinedebatt. Men det virker som noen her tror det bare finnes ei vaksine i verden. Vaksine er mer enn vaksinene som ble utviklet mot korona. Og er man motstander så antar jeg at alle vaksiner utgår. Anonymkode: 5d016...8b1 Sukk. Anonymkode: dbc9a...9a3 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cleangal Skrevet 30. juli 2023 #16 Del Skrevet 30. juli 2023 AnonymBruker skrev (25 minutter siden): Jeg visste det var 5G som ble anklaget etter bare å ha lest overskriften. Anonymkode: 417b2...83f Tenkte det samme: 5G eller vindmøller… 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2023 #17 Del Skrevet 30. juli 2023 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Sukk. Anonymkode: dbc9a...9a3 🤦🏼♀️ Anonymkode: 5d016...8b1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2023 #18 Del Skrevet 30. juli 2023 Spenstig teori, men synd for teoretikerne at den hardest rammede plassen (Vadsø) ikke har 5G-dekning enda. Mulig fuglene bare dør som en protest til at det er planlagt 5G dit? Telia-kartet viser at det kun er et begrenset område som har god 4G dekning, områdene rundt har den dårligste 4G dekningen. Telenor sitt kart var ikke like lett å lese av kvaliteten, men minnes etter å ha kjørt til Vadsø at det var varierende forhold på vei inn mot byen. Anonymkode: 38626...783 7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2023 #19 Del Skrevet 30. juli 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Spenstig teori, men synd for teoretikerne at den hardest rammede plassen (Vadsø) ikke har 5G-dekning enda. Mulig fuglene bare dør som en protest til at det er planlagt 5G dit? Telia-kartet viser at det kun er et begrenset område som har god 4G dekning, områdene rundt har den dårligste 4G dekningen. Telenor sitt kart var ikke like lett å lese av kvaliteten, men minnes etter å ha kjørt til Vadsø at det var varierende forhold på vei inn mot byen. Anonymkode: 38626...783 De rømmer opp dit fordi de har hørt at det er trygt der og så dør de av påkjenningen / jeg kødder så klart Anonymkode: ae032...50c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2023 #20 Del Skrevet 30. juli 2023 Vi har mast omtrent utenfor husdøra, vi har også 6000 jævla måser som vekker oss hver eneste natt, haugevis av skjærer og enorme flokker kråker i tilegg til alle andre fuglene, hakkespett, gullfink, trost, duer, ugler og fandens oldemor. Masse flaggermus også og det er bare det jeg kommer på mens jeg sitter her sur og trøtt etter måsehyl halve natta. Jeg bor i groruddalen så stråling er det nok ikke veldig lite av, det merkes IKKE på fuglefaen . Anonymkode: d82b5...fba 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå