AnonymBruker Skrevet 30. juli 2023 #1 Skrevet 30. juli 2023 Har merket at når jeg bruker vibrator så blør jeg og reagerer med irritasjon. Vært hos lege og gynekolog, som ikke fant noe galt. Men blør, svir og klør etter flere bruk, noen andre som reagerer sånn? Er vibrator bruk ikke helt sunt? Anonymkode: 8a5f2...99b
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2023 #2 Skrevet 30. juli 2023 Allergi mot det vibratoren er laget av? Anonymkode: 149ee...c53
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2023 #3 Skrevet 30. juli 2023 1 minutt siden, AnonymBruker said: Allergi mot det vibratoren er laget av? Anonymkode: 149ee...c53 Tenkte på det.. må vel sjekke, men kjedelig det er en dyr og bra vibrator av god kvalitet. Anonymkode: 8a5f2...99b
feliek54 Skrevet 30. juli 2023 #4 Skrevet 30. juli 2023 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Har merket at når jeg bruker vibrator så blør jeg og reagerer med irritasjon. Vært hos lege og gynekolog, som ikke fant noe galt. Men blør, svir og klør etter flere bruk, noen andre som reagerer sånn? Er vibrator bruk ikke helt sunt? Anonymkode: 8a5f2...99b Kan det være at vibratoren er lit skadet med en rift eller noe. då sjekke den. Eller at det er for tørt så prøv glidemiddel
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå