Gå til innhold

Hvor i Norge ville du ha reist til?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hvis du ikke tenker på økonomi, hvor i Norge ville du ha reist til og hvorfor? 

Anonymkode: d60b7...0d6

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg reiser etter været, så uansett bare det ikke er regn og kaldt. Unntatt Finnmark, har ikke noe ønske om å reise dit. Hvis jeg ikke skulle tenke vær kunne jeg ha tenkt å reist til meg flere steder på Vestlandet, eneste delen av Norge jeg ikke har vært i. (Unntatt Finnmark)

Anonymkode: 0c9a1...3ef

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Nord-Norge. Lofoten, Vesterålen, Dronningruta, Ishavskatedralen..  mange steder som frister. Har ikke vært lenger nord enn Verdal. Kunne godt tenke meg å oppleve Svalbard også. 

Anonymkode: fb890...701

AnonymBruker
Skrevet

Alnabru.

Anonymkode: 87664...090

Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Alnabru.

Anonymkode: 87664...090

:hoho:

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Nord-Norge å oppleve midtnattssola. Kunne tenkt meg å dratt dit litt sent på høsten og ligget i telt ved et vann. Fyrt opp bål og jugi litt.

Anonymkode: 22839...50c

AnonymBruker
Skrevet

Svalbard eller biltur fra Stavanger/Jæren til Oslo via Kristiansand.

Anonymkode: 48fff...4a4

AnonymBruker
Skrevet

Jeg syns Vestlandet, og kanskje spesielt den nordlige delen er fint. Deler av Trøndelagskysten og

Anonymkode: 2f5ad...1be

AnonymBruker
Skrevet

Har opplevd mye av Norge, men en skikkelig biltur fra Tromsø og følge kysten nedover mot Kristiansand hadde vært gull. Brukt god tid langs Helgelandskysten iallefall.

Anonymkode: c7f22...ab7

AnonymBruker
Skrevet

Ville ikke ha reist noe sted i Norge. Vil utenlands.

Anonymkode: 7b8bd...5c6

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Nord-Norge har jeg aldri opplevd, så dit vil jeg gjerne dra. Eller Svalbard

Anonymkode: ea6cf...862

AnonymBruker
Skrevet

Eneste sted jeg ikke har vært foruten Tromsø er nord i landet. Men frister ikke mye. 

Anonymkode: 2a804...b83

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Et sted hvor norsk kultur, natur og verdier fremdeles eksisterer i fred og uten forstyrrelser fra sentralisering, globalisering, kapitalisme og multikultur. Et ekte paradis altså. Da må man nok til en eller annen bortgjemt grend blant fjeller og daler.

Anonymkode: da490...6d9

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Kunne jeg valgt Jan Mayen eller Dronning Mauds land? Ellers ville jeg valgt Svalbard. Vært der før, men ble en kort tur pga håpløse hotellpriser. Så om økonomi ikke var et tema hadde jeg tatt et lengre opphold. 

Anonymkode: 4ec5e...542

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Helgelandskysten. Har godt kunne tenkt meg å opplevd Lofoten også, men blir for mye turisme for min del. Laksefiske og rypejakt i Finnmark hadde også vært morsomt å gjøre en gang i løpet av livet.

Anonymkode: 70c44...3b6

Skrevet

De fleste steder i Norge har en viss sjarm så lenge det er fint vær.

Har vært innom alle landets fylker flere ganger, men har fortsatt til gode å få kjørt Kystriksveien fra Steinkjer til Bodø. 

Det hadde også vært gull å få oppleve Svalbard på sommeren. 

• Liker 1
Skrevet

NordNorge kanskje. Har ikke vært lengre nord enn Værnes 🙈 Meen altfor langt å kjøre... 

AnonymBruker
Skrevet

Jeg ville dratt til Grønland/Oslo Øst. Det blir som en billig safari.

Anonymkode: da490...6d9

• Liker 2
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Sogn og fjordane og nord

Anonymkode: ea344...29c

• Liker 1
Skrevet

Jeg kunne tenkt å bruke mer tid i Sogn og Fjordane, med mest tid i Fjordane. Har kjørt gjennom, på tur til sørvestlandet og så at jeg helt tydelig burde brukt noen dager der. 

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...