Gjest Anonymous Skrevet 3. november 2002 #1 Skrevet 3. november 2002 Heisann! Sitter og skriver takkekort for tiden,og har kommet frem til de som skal skrives på engelsk. Finnes det noen standardoppsett på hvordan de skal skrives, eller hva bør man skrive? Takker og bukker for alle tips jeg kan få!
Karoline Skrevet 3. november 2002 #2 Skrevet 3. november 2002 Hva med å se på en engelsk eller amerikansk brudeside, og se om de har noen eksempler.
pumpkin Skrevet 3. november 2002 #3 Skrevet 3. november 2002 Hvis du vil gjøre det enkelt kan du jo bare skrive; "Thank you very much for the xxxxx you gave us for our wedding", og kanskje takke for at de reiste så langt for å komme i deres bryllup. Det gjorde vi. Lykke til!! Pumpkin
Gjest Anonymous Skrevet 4. november 2002 #4 Skrevet 4. november 2002 Visst det er til amerikanere er det ofte vanlig at man skrive litt mere enn tusen takk for gaven. Hilsen ........ Skriv tusen takk for det du fikk, deretter gjerne en setning om hvorfor du synes det var fint og hva dere vil bruke det til og til slutt, som forrige skribent sa takk dem for at de kom i bryllupet (visst de gjorde det). Visst de ikke var der skrive gjerne at de er velkommen paa besok eller at dere ser frem til aa mote dem igjen eller noe saant.
VesleBråka Skrevet 12. november 2002 #5 Skrevet 12. november 2002 Kjæresten min fikk et takkekort fra noen i USA, og der hadde de skrevet "Tusen takk for den fantastiske presangen, som har fått en helt spesiell plass i huset (der og der), og som alltid får oss til å tenke på deg ". Jeg syntes det var litt overkill, ettersom han kjøpte noe fra ønskelisten deres.. Det var uten bilde, såklart. De bruker ikke det noe særlig, hvis de sender ut i det hele tatt.. Amerikanere er litt mer blomstrende og smører tjukt på, husk det. Jeg synes det er bedre å være oppriktig og høflig. "Thank you very much for the lovely present you gave us for our wedding" eventuelt skrive hva dere faktisk fikk heller enn "present". Love, Mr. and Mrs. X
Gjest Anonymous Skrevet 14. november 2002 #6 Skrevet 14. november 2002 Hei fra en irsk jenta! Det jeg har sett er: Thank you very much for your kind gift. Both the gift and the thought are very much appreciated. Håper at det hjelper...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå