AnonymBruker Skrevet 29. juli 2023 #1 Del Skrevet 29. juli 2023 Jeg bare lurer, er det noen av hobbyfolkene her som har handlet hos Panduro og fått forespørsel om å anmelde varen? I dag kjøpte jeg noe jeg ønsket å anmelde etter testing, men da oppdaget jeg at man ikke kunne det uten å ha fått en forespørsel. Jeg har handlet ganske mye der, både på nett og i butikk, og aldri fått noen forespørsler (er registrert i kundeklubben). Det får meg til å lure på hvor anmeldelsene deres egentlig kommer fra. 🤔 Det er nok av negative til at de ikke virker fiktive, så noen må jo få forespørsel..? Anonymkode: 45e93...8b8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryd30 Skrevet 29. juli 2023 #2 Del Skrevet 29. juli 2023 Jeg handlet mye der før og har anmeldt produkter, så ja De sender ut epost. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. august 2023 #3 Del Skrevet 1. august 2023 Det er tydeligvis vanlig at butikker ikke sender forespørsler til alle. Jeg opplever det samme på en annen butikk jeg har brukt MYE. I starten fikk jeg forespørsler, men nå får jeg aldri lov å gi reviews lenger. Kunne skjønt det om jeg ga negative tilbakemeldinger, at de brukte det som et sleipt triks for å luke ut de som var misfornøyde og skrev negative ting, men jeg har skrevet mye positive tilbakemeldinger.. Anonymkode: 44c3f...4a7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå