Gå til innhold

Min dag.


Stemor

Anbefalte innlegg

Ja da får jeg vel starte på min dagbok.

Blir vel mest om kjrlighetslivet og barna denn kann jeg tenke meg.

Er så heldig å vere gift med verdens deiligste mann jeg elsker hann over alt på jorda. Den 28 februar har vi vert gift i 3 vidunderlige å. Jeg elsker hann mer og mer for hver dag. Den kvelden jeg møtte hann sa det bare pang og jeg fikk følelsen av att jeg fikk vinger på Ryggen. ;)

Har senere fått høre att hann følte det likens.

Hann er bare helt unik så snill,god,pen og sexy.

HAr aldri trodd att jeg skulle bli så forelska og att det skulle vare så lenge, Håper det varer i mange mange år til.

Jeg har også 3 vidunderlige jenter som hann forguder og de forguder hann tilbake.

Den store drømmen er å få felles barn.

Endret av Stemor
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

I går var verste dagen i mitt liv. dDet var dagen alt skulle skje. Det startet med att husverten sto i gangen å lurte på hvorfor vi ikke hadde strøm, ga til svar att det viste ikke jeg, ringte så til everket som kom for å ta en titt, i milomtid opptaga vi at vannet var froset vi var i tileg verfast for det hadde blåst mye om natta. Everket opptaga att en kabel hadde løstna litt så vi fikk rast i gjenn strømmen cca en time senere hadde vi også vann + at biln var fri. Ca kl 20 kuttet jeg meg i en finger så da bars det på legevakta. Etter att vi kom heim skulle godgutten min (Ektemann) lage mat til oss å da tok det jaggumeg fyr inni komfyrn. :grine:

Dagen ennt godt med god mat og fyr i peisn. Komer sent eller aldri til å glemme denne dagen.

Sovnet ikke før på morgenkvisten. :sjenert:

Våknet til stille og rolig dag, uten vind som hyler runt veggene.

Vil oså si att jeg er gift med verdens deiligste mann,han er kjemetålmodig og forståelsefull. Han var med meg inn til legen så hann kunne holde meg i handa hvis legen måtte sy. For jeg er redd nålstikk. :grine:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Uffda, det var vel litt vel mye action for en dag, ja.

Ja det kan jeg skrive under på. Vart heldigvis en kjemperolg dag i dag da.

I dag har vi kosa oss med en god film på tv 2 og spist god mat.

Skal snart legge oss for vi må tidlig opp i morgen for godgutten skal på et møte kl 9.

Endret av Stemor
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...