Gå til innhold

Menn og troll på dating apper

Fremhevede innlegg

Skrevet (endret)
5 minutter siden, AnonymBruker said:

Har både bilde og profiltekst. Kanskje jeg ikke er særlig attraktiv da.

Anonymkode: 8eae5...135

Er du vip medlem da? (betalende). Jeg spør for jeg har hatt lite respons fra ikke betalende og når de da bare kan kontakte tilbake hvis en betalende kontakter dem og i 99% av tilfellene ikke svarer, så har jeg sluttet å kontakte dem. 
En annen ting: Hvis en kvinne på 45 setter opp at de søker menn 20-60, så dropper jeg dem totalt. De har ikke interesse i det hele tatt. Da er de enten ute etter en mannlig ff, sugardaddy eller så er det noe annet de tilbyr 🤷‍♀️

Endret av Hjelpsom
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, Hjelpsom said:

Er du vip medlem da? (betalende). Jeg spør for jeg har hatt lite respons fra ikke betalende og når de da bare kan kontakte tilbake hvis en betalende kontakter dem og i 99% av tilfellene ikke svarer, så har jeg sluttet å kontakte dem. 
En annen ting: Hvis en kvinne på 45 setter opp at de søker menn 20-60, så dropper jeg dem totalt. De har ikke interesse i det hele tatt. Da er de enten ute etter en mannlig ff, sugardaddy eller så er det noe annet de tilbyr 🤷‍♀️

Er ikke betalende på en app betalende på en annen i kort tid. Mindre respons der jeg betaler faktisk. Der jeg betaler er det mest utlendinger får mest likes fra menn fra Tyrkia, avsluttet nå medlemskapet. Ligner på match litt, har sjekket alle apper snart. Får mer respons på Happn, Sukker og Møteplassen, men mye rar respons. 

🤣 jeg søker stortsett +/- 6 år. Tror jeg hadde fått mye rar respons med 20-60. 

Men jeg vet jo ikke hva jeg søker etter heller, bli kjent med folk i første omgang og så se, men blir jo ikke kjent med noen heller slik. Det dumme med dating apper er at premissen er at man vil date. Jeg må først vite om er i det heletatt venner eller kompatible

Skrevet

Hmm, nå har jeg bare brukt Match og Møteplassen. Et par ganger i uka får jeg et rush av "Liker" fra Vietnam, Filipinene osv. Jeg bare ignorerer dem. Det var verre på Match i allefall.
Har ikke så mange råd annet en å flikke på profilen, ikke skrive det samme som alle andre. Er også viktig å legge ut bilder ved jevne mellomrom. Og glem elgamle bilder, bruk nye bilder fra i år om mulig, i allefall ikke bilder som er flere år gamle. 

Skrevet
50 minutter siden, AnonymBruker said:

Men jeg vet jo ikke hva jeg søker etter heller, bli kjent med folk i første omgang og så se, men blir jo ikke kjent med noen heller slik. Det dumme med dating apper er at premissen er at man vil date. Jeg må først vite om er i det heletatt venner eller kompatible

Man må rett og slett hoppe ut i det. Hvis du skriver at du ikke vet hva du ønsker eller vil, så vil det også skremme bort potensielle. Er vel for man ikke vil "kaste bort tid" på de som bare er der for å se, eller pleie ego. Du vet, førsteinntrykket er veldig viktig.
Nå det er sakt, så ønsker jeg også å skrive litt med potensielle dater først, for å se om det i det hele tatt er noe poeng å treffes på en date. Men jeg gir ikke inntrykk av dette i profilen.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
5 hours ago, AnonymBruker said:

Som mann har jeg ikke opplevd at kvinnen jeg matchet med sendte første melding en eneste gang. ever. 🤷‍♂️ 

Anonymkode: 979d1...21a

Jeg ville tatt utgangspunkt i at ingen er interessert i deg med mindre de tydelig viser det. Gi like til alle, eventuelt ha plus og lik tilbake de som liker deg. Det er først om du får en melding fra en dame at det er noe å bry seg om.

Anonymkode: 06449...51c

AnonymBruker
Skrevet
50 minutter siden, AnonymBruker said:

Jeg ville tatt utgangspunkt i at ingen er interessert i deg med mindre de tydelig viser det. Gi like til alle, eventuelt ha plus og lik tilbake de som liker deg. Det er først om du får en melding fra en dame at det er noe å bry seg om.

Er vel nettopp litt av problemet. Kanskje kvinnene også tenker slik. Da er det ingen som tar kontakt med noen. Når en kvinne har tatt kontakt og ikke får respons vil de føle seg avvist og slutte sende første melding. Så blir det bare likes basert på utseende på appene, ikke dating apper.

AnonymBruker
Skrevet
9 minutter siden, AnonymBruker said:

Er vel nettopp litt av problemet. Kanskje kvinnene også tenker slik. Da er det ingen som tar kontakt med noen. Når en kvinne har tatt kontakt og ikke får respons vil de føle seg avvist og slutte sende første melding. Så blir det bare likes basert på utseende på appene, ikke dating apper.

Menn sender første melding 5 ganger så ofte som kvinner gjør. Kvinner drukner i valgmuligheter. Sånn er det jo bare, og det betyr at kvinner velger og menn må bli valgt. Uansett hvordan man vrir og vender på det er det en kvinne som må velge en mann før noe kan skje.

Det beste er nok egentlig konseptet til Bumble, hvor kvinner initierer kontakt og menn ikke har lov å initiere kontakt. Menn slipper å ta kontakt med tusener på tusener av damer som ikke er interessert, og kvinner slipper uønsket oppmerksomhet. Egentlig rart at Bumble ikke er større, men tipper det er fordi kvinner føler seg vel når de får titusener av likes slik de gjør på Tinder. Selv om de ikke er interessert i noen av dem.

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Var på tinder før, men en stund siden. Sendte svært få meldinger på slutten, grunnen var at jeg tok meg i å alltid sende meldinger først. Jeg fikk jo svar, men merket jo når interessen dabbet av. På ingen måte bitter eller krenket av det, jeg forstår godt at det kan bli sånn når man får flere titalls meldinger om dagen, som enkelte kvinner gjør. 

Det første jeg merket etter å slutte å sende første melding, var at selv om det ble færre aktive samtaler fløt de bedre og jeg merket en helt annen interesse fra kvinnen. 

Bedre for henne å ha en mindre melding i innboksen og bedre for meg å ikke sende den teite "hei hei" for femte gang den uka. 

Mulig at flere enn meg har skjønt det samme og at menn har endret adferd der. Tror det er bra for alle. 

Anonymkode: a0d0f...588

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Kanskje jeg må starte alle samtaler selv med:  Pule? (som kvinne) bare som eksperiment 😅 Se hva skjer. 

• 2 år senere...
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 28.7.2023 den 7.25):

Først og fremst: Det er en fordel å vokse opp fra illusjonen om at hele verden er på Tinder; det er et sted for spesielle mennesker.

Mennene som er der, er grovt sett enten de som er ute etter masse sex og får det, de som er ute etter masse sex uten å få det, eller single menn som av gode grunner forblir single.

Kort sagt - ikke et sted der man finner normale menn.

Anonymkode: 82bc4...6dd

Dette🤣🤣😁😁😁😁

Anonymkode: b121a...b24

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...