AnonymBruker Skrevet 28. juli 2023 #41 Skrevet 28. juli 2023 14 hours ago, AnonymBruker said: Kort sagt - ikke et sted der man finner normale menn. Anonymkode: 82bc4...6dd Jeg har for så vidt ikke funnet ei eneste normal dame på Tinder enda heller ... Anonymkode: 872dc...db7
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2023 #42 Skrevet 28. juli 2023 30 minutter siden, AnonymBruker said: Jeg har for så vidt ikke funnet ei eneste normal dame på Tinder enda heller ... Anonymkode: 872dc...db7 Mulig ingen damer er normale? Hva er normal? Anonymkode: 8eae5...135
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2023 #43 Skrevet 28. juli 2023 9 hours ago, AnonymBruker said: Nøyaktig som mine erfaringer med kvinner på datingapper. Betyr det at kvinner flest på datingapper er troll? Anonymkode: 872dc...db7 Nei, det er bare mange av de som faktisk sier noe, som er troll... oppfører seg helt dustete og jævlig, sånn at man undres er disse mennene virkelig sånn, eller er det bare klønete nett- kommunikasjon som feiler dem, eller troll. Den siste mest sannsynlig. Anonymkode: 8eae5...135
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2023 #44 Skrevet 28. juli 2023 remix2020 skrev (11 timer siden): Hmm… hvis det er en match betyr det at begge har trykket liker eller sveipet til Høyre😉. Da kan også begge sende melding. I likestilte Norge kan kvinner ta kontakt først om de faktisk ønsker å utforske matchen. De trenger ikke sitte å vente på om han tar kontakt. Det blir jo litt for dumt. Så rådet må jo være at enten man er mann eller kvinne så tar man kontakt når man får en match. Hvis man ikke gjør det, er det ingen vits i å sutre. Noen menn sviper ja på en så stor andel kvinner, å leser ikke på profilene. Tror en del kvinner ikke tar matchene serriøst bestandig, fordi de ikke vet om det er en genuin interesse der. Anonymkode: 7f8a4...a3e
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2023 #45 Skrevet 28. juli 2023 AnonymBruker skrev (36 minutter siden): Noen menn sviper ja på en så stor andel kvinner, å leser ikke på profilene. Tror en del kvinner ikke tar matchene serriøst bestandig, fordi de ikke vet om det er en genuin interesse der. Anonymkode: 7f8a4...a3e Og hva med menn som skriver til ei, for å finne ut at hun skriver med 5-10 andre også. Er ikke mye seriøse kvinner heller. Anonymkode: 63db5...58d
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2023 #46 Skrevet 28. juli 2023 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Og hva med menn som skriver til ei, for å finne ut at hun skriver med 5-10 andre også. Er ikke mye seriøse kvinner heller. Anonymkode: 63db5...58d Ja, det er også reelt. Ikke serriøs fordi de prater med flere? De binder seg jo ikke til noen før de vet hvem de vil være serriøse med. De er der for å finne noen. Om det er 5 aktuelle, eller 10 må det være lov å prate med disse for å se om noen av dem er match. Skal mye til for at den første som tar kontakt er en det kan bli gjensidig kjærlighet med. Anonymkode: 7f8a4...a3e
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2023 #47 Skrevet 29. juli 2023 AnonymBruker skrev (På 28.7.2023 den 6.44): Hva er det med menn på dating apper? De liker deg, men sier ingenting. De svarer ofte når du først sier noe, men de starter aldri. Noen ganger er menn ok, men veldig mange er tydeligvis rett og slett troll med lager falsk profil kun for å drive gjøn tydeligvis. Hvis det ikke er tull, så vil jeg være svært overrasket over standarden menn her i landet, for det er tydeligvis en haug med ekle gærninger uten sosiale evner, trist altså 😔. Over halvparten av menn jeg har hatt kontakt med gjennom app har oppført seg så rart at jeg tenker de bare troller. Noen har vært ute etter å lære meg en lekse også, andre bare ute etter sex. Så når du finner noen du har en veldig bra samtale med må du hele tiden starte samtalen. Så desperat er jeg ikke, blir det ingen input fra den andre, tar jeg det som tegn for at han ikke er så interessert likevel. Da får det bare dø ut selv om vi hadde det så gøy og det siste vi sa var at det var moro å prate med deg. Er det bare meg eller er dette et bilde mange får når de prøver nett dating? Anonymkode: 8eae5...135 Jeg tror ikke det er mange troll der ute, jeg er mann og på apper så liker jeg noen og så blir det match. Jeg sender ofte melding, stiller spørsmål, og så dør det ut, dette går begge veier dessverre. Jeg sender en melding og når jeg får ett svar som ikke inviterer til mer dialog, så dør det ut. For eksempel så stiller jeg spørsmål, og så får jeg svar på spørsmålet, og kun ett kort svar, ikke mer informasjon, ikke noe spørsmål tilbake, da tenker jeg at hun ikke er interessert. Anonymkode: 3f5af...b8f
Nettinettet Skrevet 29. juli 2023 #48 Skrevet 29. juli 2023 Tinder er til for oppmerksomhet og bekreftelse, og sex. Jeg har jobbet som Matchmaker i over 10 år nå og de siste 4 årene har jeg kun jobbet for kvinner og headhuntet menn til disse kvinnene. I våres var jeg en tur innom Sukker.no og sjekket fordi vi planlegger et samarbeid. De ville gjerne vite hvor mange av mennene som er registrert hos dem som matcher kvinnene jeg jobber for. 2% ble resultatet. Nå må det sies at kvinnene jeg jobber for har SKYHØYE krav ofte. Det er også derfor de ansetter meg eller andre matchmakere. Og det er ikke slik at kun 2% av mennene på sukker.no innehar det jeg mener man bør ha for å kunne være en flott kjæreste for noen. Mange av mennene har det bra med seg selv og livet de lever (som jeg mener er det som MÅ være på plass før man leter etter en kjæreste) og innehar mange flotte kvaliteter. De er bare ganske dårlige på å markedsføre seg selv eller finne gode matcher for seg selv. Altså se sin verdi og vise den til damene de møter. Er du på Tinder er det flere kjekkasser enn på andre datingsider, men kjekkassert er også svært sjeldent aktuelle for noe mer enn lek og morro. Dermed kan det hende at du TS bør velge andre typer menn der enn du gjør, eller vurdere å droppe nettdating og heller bli kjent med noen via venner, ved å ta initativ til samtaler der ute i den virkelige verden etc. 1
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2023 #49 Skrevet 29. juli 2023 Nettinettet skrev (5 timer siden): Tinder er til for oppmerksomhet og bekreftelse, og sex. Jeg har jobbet som Matchmaker i over 10 år nå og de siste 4 årene har jeg kun jobbet for kvinner og headhuntet menn til disse kvinnene. I våres var jeg en tur innom Sukker.no og sjekket fordi vi planlegger et samarbeid. De ville gjerne vite hvor mange av mennene som er registrert hos dem som matcher kvinnene jeg jobber for. 2% ble resultatet. Nå må det sies at kvinnene jeg jobber for har SKYHØYE krav ofte. Det er også derfor de ansetter meg eller andre matchmakere. Og det er ikke slik at kun 2% av mennene på sukker.no innehar det jeg mener man bør ha for å kunne være en flott kjæreste for noen. Mange av mennene har det bra med seg selv og livet de lever (som jeg mener er det som MÅ være på plass før man leter etter en kjæreste) og innehar mange flotte kvaliteter. De er bare ganske dårlige på å markedsføre seg selv eller finne gode matcher for seg selv. Altså se sin verdi og vise den til damene de møter. Er du på Tinder er det flere kjekkasser enn på andre datingsider, men kjekkassert er også svært sjeldent aktuelle for noe mer enn lek og morro. Dermed kan det hende at du TS bør velge andre typer menn der enn du gjør, eller vurdere å droppe nettdating og heller bli kjent med noen via venner, ved å ta initativ til samtaler der ute i den virkelige verden etc. Jeg synes ikke at dette var hårreisende lite på en side som sukker.no, når du påpeker at kravene til kvinnene du hjelper er skyhøye. Det betyr at prosentandelen på tinder er en del høyere (-siden det er mer hygieniske og oppegående menn der inne..) Skulle likt å vite hvordan ratioen menn/kvinner er på alle datingsider/-apper. Anonymkode: 9bc7f...f6d 1
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2023 #50 Skrevet 29. juli 2023 For det meste god erfaring med tinder jeg, og fant kjæresten min der Anonymkode: c1393...b7f 1
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2023 #51 Skrevet 30. juli 2023 18 hours ago, AnonymBruker said: Jeg tror ikke det er mange troll der ute, jeg er mann og på apper så liker jeg noen og så blir det match. Jeg sender ofte melding, stiller spørsmål, og så dør det ut, dette går begge veier dessverre. Jeg sender en melding og når jeg får ett svar som ikke inviterer til mer dialog, så dør det ut. For eksempel så stiller jeg spørsmål, og så får jeg svar på spørsmålet, og kun ett kort svar, ikke mer informasjon, ikke noe spørsmål tilbake, da tenker jeg at hun ikke er interessert. Anonymkode: 3f5af...b8f Vel jeg har definitift truffet en del troll og må si det er ganske plagsomt.😔 Anonymkode: 8eae5...135
remix2020 Skrevet 30. juli 2023 #52 Skrevet 30. juli 2023 Det største «trollet» i datingapp-verden er selskapet som driver appen. Har aldri så stor interesse, likes og meldinger som når jeg slutter å betale😅. Det er selvsagt appen som er programmert slik for å få meg til å betale igjen for å kunne lese meldinger og se hvem som har likt min profil. Når jeg har betalt er det tilbake til «normalen» igjen. Lite besøk, ingen likes og null respons om jeg sender melding. 1
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2023 #53 Skrevet 30. juli 2023 Som mann har jeg ikke opplevd at kvinnen jeg matchet med sendte første melding en eneste gang. ever. 🤷♂️ Anonymkode: 979d1...21a
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2023 #54 Skrevet 30. juli 2023 1 hour ago, AnonymBruker said: Som mann har jeg ikke opplevd at kvinnen jeg matchet med sendte første melding en eneste gang. ever. 🤷♂️ Anonymkode: 979d1...21a Haha, jeg er ny i dating app verden og sender nesten alltid første melding ofte til null respons, eller rar respons. Anonymkode: 8eae5...135
Hjelpsom Skrevet 30. juli 2023 #55 Skrevet 30. juli 2023 12 minutter siden, AnonymBruker said: Haha, jeg er ny i dating app verden og sender nesten alltid første melding ofte til null respons, eller rar respons. Anonymkode: 8eae5...135 Som mann må man regne med at 90% av meldingene man sender blir ignorert. Det er bare å arbeide på profilen og se hva som fungerer.
Hjelpsom Skrevet 30. juli 2023 #56 Skrevet 30. juli 2023 1 hour ago, remix2020 said: Det største «trollet» i datingapp-verden er selskapet som driver appen. Har aldri så stor interesse, likes og meldinger som når jeg slutter å betale😅. Det er selvsagt appen som er programmert slik for å få meg til å betale igjen for å kunne lese meldinger og se hvem som har likt min profil. Når jeg har betalt er det tilbake til «normalen» igjen. Lite besøk, ingen likes og null respons om jeg sender melding. Oppdaget dette med Match, etter at jeg sluttet med å betale så har det vært voldsomt med trafikk. Og igjen av samme profilene som hele tiden var inne på kontoen min tidligere men nå i mye større grad. Dem går jeg ikke tilbake til, er bedre på Møteplassen, virker litt mere seriøse og har fått en del dater der. På match var det null respons i månedsvis. 1
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2023 #57 Skrevet 30. juli 2023 10 minutter siden, Hjelpsom said: Som mann må man regne med at 90% av meldingene man sender blir ignorert. Det er bare å arbeide på profilen og se hva som fungerer. Jeg er kvinne da, men kanskje det samme for kvinner? Anonymkode: 8eae5...135
remix2020 Skrevet 30. juli 2023 #58 Skrevet 30. juli 2023 Hjelpsom skrev (11 minutter siden): Oppdaget dette med Match, etter at jeg sluttet med å betale så har det vært voldsomt med trafikk. Og igjen av samme profilene som hele tiden var inne på kontoen min tidligere men nå i mye større grad. Dem går jeg ikke tilbake til, er bedre på Møteplassen, virker litt mere seriøse og har fått en del dater der. På match var det null respons i månedsvis. Samme erfaring her med Match. Har testet Møteplassen også, men syns sjelden at disse appene funker. Stort sett virker det som at disse damene kun er der for å kikke. Lite respons i hvert fall. PS! Tinder og Match har samme eier. Lurer på om det er det samme på T?
Hjelpsom Skrevet 30. juli 2023 #59 Skrevet 30. juli 2023 (endret) 52 minutter siden, AnonymBruker said: Jeg er kvinne da, men kanskje det samme for kvinner? Anonymkode: 8eae5...135 Rart om du har lite respons. Men sånn lite tips hvis det er sånn. Det er alt for mange profiler fra kvinner som er både uten profilbilde og dårlige intetsigende profiltekster. Da har mannen ikke noe utgangspunkt for å få pratet i gang. Man spør gjerne om ting rundt profilen i starten, da vi vet at kun "Hei" ikke fungerer. Jeg personlig er begynt å bla meg forbi alle profiler som ikke har bilde eller profiltekst. Og nei. ordspråk eller masse hjerter og soler er ikke profiltekst Og til slutt, ha nye bilder, ikke ett nytt og 14 bilder av deg fra da du var 20 år yngre... 🤷♀️ Endret 30. juli 2023 av Hjelpsom
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2023 #60 Skrevet 30. juli 2023 1 minutt siden, Hjelpsom said: Rart om du har lite respons. Men sånn lite tips hvis det er sånn. Det er alt for mange profiler fra kvinner som er både uten profilbilde og dårlige intetsigende profiltekster. Da har mannen ikke noe utgangspunkt for å få pratet i gang. Man spør gjerne om ting rundt profilen i starten, da vi vet at kun "Hei" ikke fungerer. Jeg personlig er begynt å bla meg forbi alle profiler som ikke har bilde eller profiltekst. Og nei. ordspråk eller masse hjerter og soler er ikke profiltekst Har både bilde og profiltekst. Kanskje jeg ikke er særlig attraktiv da. Anonymkode: 8eae5...135
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå