AnonymBruker Skrevet 27. juli 2023 #21 Skrevet 27. juli 2023 6 minutter siden, AnonymBruker said: Det er forsåvidt riktig , men når han sender meld hver dag hele uken og sier han savner meg og bla bla , så er kanskje ikke den klesvasken så viktig ? Eller ? Anonymkode: 307ef...c83 Når møttes dere sist? Anonymkode: c0719...aea
ESFP Skrevet 27. juli 2023 #22 Skrevet 27. juli 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Det er forsåvidt riktig , men når han sender meld hver dag hele uken og sier han savner meg og bla bla , så er kanskje ikke den klesvasken så viktig ? Eller ? Anonymkode: 307ef...c83 Dere har ikke kjent hverandre mange ukene. Du bør være litt forsiktig med menn som er "all over" deg og bruker all sin tid på deg så tidlig. Etter så kort tid er det lurt å være sammen 1-2 ganger i uken. Ikke så mange kvelder som mulig. Det kan være et sunnhetstegn at han fortsetter med en del av de vanlige rutinene sine. Regner med invitasjonen om å komme til deg kom i dag. At han ikke dropper egne planer for å skynde seg til deg kan også være et sunnhetstegn.
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2023 #23 Skrevet 27. juli 2023 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Hei , så jeg møtte en mann i starten av juni. Vi har truffet hverandre kanskje 7-8 ganger , sender meldinger hver dag . Han sier stadig at han savner meg osv , sender hjerter , har snakket om at vi begge føler at det er noe mer enn sex . Når vi er sammen er alt koselig , vi spiser sammen , ser en serie , overnatter osv . Men flere ganger vi har hatt avtaler så har det dukket opp noe «uforutsett» som gjør at han ikke kan allikevel . Eller jeg har sagt at det bare er å komme når barna er lagt , og han heller drar hjem og skriver at han savner meg . Hvis han hadde gjort det så kunne han jo bare kommet ? Han sitter da helle hjemme. Jeg mener jo at det normale når man er i startfasen og liker hverandre bruker så mye tid sammen som mulig ? I tillegg har han ikke lappen , og ikke penger til å finne på ting . Hadde dere giddet damer ? Er voksen , 38 år 🙈 Anonymkode: 307ef...c83 Det er jo derfor han ikke kommer. Han har jo ikke lappen. Be han kjøpe en moped😄 Anonymkode: d944d...9e2
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2023 #24 Skrevet 27. juli 2023 8 minutter siden, ESFP said: Dere har ikke kjent hverandre mange ukene. Du bør være litt forsiktig med menn som er "all over" deg og bruker all sin tid på deg så tidlig. Etter så kort tid er det lurt å være sammen 1-2 ganger i uken. Ikke så mange kvelder som mulig. Det kan være et sunnhetstegn at han fortsetter med en del av de vanlige rutinene sine. Regner med invitasjonen om å komme til deg kom i dag. At han ikke dropper egne planer for å skynde seg til deg kan også være et sunnhetstegn. Situasjonen slik jeg forstår det er at han er veldig "på" når de møtes, og på meldinger i mellomtiden. Men at han alltid har en ny unnskyldning når hun ønsker å møtes igjen Anonymkode: 4b94a...b3a
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2023 #25 Skrevet 27. juli 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Situasjonen slik jeg forstår det er at han er veldig "på" når de møtes, og på meldinger i mellomtiden. Men at han alltid har en ny unnskyldning når hun ønsker å møtes igjen Anonymkode: 4b94a...b3a Det stemmer ganske bra . Og det er ikke 1-2 kvelder i uken , kanskje 1 gang annenhver uke . Anonymkode: 307ef...c83
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2023 #26 Skrevet 27. juli 2023 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Det er jo derfor han ikke kommer. Han har jo ikke lappen. Be han kjøpe en moped😄 Anonymkode: d944d...9e2 Haha jeg vet , det er faktisk et problem , hvordan skal han komme seg frem og tilbake , jeg har alltid hentet og kjørt han hjem 🙈 Anonymkode: 307ef...c83
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2023 #27 Skrevet 27. juli 2023 1 minutt siden, AnonymBruker said: Haha jeg vet , det er faktisk et problem , hvordan skal han komme seg frem og tilbake , jeg har alltid hentet og kjørt han hjem 🙈 Anonymkode: 307ef...c83 Så søtt😇 Da har du en ypperlig mulighet til å si ifra om at dette plager deg, neste gang du kjører han hjem Anonymkode: 4b94a...b3a
ESFP Skrevet 27. juli 2023 #28 Skrevet 27. juli 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Det stemmer ganske bra . Og det er ikke 1-2 kvelder i uken , kanskje 1 gang annenhver uke . Anonymkode: 307ef...c83 Hvordan kan det være 1 gang annenhver uke når du har kjent ham siden begynnelsen av juni og møtt ham 7-8 ganger? På min kalkulator blir det gjennomsnittlig 1 gang i uken. Jeg tror dere uansett ikke passer sammen. Du ser etter en "all in" kjæreste fra første stund og blir som en mor for ham med økonomi og kjøring og henting. Han bruker nok lengre tid på å bli kjent og har ikke behov for å møtes like ofte. Like greit å bare avslutte. 1
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2023 #29 Skrevet 27. juli 2023 4 minutter siden, ESFP said: Hvordan kan det være 1 gang annenhver uke når du har kjent ham siden begynnelsen av juni og møtt ham 7-8 ganger? På min kalkulator blir det gjennomsnittlig 1 gang i uken. Jeg tror dere uansett ikke passer sammen. Du ser etter en "all in" kjæreste fra første stund og blir som en mor for ham med økonomi og kjøring og henting. Han bruker nok lengre tid på å bli kjent og har ikke behov for å møtes like ofte. Like greit å bare avslutte. Det var da voldstomt til dømmende innlegg Anonymkode: 4b94a...b3a
ESFP Skrevet 27. juli 2023 #30 Skrevet 27. juli 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Det var da voldstomt til dømmende innlegg Anonymkode: 4b94a...b3a Hva er dømmende med det?
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2023 #31 Skrevet 27. juli 2023 ESFP skrev (9 minutter siden): Hvordan kan det være 1 gang annenhver uke når du har kjent ham siden begynnelsen av juni og møtt ham 7-8 ganger? På min kalkulator blir det gjennomsnittlig 1 gang i uken. Jeg tror dere uansett ikke passer sammen. Du ser etter en "all in" kjæreste fra første stund og blir som en mor for ham med økonomi og kjøring og henting. Han bruker nok lengre tid på å bli kjent og har ikke behov for å møtes like ofte. Like greit å bare avslutte. Vært litt mer i helgene , 7-8 ganger var bare et ca tall tatt ut av løse luften . Anonymkode: 307ef...c83
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2023 #32 Skrevet 28. juli 2023 10 hours ago, AnonymBruker said: Jeg mener jo at det normale når man er i startfasen og liker hverandre bruker så mye tid sammen som mulig ? Fri og bevare! Er du tenåring? Nei, folk har et liv og mange tenger av og til tid for seg selv også. Kan også hende han er redd for å love-bombe deg. Jeg hadde ikke giddet å holde på med en dame som forventer at jeg skal bruke så mye som mulig av min tid bare på henne. Jeg vil gjerne ha noen i livet mitt, men jeg lever aktivt og forventer ikke at hun skal være med på alt. Jeg forventer det samme av henne. En mann som dropper alt bare for å være med deg ville jeg vært skeptisk til. Ellers er vel holdningen her på KG at: * han vil være med deg hele tiden = psykopat, trolig manipulerende, vil sikkert droppe deg når han har fått nok sex. * han er fraværende og dukker opp av og til = han er trolig psykopat og manipulerende og dukker bare opp for sex. Holder sikkert på med fler. * han er med deg passe ofte og etter avtale = han er en kalkulerende psykopat og manipulerende som bare investerer akkurat nok til å holde deg fornøyd mens han holder på med andre samtidig. [/sarkasme] M48 Anonymkode: 713e2...c7e
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2023 #33 Skrevet 28. juli 2023 9 hours ago, AnonymBruker said: 9 hours ago, AnonymBruker said: Du får nå en forsmak på veien videre. Og dette når han liksom skal gjøre " inntrykk " 😁 Nope.... Anonymkode: efdd4...655 Expand Ja ikke sant 🙈 jeg lurer på hvordan han tenker egentlig . I går ga jeg uttrykk for noe av frustrasjonen , da sa han at han ville jeg skulle si det jeg følte så han kunne bli bedre . I dag kunne han ikke komme fordi han måtte vaske klær ? Altså hæ 🙈 Men som vasker klær? ÆSJ! Bør passe deg for menn som bruker tid på klesvask, husvask, personlig hygiene og sånt. De er sikkert psykopater og ender med å manipulere deg for sex. [/fortsatt sarkasme] Bor han slik at han bruker felles vaskeri og må booke tid? Hadde han mye vask som hadde hopet seg opp? Avlyste han en inngått avtale eller sa han bare at det ikke passet? Han har jo ikke lappen så han kan jo ikke bare hive seg rundt? Synes han du er "litt" needy? Jeg vet ærlig talt ikke. Kanskje han er ne dusty. Kanskje du er. Men skulle nok ønske flere damer kunne bruke sunn dømmekraft enn å lufte hver minste ting på KG som et "problem" og søke bekreftelse hos alle trolla som mener andre alltid bør droppe date sin uansett hva spørsmålet er. Anonymkode: 713e2...c7e
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå