AnonymBruker Skrevet 27. juli 2023 #1 Skrevet 27. juli 2023 Hei , så jeg møtte en mann i starten av juni. Vi har truffet hverandre kanskje 7-8 ganger , sender meldinger hver dag . Han sier stadig at han savner meg osv , sender hjerter , har snakket om at vi begge føler at det er noe mer enn sex . Når vi er sammen er alt koselig , vi spiser sammen , ser en serie , overnatter osv . Men flere ganger vi har hatt avtaler så har det dukket opp noe «uforutsett» som gjør at han ikke kan allikevel . Eller jeg har sagt at det bare er å komme når barna er lagt , og han heller drar hjem og skriver at han savner meg . Hvis han hadde gjort det så kunne han jo bare kommet ? Han sitter da helle hjemme. Jeg mener jo at det normale når man er i startfasen og liker hverandre bruker så mye tid sammen som mulig ? I tillegg har han ikke lappen , og ikke penger til å finne på ting . Hadde dere giddet damer ? Er voksen , 38 år 🙈 Anonymkode: 307ef...c83
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2023 #2 Skrevet 27. juli 2023 AnonymBruker skrev (24 minutter siden): Hei , så jeg møtte en mann i starten av juni. Vi har truffet hverandre kanskje 7-8 ganger , sender meldinger hver dag . Han sier stadig at han savner meg osv , sender hjerter , har snakket om at vi begge føler at det er noe mer enn sex . Når vi er sammen er alt koselig , vi spiser sammen , ser en serie , overnatter osv . Men flere ganger vi har hatt avtaler så har det dukket opp noe «uforutsett» som gjør at han ikke kan allikevel . Eller jeg har sagt at det bare er å komme når barna er lagt , og han heller drar hjem og skriver at han savner meg . Hvis han hadde gjort det så kunne han jo bare kommet ? Han sitter da helle hjemme. Jeg mener jo at det normale når man er i startfasen og liker hverandre bruker så mye tid sammen som mulig ? I tillegg har han ikke lappen , og ikke penger til å finne på ting . Hadde dere giddet damer ? Er voksen , 38 år 🙈 Anonymkode: 307ef...c83 Jeg hadde ikke giddet. Synes ikke det høres ut som et seriøst forhold.. Anonymkode: 486bd...fbc 3
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2023 #3 Skrevet 27. juli 2023 Ts her , nei jeg er jo enig , samtidig synes jeg det er vanskelig å avslutte det fordi han tydeligvis ikke ser disse tingene selv , virker for surrete for meg . Men jeg liker han godt da, er bare altfor mye surr så tidlig dessverre . Anonymkode: 307ef...c83
ESFP Skrevet 27. juli 2023 #4 Skrevet 27. juli 2023 Trikset er å ikke starte med sex, men heller finne ut av disse tingene først. Nå har du fått følelser som gjør det vanskeligere for deg å ta kloke avgjørelser. Hvorfor er det vanskelig for deg å avslutte fordi han ikke ser problemene selv? Det er du som skal velge for deg selv, ikke ham. Han er lite attraktiv på datingmarkedet når han er så ustabil mtp avtaler, er uten lappen og penger. Hvis du avslutter vil han få sjansen til å forstå at han må vokse opp og skjerpe seg på disse områdene. 3
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2023 #5 Skrevet 27. juli 2023 ESFP skrev (8 minutter siden): Trikset er å ikke starte med sex, men heller finne ut av disse tingene først. Nå har du fått følelser som gjør det vanskeligere for deg å ta kloke avgjørelser. Hvorfor er det vanskelig for deg å avslutte fordi han ikke ser problemene selv? Det er du som skal velge for deg selv, ikke ham. Han er lite attraktiv på datingmarkedet når han er så ustabil mtp avtaler, er uten lappen og penger. Hvis du avslutter vil han få sjansen til å forstå at han må vokse opp og skjerpe seg på disse områdene. Takk , og ja du har rett , det var selvfølgelig ikke lurt . Men det var heller ikke tanken , jeg trodde det skulle være en ons , men han tok kontakt etterpå og ville treffes , tok det som et godt tegn da . Men så har det vært mye surr etter det . Jeg bruker mer tid på å være skuffet fordi han ikke kommer enn å være glad så jeg skjønner jo at jeg må avslutte det . Jeg bare hater å være den kjipe . Anonymkode: 307ef...c83
ESFP Skrevet 27. juli 2023 #6 Skrevet 27. juli 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Takk , og ja du har rett , det var selvfølgelig ikke lurt . Men det var heller ikke tanken , jeg trodde det skulle være en ons , men han tok kontakt etterpå og ville treffes , tok det som et godt tegn da . Men så har det vært mye surr etter det . Jeg bruker mer tid på å være skuffet fordi han ikke kommer enn å være glad så jeg skjønner jo at jeg må avslutte det . Jeg bare hater å være den kjipe . Anonymkode: 307ef...c83 Du er ikke den kjipe. Dere er fremdeles i datingfasen. Poenget er å finne ut om dere passer til hverandre. Det gjør dere ikke. Så da er det best for ham og for deg om dere avslutter så raskt som mulig. Du er kjip hvis du holder det gående lenger når du egentlig vet at du kommer til å avslutte etter hvert. 1
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2023 #7 Skrevet 27. juli 2023 Se på handling over ord. Han prioriterer deg ikke. Tar veldig lett på å avlyse avtaler med deg. Ikke en god følelse for deg og kommer til å tære i lengden. Anonymkode: c0719...aea 1
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2023 #8 Skrevet 27. juli 2023 1 hour ago, AnonymBruker said: Hei , så jeg møtte en mann i starten av juni. Vi har truffet hverandre kanskje 7-8 ganger , sender meldinger hver dag . Han sier stadig at han savner meg osv , sender hjerter , har snakket om at vi begge føler at det er noe mer enn sex . Når vi er sammen er alt koselig , vi spiser sammen , ser en serie , overnatter osv . Men flere ganger vi har hatt avtaler så har det dukket opp noe «uforutsett» som gjør at han ikke kan allikevel . Eller jeg har sagt at det bare er å komme når barna er lagt , og han heller drar hjem og skriver at han savner meg . Hvis han hadde gjort det så kunne han jo bare kommet ? Han sitter da helle hjemme. Jeg mener jo at det normale når man er i startfasen og liker hverandre bruker så mye tid sammen som mulig ? I tillegg har han ikke lappen , og ikke penger til å finne på ting . Hadde dere giddet damer ? Er voksen , 38 år 🙈 Anonymkode: 307ef...c83 Jo det er det. Jeg har vært borti sånne selv, som alltid lager kluss når vi faktisk skal møtes. Veldig slitsomt Anonymkode: 4b94a...b3a
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2023 #9 Skrevet 27. juli 2023 Takk for fine svar , og jeg vet at dere har rett for dere har kommet med mye av det jeg har tenkt på selv . Jeg skal ta meg sammen. Er faktisk en annen som vil treffe meg for å gjøre en aktivitet på lørdag , og jeg har hatt dårlig samvittighet for å takke ja til det , det skal jeg ikke ha nå . Alle fortjener å føle seg prioritert . Anonymkode: 307ef...c83
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2023 #10 Skrevet 27. juli 2023 Du får nå en forsmak på veien videre. Og dette når han liksom skal gjøre " inntrykk " 😁 Nope.... Anonymkode: efdd4...655
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2023 #11 Skrevet 27. juli 2023 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Du får nå en forsmak på veien videre. Og dette når han liksom skal gjøre " inntrykk " 😁 Nope.... Anonymkode: efdd4...655 Ja ikke sant 🙈 jeg lurer på hvordan han tenker egentlig . I går ga jeg uttrykk for noe av frustrasjonen , da sa han at han ville jeg skulle si det jeg følte så han kunne bli bedre . I dag kunne han ikke komme fordi han måtte vaske klær ? Altså hæ 🙈 Anonymkode: 307ef...c83
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2023 #12 Skrevet 27. juli 2023 3 minutter siden, AnonymBruker said: Ja ikke sant 🙈 jeg lurer på hvordan han tenker egentlig . I går ga jeg uttrykk for noe av frustrasjonen , da sa han at han ville jeg skulle si det jeg følte så han kunne bli bedre . I dag kunne han ikke komme fordi han måtte vaske klær ? Altså hæ 🙈 Anonymkode: 307ef...c83 Han liker deg nok, men han er kanskje usikker på seg selv Anonymkode: 4b94a...b3a
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2023 #13 Skrevet 27. juli 2023 1 minutt siden, AnonymBruker said: Ja ikke sant 🙈 jeg lurer på hvordan han tenker egentlig . I går ga jeg uttrykk for noe av frustrasjonen , da sa han at han ville jeg skulle si det jeg følte så han kunne bli bedre . I dag kunne han ikke komme fordi han måtte vaske klær ? Altså hæ 🙈 Anonymkode: 307ef...c83 En mann som dropper en date pga klesvask. Er jo ikke noe å lure på. Men jeg lurer på hvorfor du gidder Anonymkode: c0719...aea 1
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2023 #14 Skrevet 27. juli 2023 1 minutt siden, AnonymBruker said: Han liker deg nok, men han er kanskje usikker på seg selv Anonymkode: 4b94a...b3a Usikker på seg selv?! Han kan jo ikke behandle folk. Dropper flere dater - bl.a pga klesvask. Anonymkode: c0719...aea
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2023 #15 Skrevet 27. juli 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Usikker på seg selv?! Han kan jo ikke behandle folk. Dropper flere dater - bl.a pga klesvask. Anonymkode: c0719...aea Kanskje klærne var veldig skitne? Anonymkode: 8434e...2d3
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2023 #16 Skrevet 27. juli 2023 1 minutt siden, AnonymBruker said: Usikker på seg selv?! Han kan jo ikke behandle folk. Dropper flere dater - bl.a pga klesvask. Anonymkode: c0719...aea Jeg vet jo ikke hans grunn, men klesvask er det ikke. Noe ligger bak, men det skal ikke være TS sitt problem Anonymkode: 4b94a...b3a
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2023 #17 Skrevet 27. juli 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Kanskje klærne var veldig skitne? Anonymkode: 8434e...2d3 Haha jeg må le , og jeg ser hvor teit det er når jeg leser gjennom tråden 😂🙈 ts Anonymkode: 307ef...c83
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2023 #18 Skrevet 27. juli 2023 Just now, AnonymBruker said: Jeg vet jo ikke hans grunn, men klesvask er det ikke. Noe ligger bak, men det skal ikke være TS sitt problem Anonymkode: 4b94a...b3a Om en mann virkelig er interessert i ei dame, så avlyser han ikke gjentatte ganger uten ordentlig grunn. De er rundt 40 år - og da skjønner alle, at om de fortsetter å behandle daten slik, så gidder man ikke. Anonymkode: c0719...aea 1
ESFP Skrevet 27. juli 2023 #19 Skrevet 27. juli 2023 Det trenger ikke å være noe galt med denne mannen fordi han har planer om å bruke kvelden å vaske klær og holder seg til den planen. Han avlyste vel ikke en date fordi han heller ville vaske klær? Planen hans var vel å vaske klær så takket han nei til et treff.
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2023 #20 Skrevet 27. juli 2023 ESFP skrev (2 minutter siden): Det trenger ikke å være noe galt med denne mannen fordi han har planer om å bruke kvelden å vaske klær og holder seg til den planen. Han avlyste vel ikke en date fordi han heller ville vaske klær? Planen hans var vel å vaske klær så takket han nei til et treff. Det er forsåvidt riktig , men når han sender meld hver dag hele uken og sier han savner meg og bla bla , så er kanskje ikke den klesvasken så viktig ? Eller ? Anonymkode: 307ef...c83
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå